AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 jeg har en venninne som jeg er bekymret for, kan jeg hendvende meg til psykiatritjenesten i kommunen? hvordan gjøres dette? Anonymous poster hash: e32c4...ad5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 du bør snakke med venninna di. si at du er bekymret for hun. og at hun bør kontakte legen/psyk.tjeneste i kommunen. og få hjelp. det er lite du får gjort uten at hun er enig i det selv. du kan snakke med foreldrene hennes eventuelt, eller en helsesøster på skolen (om du går skole), eller noe slikt. men desverre ikke veldig mye mer du får gjort, om hun ikke er enig. så ta en prat med hun. og fortell hun at du er bekymret. og fortell henne hva hun skal gjøre. eks ta kontakt med helsesøster (om hun er elev), fastlegen, eller psyk.tjenesten i kommunen. Anonymous poster hash: 0e699...e65
Gjest Blomst83 Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 jeg har en venninne som jeg er bekymret for, kan jeg hendvende meg til psykiatritjenesten i kommunen? hvordan gjøres dette? Anonymous poster hash: e32c4...ad5 Hevnvende deg i hvilken forstand?For å få råd og veildening,eller for å "melde" henne?Hvis det er det siste så er svaret nei.
GammelKaktus Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Du får prøve å få henne med deg til legevakten så kan de ta en psykiatrisk vurdering av henne der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå