AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Spørsmål. Var hos legen i dag, fikk "skjennepreken" fordi jeg bruker våtservietter til å tørke meg bak med fordi det ikke er bra for huden og slimhinnene p.ga alle kjemikalene og at det blir vått bak der, ikke tørt. Samme med å vaske seg foran med våtserviett. Syns det virker slitsomt å måtte dusje hver gang jeg gjør nr to. Hvilke våtservietter bruker dere som ikke har kjemikaler i seg? Finnes det forresten noen man kan skylle ned i do? Anonymous poster hash: c9cd2...845
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Her i Spania finnes det noen man kan skylle ned i do. Men det finnes noe som heter dopapir også, man pleier tørke seg etter dobesøk med det. og om du ikke klarer tørke ordentlig så kan du vaske deg med klut og vann, såpe. Anonymous poster hash: d7873...81d
Magnifique Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hva med å prøve Simple sine våtservietter? Etter det jeg forstår, er de uten parfyme og andre kjemikalier?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Asan intimservietter? Men hvorfor må du vaske deg bak hver gang du har vært på do? Det er faktisk tilstrekkelig å kun tørke om du gjør det ordentlig.... Anonymous poster hash: d067b...189
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Kjøp deg reisebidet eller ta vann på dopapir. Lambi har servietter som det står på pakken at kan kastes i do, men jeg har hatt flere forsøk for å sjekke om de løser seg opp, og det har de ikke gjort. I tillegg har Norsk Vann eller hva de heter gått ut med en pressemelding og sagt at ingen våtservietter skal i do, selv om det står på pakken. Simple sine Sminkefjerningsservietter er heller ikke kjemikaliefri. Tror ingen våtservietter er det. Når jeg bruker våtservietter bak går jeg alltid over med vått dopapir og deretter med tørt slik at jeg er tørr der bak. Anonymous poster hash: 23571...406
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå