Gå til innhold

psykiatritjenesten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en venninne som jeg er bekymret for, kan jeg hendvende meg til psykiatritjenesten i kommunen? hvordan gjøres dette?

Anonymous poster hash: e32c4...ad5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du bør snakke med venninna di. si at du er bekymret for hun. og at hun bør kontakte legen/psyk.tjeneste i kommunen. og få hjelp. det er lite du får gjort uten at hun er enig i det selv. du kan snakke med foreldrene hennes eventuelt, eller en helsesøster på skolen (om du går skole), eller noe slikt. men desverre ikke veldig mye mer du får gjort, om hun ikke er enig. så ta en prat med hun. og fortell hun at du er bekymret. og fortell henne hva hun skal gjøre. eks ta kontakt med helsesøster (om hun er elev), fastlegen, eller psyk.tjenesten i kommunen.

Anonymous poster hash: 0e699...e65
Gjest Blomst83
Skrevet

jeg har en venninne som jeg er bekymret for, kan jeg hendvende meg til psykiatritjenesten i kommunen? hvordan gjøres dette?

Anonymous poster hash: e32c4...ad5

Hevnvende deg i hvilken forstand?For å få råd og veildening,eller for å "melde" henne?Hvis det er det siste så er svaret nei.

Skrevet

Du får prøve å få henne med deg til legevakten så kan de ta en psykiatrisk vurdering av henne der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...