Gå til innhold

Getinspired - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen handlet noe fra getinspired.no? Var dere fornøyde? Jeg har bestilt en tights, men leveringen tar virkelig en evighet! Har jeg bare vært uheldig, eller er de så treige (har ventet i nesten 2 uker)? :glare:



Anonymous poster hash: 5c37a...bc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt treningsklær to ganger, har fått de raskt og alt har vært bra :-). Eneste grunnen til at jeg ikke har handlet mer derfra er samarbeidet deres med bloggere faktisk. Fikser ikke at rosablggere tjener penger på at jeg (og andre ;-)) kjøper treningstøy og andre ting. Unngår alle nettbutikker som reklamerer gjennom bloggere.

Anonymous poster hash: 1fe5e...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har kjøpt treningsklær to ganger, har fått de raskt og alt har vært bra :-). Eneste grunnen til at jeg ikke har handlet mer derfra er samarbeidet deres med bloggere faktisk. Fikser ikke at rosablggere tjener penger på at jeg (og andre ;-)) kjøper treningstøy og andre ting. Unngår alle nettbutikker som reklamerer gjennom bloggere.

Anonymous poster hash: 1fe5e...0aa

Rosabloggerne tjener kun på det om du handler gjennom affilierte linker de bruker for å annonsere på bloggen sin, så du kan kjøpe med god samvittighet :)

Har handlet derifra en gang, og synes prisene er greie og frakten var rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabloggerne tjener kun på det om du handler gjennom affilierte linker de bruker for å annonsere på bloggen sin, så du kan kjøpe med god samvittighet :)

Har handlet derifra en gang, og synes prisene er greie og frakten var rask.

De får også penger av firmaet for å legge ut bilde av produktet på bloggen sin. Jo populære, jo mere penger får de.

Anonymous poster hash: dfbed...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabloggerne tjener kun på det om du handler gjennom affilierte linker de bruker for å annonsere på bloggen sin, så du kan kjøpe med god samvittighet :)

Har handlet derifra en gang, og synes prisene er greie og frakten var rask.

Nei, de tjener også penger generelt for å reklamere for disse bedriftene på bloggen. Og så er det dette med cookies da. Jeg slettet så sjelden cookies, husker ikke på det. Og surfer litt rundt av og til. Dermed kan plutselig en rosablogger tjene litt på meg om jeg handler f.eks. på Get Inspired.

Anonymous poster hash: 1fe5e...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Nei, de tjener også penger generelt for å reklamere for disse bedriftene på bloggen. Og så er det dette med cookies da. Jeg slettet så sjelden cookies, husker ikke på det. Og surfer litt rundt av og til. Dermed kan plutselig en rosablogger tjene litt på meg om jeg handler f.eks. på Get Inspired.

Anonymous poster hash: 1fe5e...0aa

Er det så godt innprenta i systemet? Trodde det kun var om man bevisst gikk inn på linker som bloggeren oppførte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en treningstights derfra, det gikk smertefritt for seg. Tror jeg fikk den i løpet av noen dager, men da var butikken helt nyoppstartet. Bestilte feil størrelse i tillegg, men gikk helt fint å bytte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...