Pastels Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Skrev sammen i to uker og hadde ganske høye forventninger før møtet. Vi dro på bål/skogstur på første møte og hugget ned et tre sammen for å få tak i ved og dro det ned gjennom skogen 8) Det var veldig veldig morsomt og det "satt" stemningen Vi ble sittende oppe hele natten, hørte på musikk, brant bål og drakk vin Dater fortsatt og har det fortsatt like hyggelig! 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Snakket veldig med en kjekk og hyggelig fyr. Vi møttes, så et par filmer. Han hadde sopp på tærne så jeg, og dårlig ånde, og kort tiss GOODBYE TINDER Anonymous poster hash: 72533...149 8
Irovar Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Skrev sammen i to uker og hadde ganske høye forventninger før møtet. Vi dro på bål/skogstur på første møte og hugget ned et tre sammen for å få tak i ved og dro det ned gjennom skogen 8) Det var veldig veldig morsomt og det "satt" stemningen Vi ble sittende oppe hele natten, hørte på musikk, brant bål og drakk vin Dater fortsatt og har det fortsatt like hyggelig! Nå fikk jeg lyst til å hive meg på denne Tinder- trenden! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 1. Vi traff hverandre etter ti dager. Vi flørtet masse, koste oss og hadde sex. Begge var betatt. Vi traff hverandre noen ganger til. Han ville mer, jeg ville ikke. 2. Vi traff hverandre etter syv dager. Jeg var helt på tuppa etter han når vi hadde snakket sammen i to dager. Begge er betatt, og vi har avtalt at vi ikke skal treffe andre etter å ha kjent hverandre i 4 uker. Anonymous poster hash: 52ab7...5c5
Pastels Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Vi har forresten også blitt "eksklusive" etter kort tid Veldig kjekt! Har hatt totalt fem tinderdater og alle har vært flotte gutter som ikke kun har vært ute etter sex.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 1. Kun etter sex 2. kun etter sex 3. kun etter sex Anonymous poster hash: ffc12...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 GOOODBYE TINDER! Anonymous poster hash: ffc12...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Møtt to kjekke karer. Begge av dem ute etter mer enn ONS. Har hatt det hyggelig (middager, sex, drinks) med begge to, men jeg kom nettopp ut av et forhold, så det ble med friends with benefits på begge.Anonymous poster hash: 306e5...898
Gjest Ninab Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Vært på 1 date.. snakket sammen rundt 14 dager først. Møttes og drakk kaffe...møtet var kort, det hadde vi avtalt på forkant. Han ba meg på middag hjemme hos seg noen dager etterpå, men avlyste dagen før og sa han hadde tenkt seg om å funnet ut at det nok ikke var så lurt. Jeg vet ikke om jeg hadde reist uansett, jeg er nylig ute av ett forhold og ikke helt klar for noe kjenner jeg.. vil egentlig ha igjen eksen min..
xeno Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Utro kanskje siden du vil ha eksen din tilbake he he he Vært på 1 date.. snakket sammen rundt 14 dager først. Møttes og drakk kaffe...møtet var kort, det hadde vi avtalt på forkant. Han ba meg på middag hjemme hos seg noen dager etterpå, men avlyste dagen før og sa han hadde tenkt seg om å funnet ut at det nok ikke var så lurt. Jeg vet ikke om jeg hadde reist uansett, jeg er nylig ute av ett forhold og ikke helt klar for noe kjenner jeg.. vil egentlig ha igjen eksen min..
Bloodflowers Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Har møtt en fra tinder. Vi møttes for en kaffe etter å ha prata i nesten tre uker. Kaffen utviklet seg til å bli middag, og det var veldig koselig! Har møttes igjen tre ganger etter det. Både ute for en øl, og hjemme hos han og meg for å se film. Vi har rota litt, men har ikke hatt sex enda, da dette er noe jeg vil vente med. Jeg liker han godt, og han liker nok meg tilbake også. Han respekterer at jeg vil vente (ihvertfall hittil). Er bare redd for at han er nok en person som følger "bruk-og-kast"-prinsippet, selv om han sier at han er ute etter noe fast og langvarig. 1
Vannmannen3 Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg lurer på hvorfor dere som ikke er over ex-en er på sjekkesider? Hvorfor går dere på dater når dere nettopp har kommet ut av et forhold? Det sier seg vel selv at en sjelden er klar for noe nytt rett etter forholdet har strandet? Og gir dere beskjed til datene deres at dere er nysingle? Jeg forstår bare ikke prinsippet- er det bekreftelsen, er det spenningen? 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Jeg lurer på hvorfor dere som ikke er over ex-en er på sjekkesider? Hvorfor går dere på dater når dere nettopp har kommet ut av et forhold? Det sier seg vel selv at en sjelden er klar for noe nytt rett etter forholdet har strandet? Og gir dere beskjed til datene deres at dere er nysingle? Jeg forstår bare ikke prinsippet- er det bekreftelsen, er det spenningen?For min del hjelper det å komme over eksen. Jeg sier ofte i chat at jeg ikke er klar for noe forhold ennå.Anonymous poster hash: 8c033...c7c 1
ALTGR Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Jeg lurer på hvorfor dere som ikke er over ex-en er på sjekkesider? Hvorfor går dere på dater når dere nettopp har kommet ut av et forhold? Det sier seg vel selv at en sjelden er klar for noe nytt rett etter forholdet har strandet? Og gir dere beskjed til datene deres at dere er nysingle? Jeg forstår bare ikke prinsippet- er det bekreftelsen, er det spenningen? De er vel på søk etter en ONS kanskje?
Gjest avocadoen Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Seriøst. Jeg rapporterer deg ditt troll
Gjest Ninab Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Utro kanskje siden du vil ha eksen din tilbake he he he om jeg er utro? Nei, jeg bor da alene... Skjønte ikke helt det spørsmålet jeg. Men kan jo nesten føles litt slik ut ja, for jeg er nok ikke over eksen min, og vil nok egentlig ha ham og ingen andre
kaleidoskop Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 1. Han var i åpent forhold som han kaldte det og ville kun ha sex. 2. Gikk en lang tur med kaffe latte i hånda. Hyggelig kar, vi snakket masse. Jeg ville legge han til på FB, få et tlf nr. Han ville møtes igjen, men bare snakke over Tinder? ikke FB eller tlf... 3. Veldig trivelig fyr, dessverre ble jeg for opptatt av at han var så liten og tynn. Selv er jeg liten og ikke så tynn
ickyicky Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Kjeda meg i eksamensperioden i januar, og fant ut at jeg skulle sjekke ut tinder da jeg var på det verste prokrastineringsstadiet (hadde for så vidt ikke interesse av å møte noen derfra, var bare nysgjerrig). Kom i prat med en del hyggelige folk der, men det var særskilt en person som stakk seg ut i mengden, og som jeg etter omtrent en uke ble venner på Facebook med i stedet. Han ba meg omsider med ut på pils, noe jeg takket ja til - og det gikk mildt sagt bra! Vi har vært sammen i litt over tre måneder nå, og jeg har aldri "klikka" så godt med noen før som jeg gjør med han. Så ja - man kan absolutt ha hellet med seg! Endret 13. mai 2014 av ickyicky 4
Avokado Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #20 Skrevet 14. mai 2014 Haha, så en fast kunde der hvor jeg jobber - på tinder. Måtte trykke <3 på han, så håper han swiper til høyre snart! Hadde vært morsomt, for han ser rimelig bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå