Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hah, han liket meg i dag. Vi snakket litt, og jeg skulle på jobb litt etter... Gjett hvem jeg plutselig så der, haha. Det var så flaut... Sa hei og pjattet litt. Nå spurte han om hvor jeg bodde.. Liten ulempe at han er svenske som er her for å jobbe. De er ikke akkurat kjent for å ha det beste ryktet på seg, hehe.

Endret av Avokado
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang, jeg prøvde tinder, det var i dag. Skjønner ikke så mye av det. Men det er litt dårlig, hvis feks jeg liker bilde, og hvis hun også liker bilde mitt.

Så kan man skrive meldinger til henne. Hvorfor ikke la det være, at det er mulighet til å sende meldinger til henne.

AnonymBruker
Skrevet

Dro for å ta en øl og etter det hadde vi noe å spise. Veldig kjekk og hyggelig fyr, og jeg tror vi hadde bra kjemi. Fikk også et lite kyss på slutten av daten...Nå er det bare å vente å se om han vil treffes igjen.

Anonymous poster hash: 2b7d4...7e4
AnonymBruker
Skrevet

1. Møttes for ONS på fylla, han hadde vel spurt arte matchene men jeg var gira!

2. Snakket noen uker på tinder og snap. Etterhvert Facebook og telefon. Møttes tilslutt, ble med den ene gangen. Så for meg at han var den perfekte mann, lett å lage seg sin egen versjon av hvordan en person er når man bare prater over nett.. Men den gang ei. Utrolig kjekk! Men ikke den personen jeg trodde han var... Synd

Anonymous poster hash: 23b80...a34

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Finnes det apps som Tinder hvor man ikke må ha usosiale medier profl for å delta?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, og jeg har ikke datet noen på veldig lenge. Har litt lyst til å begynne å date, men vegrer meg fordi jeg føler at jeg er for kjedelig, at jeg ikke vil ha så mye å snakke om. Jeg liker best å lytte i begynnelsen når jeg blir kjent med noen, og kommentere litt på det han forteller. Føler meg som en litt kjedelig person, så derfor liker jeg ikke å legge ut om meg selv. Men hvis snakker om et tema, f.eks. en film, kan jeg godt si min mening om den. Jeg har et rimelig bra utseende, men føler at man må være en spennende person og flink til å snakke for å fange og holde på interessen til noen. Jeg er redd for å bli avvist. Er det noe håp?

Anonymous poster hash: e56f1...d51
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange matcher har dere? :)

Anonymous poster hash: 17f38...7c8

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, og jeg har ikke datet noen på veldig lenge. Har litt lyst til å begynne å date, men vegrer meg fordi jeg føler at jeg er for kjedelig, at jeg ikke vil ha så mye å snakke om. Jeg liker best å lytte i begynnelsen når jeg blir kjent med noen, og kommentere litt på det han forteller. Føler meg som en litt kjedelig person, så derfor liker jeg ikke å legge ut om meg selv. Men hvis snakker om et tema, f.eks. en film, kan jeg godt si min mening om den. Jeg har et rimelig bra utseende, men føler at man må være en spennende person og flink til å snakke for å fange og holde på interessen til noen. Jeg er redd for å bli avvist. Er det noe håp?

Anonymous poster hash: e56f1...d51

Diskuterer gjerne film med deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Truffet 6 fra Tinder.

1) Første møtet; Var på restaurant og på byen etterpå. Hadde sex. Møttes 3 ganger etterpå fordelt på 1 mnd ca, 2 filmkvelder og en kveld på byen. Hadde sex hver gang. Plutselig sa han at han ikke så for seg et forhold med meg, men at jeg var veldig pen og grei. Javel...

2) Vi trente sammen en gang. Han så bra ut, men det var ingen wow-kjemi. Ting døde litt ut, mye fordi jeg var opptatt med fyr nr 1 i den perioden. Har gjenopptatt kontakten litt, men er en del praktiske hindringer med han, så prøver egentlig å finne en som passer bedre.

3) Vi gikk tur sammen, hadde et par filmkvelder, møttes på byen (4.date) og hadde da sex. Møttes et par ganger etter det også og hadde sex. Trodde vi hadde noe bra på gang, jeg likte han godt, men har vel innsett nå at jeg bare var sex for han. Vond følelse. Holdt på ca 1 mnd.

4) Gikk tur, likte han ikke. Så ikke så bra ut og var klein. Da turen var ferdig var jeg glad til. Han har skrevet litt i ettertid, men jeg har svart høflig avvisende.

5) Møttes på fest første gang; altså jeg kom på vors til han (skulle egentlig ha med et par venninner, men de droppet ut). Han var hyggelig og grei, men kjente ingen tiltrekning, kun vennemateriale.

6) Møttes på restaurant, han så bra ut og praten fløt greit. Litt praktiske hindringer mtp bosted, men ellers bra. Så film etterpå, og siden det ble sent overnattet han. Han maste sykt om sex, men jeg sa nei (brent meg før på nr 1 og 3, nå skal jeg holde litt igjen). Koste på andre måter da. Håper han ikke bare er ute etter sex, føler det ligger i kortene at vi "må" ha det ved neste treff, som er snart. Orker ikke få "sorry, vil bare ha sex"-meldingemn i fleisen mer nå...

Anonymous poster hash: 9ba5e...bf5
Skrevet

Truffet 6 fra Tinder.

1) Første møtet; Var på restaurant og på byen etterpå. Hadde sex. Møttes 3 ganger etterpå fordelt på 1 mnd ca, 2 filmkvelder og en kveld på byen. Hadde sex hver gang. Plutselig sa han at han ikke så for seg et forhold med meg, men at jeg var veldig pen og grei. Javel...

2) Vi trente sammen en gang. Han så bra ut, men det var ingen wow-kjemi. Ting døde litt ut, mye fordi jeg var opptatt med fyr nr 1 i den perioden. Har gjenopptatt kontakten litt, men er en del praktiske hindringer med han, så prøver egentlig å finne en som passer bedre.

3) Vi gikk tur sammen, hadde et par filmkvelder, møttes på byen (4.date) og hadde da sex. Møttes et par ganger etter det også og hadde sex. Trodde vi hadde noe bra på gang, jeg likte han godt, men har vel innsett nå at jeg bare var sex for han. Vond følelse. Holdt på ca 1 mnd.

4) Gikk tur, likte han ikke. Så ikke så bra ut og var klein. Da turen var ferdig var jeg glad til. Han har skrevet litt i ettertid, men jeg har svart høflig avvisende.

5) Møttes på fest første gang; altså jeg kom på vors til han (skulle egentlig ha med et par venninner, men de droppet ut). Han var hyggelig og grei, men kjente ingen tiltrekning, kun vennemateriale.

6) Møttes på restaurant, han så bra ut og praten fløt greit. Litt praktiske hindringer mtp bosted, men ellers bra. Så film etterpå, og siden det ble sent overnattet han. Han maste sykt om sex, men jeg sa nei (brent meg før på nr 1 og 3, nå skal jeg holde litt igjen). Koste på andre måter da. Håper han ikke bare er ute etter sex, føler det ligger i kortene at vi "må" ha det ved neste treff, som er snart. Orker ikke få "sorry, vil bare ha sex"-meldingemn i fleisen mer nå...

Ikke så rart han forventet sex når han overnatter første gang dere møtes, men bra du sa nei.

Hvorfor må dere ha sex nestegang dere møtes da?

Skrevet

Ikke ha sex med han hvis du ikke vil! Spesielt ikke hvis du er usikker på om det er bare det han er ute etter. Jeg synes du bør vente til du føler deg mer trygg på ham, så du ikke brenner deg igjen! Hvis han ikke gidder, så viser han jo at han ikke er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke jeg som spurte om han ville overnatte, var bare at klokken var så mye og han sa han ikke orket å kjøre hjem, så om det var ok om han fikk sove over. Ikke så lett å si nei da:s

Han maste veldig, men jeg sa at jeg ikke ville ha sex første daten. Han prøvde overtale meg, men jeg stod på mitt. Virker veldig som han tenkte "neste gang, da er det ikke 1.date lengre og vi kan ha sex" og jeg blir svært overrasket om han ikke anser det som en selvfølge at det blir sex. Vi skal treffes i morgen er planen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre når han er såpass på'n. Jeg har ikke noe imot sex i starten, men som sagt har jeg brent meg før på at gutter stikker etterpå.

Sånn er så vanskelig:s

Skrevet

En person som jeg skulle møte. Han har ikke møtt opp ved to anledninger og måttet jobbe overtid..

Driver å maser om å møtes nå, men sorry toget er gått ;)

Ingen flere jeg gidder å møte, syns ikke tinder er sååå bra liksom.

Har en del matcher, men gidder ikke sveipe til høyre på annenhver fyr, så det blir ikke så mange matcher egentlig. Tror jeg sveiper høyre på kanskje hver 20.de max..

Skrevet

Var ikke jeg som spurte om han ville overnatte, var bare at klokken var så mye og han sa han ikke orket å kjøre hjem, så om det var ok om han fikk sove over. Ikke så lett å si nei da:s

Han maste veldig, men jeg sa at jeg ikke ville ha sex første daten. Han prøvde overtale meg, men jeg stod på mitt. Virker veldig som han tenkte "neste gang, da er det ikke 1.date lengre og vi kan ha sex" og jeg blir svært overrasket om han ikke anser det som en selvfølge at det blir sex. Vi skal treffes i morgen er planen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre når han er såpass på'n. Jeg har ikke noe imot sex i starten, men som sagt har jeg brent meg før på at gutter stikker etterpå.

Virker veldig desperat av han, og det er jo heller ikke hyggelig gjort å prøve å presse deg sånn? Høres ikke lovende ut.... Hvorfor haster det sånn? Jeg ville vertfall ventet med sex i denne situasjonen var jeg deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvor skal dere møtes i morgen?

Det dummeste du gjør er å møtes hjemme hos en av dere. Foreslå heller et museumsbesøk el.lignende, slik at du demper forventningene hans.

Hvis han ikke blir med på en sexløs date, eller han ikke kontakter deg etter den sexløse daten er du nærmere svaret ditt. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å snakke med en jeg kjenner litt fra før, han ville gjerne treffes. Jeg er i midlertid litt usikker, jeg vil gjerne dra på date, men kanskje han tror jeg vil ha sex/ons?

Anonymous poster hash: 9624a...ec4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skjønner det er vanskelig.

Tenker som så jeg da; Om jeg liker gutten godt, og ønsker noe mer med han har jeg ikke sex på første date.

Er det ikke mer tiltrekkende ved han enn utseende så kan jeg ha sex ved første møte.

Anonymous poster hash: 23b80...a34

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor dere som ikke er over ex-en er på sjekkesider? Hvorfor går dere på dater når dere nettopp har kommet ut av et forhold? Det sier seg vel selv at en sjelden er klar for noe nytt rett etter forholdet har strandet? Og gir dere beskjed til datene deres at dere er nysingle? Jeg forstår bare ikke prinsippet- er det bekreftelsen, er det spenningen?

Rebound vel.

Skrevet

Tinder dårlig. Hvorfor er det ikke mulig å søke opp på folk, som bor feks 150 kilometer unna? Bare til 100 kilometer :s

Skrevet (endret)

Obs postet dobbelt :S Beklager!

Endret av xeno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...