Anciol Skrevet 16. mai 2014 #21 Skrevet 16. mai 2014 Mamma's barnevennlige tapas:) MMM gleder meg og det gjør mann og barn og, bacon surrede pølser , kringler og rømmegrøt til ungene og kylling, rømmegrøt, spikkemat til oss voksne.
Gjest crazycatlady Skrevet 16. mai 2014 #23 Skrevet 16. mai 2014 Grændis så klart! Må jo spise Norges nasjonalrett på søttnemajj! Neida, jeg bare kødder. Vi pleier å enten grille eller ha røkelaks og eggerøre.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 linsekaker fløtegratinerte poteter grillet squash, løk, paprika og tomat fersk foccacia sjokoladeis med nonstop mangogelè med friske jordbær og vaniljesaus Anonymous poster hash: 607a7...965
venus_ Skrevet 17. mai 2014 #28 Skrevet 17. mai 2014 Her går eksamenslesingen som normalt, 17.mai eller ikke. Men skal kose meg med god mat. Det blir nybakt foccacia med kylling, pesto, ruccula, avokado, pinjekjerner og balsamicogastrix. Pavlova til dessert.
Corin Skrevet 17. mai 2014 #29 Skrevet 17. mai 2014 Vi skal grille med familien på 17-mai. Gleder meg! Det høres koselig ut. Men jeg bestemte meg for å lage okselever, og gjestene snudde i døra. Jeg måtte lokke de inn igjen og friste med reker, champagne og øl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå