AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Det er så mange her inne som har meninger om hvorfor mannen i gata er sykmeldt, og hva de gjør mens de er sykmeldte. Derfor lurer jeg på følgende: Ei dame blir sykmeldt.Hun er gravid og har noen komplikasjoner.Ikke alvorlige, men hun får beskjed om å ta det med ro. Du ser henne på kjøpesenteret. Blir du like forbannet da, som du blir på andre sykmeldte som er på kjøpesenteret og koser seg? For det å være gravid er ikke en sykdom i seg selv. Bare nyskjerrig.Jeg er ikke gravid eller sykmeldt selv.Ei heller ufør.Det var en diskusjon ble tatt i et lag eg var i i helgen. Anonymous poster hash: eb707...5c5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Nei, jeg blir ikke forbannet i det hele tatt. Det er en rekke grunner til at folk er sykemeldte/aap/uføre, og de trenger innimellom også å ta en tur på et kjøpesenter. Man kan jo ikke gå under jorden, og alle er ikke lamme fra halsen og ned.Anonymous poster hash: e0c6c...99e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 jeg blir ekstremt irritert på de som mener det du sier. går selv på AAP, pga psykiske plager. verden raste sammen når jeg forsto at utdanninga gikk rett vest. og siden har jeg ikke helt klart å prøve igjen (bare et år siden jeg sluttet på skolen da). og jeg trenger da også å komme meg ut en gang i blant. det å ligge i senga å sture hele dagen gjør meg vondt værre. er jeg på et kjøpesenter med familie eller venner, så kan jeg ta det i mitt eget tempo. jeg kan ta pauser. dra hjem når jeg vil/trenger det OSV. men det er ikke en mulighet jeg har på jobb. da er det mange forventninger til deg. jeg kan dra ut på byen en dag for å kose meg. det betyr ikke at jeg snylter på nav. alle mine nærmeste vet hvor vanskelig det var for meg å kontakte nav. hvor mange sammenbrudd jeg gikk igjennom, og hvor langt jeg gikk, før jeg ikke hadde noe valg. jeg vurderte sterk å heller bli en uteligger, enn å måtte steppe opp i det bygget. og jeg tru veldig mange sliter med det å måtte oppsøke hjelp. men at de til slutt ikke har noe valg. men jeg vet også de som snylter på nav. jeg kjenner noen som gjør det. og det er noe jeg blir sur for. for de som snylter på nav. ødelegger for alle oss som faktisk trenger den hjelpen. og gjør det enda vanskeligere for de som trenger hjelp, å oppsøke nav. pga de dumme snyltrene som ødelegger for alle andre. Anonymous poster hash: 9530d...386
Chevelle Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 folk må slutte å bry seg med andre. folk synser og mener alt for mye om alle andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå