Gå til innhold

Nattearbeid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helsefag. lærling og ønsker meg en jobb ved siden av lærling jobben da det er selvsagt er uhorvelig dårlig betalt.

Jeg ser for meg på et sykehjem eller lignende, men jeg vill aller helst jobbe natt, fordi det er da jeg har tid og det fungerer kjempe fint for meg. Samtidig er lønnet så mye bedre. Ønsklig hadde det vært å bare vært tilkallingsvikar.

Ansetter sykehjem ufaglærte/lærlinger til å arbeide som tilkallingsvikar om natta?

Lærling 19 år.



Anonymous poster hash: 5551f...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta opp telefonen å ringe dem. Det er de som har svaret på det.

Anonymous poster hash: 8a967...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Av egen erfaring er det vanskelig å få nattevakt på sykehjem, fordi det er ganske populært - og ofte er det faste ansatte som jobber natt. Men dette varierer nok fra sted til sted, hvor mange faste ansatte det er, sykemeldinger, osv.

Men det er absolutt positivt at du er helsefagarbeiderlærling. Sykehjem har også ufaglærte som jobber ekstra, så det blir sikkert ikke noe problem for deg ;) Hva med å sende en mail med jobbsøknad og CV? Hvis du blir innkalt til intervju kan du fortelle at du ønsker å jobbe mest natt, men jeg regner med at du kanskje må ha noen opplæringsvakter på dag/kveld i tillegg.

- Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allerede er lærling i helsefagarb. så må du jobbe innenfor en annen kommune om du skal jobbe ekstra ev i staten/privat. I samme kommune så får man ikke mer enn 100% og det har du allerede som lærling, selv om du ikke lønnes så bra.

Du må nesten bare ringe og høre. Noen steder så kan du få ekstravakter om natten, andre har kun helsefagerbeidere eller sykepleiere om natten. Nattarbeid har de samme tilleggene som kveld i helsevesenet, men det er fler timer pr vakt om natten da.



Anonymous poster hash: 09e94...5af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...