Gå til innhold

Hvem selger Celine i Oslo?


PrinsesseNila

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en Celine Mini Luggage i svart. Da jeg googlet hvem som fører Celine i Oslo fikk jeg opp Høyer Luxury, som jeg da ringte, og fikk høre at de ikke fører det lenger :sjokkert:

Noen som vet hvilke butikker i Oslo som selger Celine? Har ikke fått opp noe ved google søk.

Forresten: Noen som vet om det er billigere å kjøpe Celine i Tyskland? Skal dit i løpet av sommeren, men ville helst hatt Celine-veske innen noen få uker, ikke august/september :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Icon på Frogner. Niels Juels gate. I alle fall sist jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de har Celine på KaDeWe i Berlin, tror ikke det er særlig billigere men du får kanskje vat refund?

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de har Celine på KaDeWe i Berlin, tror ikke det er særlig billigere men du får kanskje vat refund?

De har egen Celine butikk der. Ringte de tideligere i dag, og vesken jeg tenkte på koster 4000 NOK mindre enn her i Norge :)

Endret av Nicla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har egen Celine butikk der. Ringte de tideligere i dag, og vesken jeg tenkte på koster 4000 NOK mindre enn her i Norge :)

Såpass, ja.. Hva er prisen der? Kanskje jeg også skal ta meg en tur til Berlin i sommer.. haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, ja.. Hva er prisen der? Kanskje jeg også skal ta meg en tur til Berlin i sommer.. haha :)

Der koster en svart mini luggage 2000 euro, altså såvidt over 16.000 norske kroner. På Vincci i Bergen skal de ha 20.000 for samme vesken :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...