Gå til innhold

Sølvring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ante hvor jeg skulle legge denne. Jeg har en sølvring som betyr mye for meg, hvordan kan jeg ta best mulig vare på den? Skal til syden om noen uker, burde jeg ta den av når jeg bader i sjøvann og klorvann?

Noe annet jeg må passe på?

Anonymous poster hash: 35a17...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er vel å la den få bli igjen hjemme, så ligger den helt trygt. Anonymous poster hash: 83b8b...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forlovelsesring, så det blir litt dumt 😉

Anonymous poster hash: 35a17...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sølvet jeg går med til vanlig, øreringer og fingerringer, er med i saltvann og klorvann uten problemer. Hvis du er redd for å miste den i vannet kan du kanskje tre den på et kjede og ha det rundt halsen, eller legge den i hotellsafen mens du er å stranden eller ved bassenget. Sølv er ikke så hardt så sølvringer kan få hakk, men sølvsmeder kan reparere skader. Jeg har bare en sølvring som har fått et hakk jeg legger merke til.



Anonymous poster hash: 1b12b...3bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et sølvarmbånd som jeg hadde på meg i en jacuzzi. Det ble helt brunt, og jeg sliter enda med å holde det pent. Vet ikke om det var noe ekstra i den jacuzzien som jeg ikke vet om, men jeg skal ikke ha på meg smykker i klorvann igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et sølvarmbånd som jeg hadde på meg i en jacuzzi. Det ble helt brunt, og jeg sliter enda med å holde det pent. Vet ikke om det var noe ekstra i den jacuzzien som jeg ikke vet om, men jeg skal ikke ha på meg smykker i klorvann igjen.

jacuzzi er ikke med klor. Det er som oftest med bromider.

Anonymous poster hash: 8bf6f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jacuzzi er ikke med klor. Det er som oftest med bromider.

Anonymous poster hash: 8bf6f...752

Da er det sikkert det som er problemet, ja. Lukter det litt som klor? For det luktet klor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😊😊 Da kan jeg ta sjansen da.

Anonymous poster hash: 35a17...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert det som er problemet, ja. Lukter det litt som klor? For det luktet klor.

Lukter det vi tror er klor ja =)

Anonymous poster hash: 8bf6f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...