AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Er det noen signaturer du legger merke til, og hvilke liker du? Jeg synes Isbjørnungens signatur er søt, her er den: Isbjørnunger er små og søte. De har hvit, myk pels og liker å leke i snøen.De er ganske ofte kalde på isbjørnungelabbene sine. Anonymous poster hash: 56b84...3ca 3
Gjest Yrsa Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg for min del liker best innlegg som ikke har signaturer .. de er bare forstyrrende i mine øyne. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Det dummeste er de som har innlegg hvor de har blitt satt på plass som signatur. Anonymous poster hash: 198ed...2ec 8
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Synes min er temmelig tøff Men ingen slår Vex sin: Alle veier fører til Rom og Cola 2
Vulpes Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 De jeg legger mest merke til er vel de som har sitater om seg selv i signaturen. Synes det er litt merkelig og pinlig, og kanskje litt selvopptatt — men skal så klart mer til enn en klein signatur før jeg dømmer en person nord og ned da Ellers er jeg som regel ganske dårlig til å lese signaturer. Hopper som regel automatisk over dem når jeg leser tråder. 1
Gjest Geit Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Jeg for min del liker best innlegg som ikke har signaturer .. de er bare forstyrrende i mine øyne. Du kan skjule alle signaturer om du vil! Hold bare pekeren over en signatur, trykk på krysset som da kommer opp i høyre hjørne i signaturfeltet, og velg om du vil ignorere akkurat den brukerens signatur eller alle signaturer.
Gjest Peanut Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Jeg får ikke opp signaturer på padde i det hele tatt hvis jeg er pålogget, bare når jeg er utlogget så kommer det opp. O_o
Gjest Yrsa Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Du kan skjule alle signaturer om du vil! Hold bare pekeren over en signatur, trykk på krysset som da kommer opp i høyre hjørne i signaturfeltet, og velg om du vil ignorere akkurat den brukerens signatur eller alle signaturer. Så smart - takk skal du ha
Tabris Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Synes også Isbjørnungen har den søteste signaturen!
Chloe- Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har virkelig ikke sansen for de "tellerne". Nå har Kari og Fredrik vært i et forhold i 2 år og 7 måneder. Lille prinsesse Marikken er 18 måneder. Om 3 måneder kommer lillebror. Jippi. Regnbuer, sommerfugler, sommerblomster. Nedtelling til bryllup og termin kan til nød puttes i dagbøker. 9
Zinnia Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Synes min er temmelig tøff Men ingen slår Vex sin: Alle veier fører til Rom og Cola Enig i at din er tøff, jeg tar meg selv i å sitte å herme etter den hver gang jeg ser den. Ellers så er jeg også ganske fornøyd med den nye jeg har fått meg, kort og konsis. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har virkelig ikke sansen for de "tellerne". Nå har Kari og Fredrik vært i et forhold i 2 år og 7 måneder. Lille prinsesse Marikken er 18 måneder. Om 3 måneder kommer lillebror. Jippi. Regnbuer, sommerfugler, sommerblomster. Nedtelling til bryllup og termin kan til nød puttes i dagbøker. Sier du det? Jeg tenkte jeg holder på å lage en for min sønn på 28 ... år, altså. Må bare regne ut hvor mange måneder det blir ... Anonymous poster hash: 959d2...ec4 7
Gjest Inggolf Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Enig i at din er tøff, jeg tar meg selv i å sitte å herme etter den hver gang jeg ser den. Ellers så er jeg også ganske fornøyd med den nye jeg har fått meg, kort og konsis. heheheee, det skulle jeg ha likt å se Takk, og lige så! Har ikke oppdaget din før nå, har aldri tenkt over det på den måten før, men det er jo helt sant!! Det er jo ikke karmaen som er en dust, det er jo "du"! Daa-aa-aaaah! (Ikke du som i deg altså Zinnia, men det skjønte du sikkert)
Zinnia Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Sier du det? Jeg tenkte jeg holder på å lage en for min sønn på 28 ... år, altså. Må bare regne ut hvor mange måneder det blir ... Anonymous poster hash: 959d2...ec4 heheheee, det skulle jeg ha likt å se Takk, og lige så! Har ikke oppdaget din før nå, har aldri tenkt over det på den måten før, men det er jo helt sant!! Det er jo ikke karmaen som er en dust, det er jo "du"! Daa-aa-aaaah! (Ikke du som i deg altså Zinnia, men det skjønte du sikkert) Skjønte den, jeg er ganske så smart Jeg har vurdert å legge til "Be kind. Always" under, meeen kom frem til at det ble for langt og sukkersøtt for meg.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Sier du det? Jeg tenkte jeg holder på å lage en for min sønn på 28 ... år, altså. Må bare regne ut hvor mange måneder det blir ... Anonymous poster hash: 959d2...ec4 hahah dør Anonymous poster hash: c3683...849 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Jeg blir så mektig imponert over signaturer som skal vise brukerens overlegne intelligens over andre. Gjerne et catchy sitat de har rappet fra noen andre. Hipsters....... Anonymous poster hash: d4494...423 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg blir så mektig imponert over signaturer som skal vise brukerens overlegne intelligens over andre. Gjerne et catchy sitat de har rappet fra noen andre. Hipsters....... Anonymous poster hash: d4494...423 Akkuratt som at din "Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker"." er så mye bedre Endret 13. mai 2014 av Noz 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har virkelig ikke sansen for de "tellerne". Nå har Kari og Fredrik vært i et forhold i 2 år og 7 måneder. Lille prinsesse Marikken er 18 måneder. Om 3 måneder kommer lillebror. Jippi. Regnbuer, sommerfugler, sommerblomster. Nedtelling til bryllup og termin kan til nød puttes i dagbøker. Enig. Om tellere skal beholdes, så bør de kanskje være hakket mer konfigurerbare, slik at en stor andel av brukerne som ikke har en "passende mulighet" til å ha det, og således står ufrivillig "tellerløse". Hva med tellere som dette? "Nå har "ekkel_bittermann_45" vært single i 45 år, 3 måneder, 4 timer, 23 minutter og 13 sekunder...".. "Nå har typen min og jeg vært sammen i XX år. Han har vært utro XX ganger over XX år, og slått meg helseløs XXX ganger over XX år. Kjærlighetens veier er uransakelige!" Anonymous poster hash: b1bb1...4e7 6
Puny Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Jeg blir så mektig imponert over signaturer som skal vise brukerens overlegne intelligens over andre. Gjerne et catchy sitat de har rappet fra noen andre. Hipsters....... Anonymous poster hash: d4494...423 sånn som min? jaja, jeg liker den i hvert fall og syntes den passer bra på KG....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå