Gå til innhold

Oppretter egen stat i Norge :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tror du har en noe naiv oppfatning av hvor enkelt det er å få Asyl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke målet hennes er å søke asyl i Norge. Da kommer hun i samme situasjon hun flykter fra - en del av systemet hun forakter.

http://snl.no/statsl%C3%B8se

Jeg mistenker at hennes planer ikke kommer til å funke fordi dagen hun bryter loven ved å trakassere, plage, henge ut noen og krysser visse grenser ... blir hun stilt opp for retten og dømt. Hun får klage så mye hun vil til EMD, EFTA-domstolen og hvor hun vil, men jeg tror ikke hun får noe særlig forståelse.

For min del får hun gjøre som hun vil med livet sitt, men hun burde iallefall ikke utsette barna for dette tullet. De er uskyldige parter her. Dessuten burde hun ikke tvinge sine overbevisninger på andre (de som kjøper huset hennes på lovlig vis) og "straffe" dem, fordi de ikke lever i hennes verden.

Det beste for henne er å finne seg en øy midt i havet hvor ingen bor og bare leve der i fred vekk fra alle banker, korporasjoner, stater, alt og alle som plager henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst ingen som har lån heller. Ihvertfall ifølge dette innlegget hennes. Lurer på hvordan hun har klart å kjøpe huset da.

Er det noen som kan forklare meg hvorfor vi ikke har lån? For dette skjønte jeg ikke bæret av :fnise:

http://www.sigurdsdatter.com/hvorfor-har-ikke-du-heller-laringn.html

Anonymous poster hash: 2244d...242
Skrevet

Ser ut som hun mener at når bankene gir deg lån så eksisterer ikke pengene. Altså, man tror de tas fra bankens beholdning av penger men i realiteten skapes det bare nye.

Hvis det er så enkelt for bankene å trylle frem penger lurer jeg på hva bankene skal med lån hos Sentralbanken...

AnonymBruker
Skrevet

Flott hus. Skulle gjerne kjøpt det om forholdene lå til rette for det.

Tipper hun selv bidrar kraftig til å senke verdien på huset med de skrullete skriveriene og truslene sine.

Anonymous poster hash: 2a632...aa0
Skrevet

Tipper hun selv bidrar kraftig til å senke verdien på huset med de skrullete skriveriene og truslene sine.

Hvem vet, kanskje det er tanken bak mye av det?

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Jeg synes hun tar opp en interessant problemstilling, som jeg tror går de fleste hus forbi - nemlig den om dine rettigheter som individ, statens makt og enkeltindividets forhold til staten.

Mærta og engleskole veier selvsagt negativt, til de grader, samt at jeg får litt "Ribba"-feeling av henne..Ribbeline? :)

Ellers er det interessant med alt hatet folk tydeligvis føler når de leser om folk som er gale. "Jasså..får se hvordan det går med henne når hun skal til legen da!" snufs snufs tett i nesa..jasså jasså. Som en gjeng gamle kjerringer bak gardinene. La nå den sprø kjerringa gjøre som hu vil. Ta fram popcornet og nyt at folk er litt gærne. Heller denne nutcasen enn alle disse vanlige fisepromperne.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Det er det som er poenget.. Ingen vil vel kjøpe et hus hvor det følger med ei sprell "gæern" aluminiumsfoliehatt-kvinne? Vi har da sett doomsdray preppers eller hæ? hæ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...