Doge Skrevet 14. mai 2014 #21 Skrevet 14. mai 2014 Synes min er temmelig tøff Du har nok den beste signaturen her. Jeg blir alltid glad av å se den
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #22 Skrevet 15. mai 2014 Enig. Om tellere skal beholdes, så bør de kanskje være hakket mer konfigurerbare, slik at en stor andel av brukerne som ikke har en "passende mulighet" til å ha det, og således står ufrivillig "tellerløse". Hva med tellere som dette? "Nå har "ekkel_bittermann_45" vært single i 45 år, 3 måneder, 4 timer, 23 minutter og 13 sekunder...".. "Nå har typen min og jeg vært sammen i XX år. Han har vært utro XX ganger over XX år, og slått meg helseløs XXX ganger over XX år. Kjærlighetens veier er uransakelige!"Anonymous poster hash: b1bb1...4e7 Selvfølgelig kan du lage en sånn ticker, sett i gang. Vi som har sånn tickere har de ikke for å dele med absolutt alle på forumet, er massevis av prøverdagbøker, graviddagbøker og andre dagbøker. Tickerne er for å vise hverandre div så man slipper å bli spurt om og om og om igjen om den infoen. F.eks"Lenge igjen til termin?"Anonymous poster hash: 6a530...93a 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2014 #23 Skrevet 15. mai 2014 Jeg legger aldri merke til signaturer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå