Gå til innhold

Mellomblødninger..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går på p-pillen Loette og er nå på mitt tredje brett i strekk. Har altså hoppet over mensen to ganger.

Jeg har ca. 10 rosa piller igjen nå før de hvite og i går fikk jeg mellomblødninger.

Har aldri opplevd dette før, men har hørt at det er vanlig å få, spesielt med Loette.

Hoppet over mensen rundt nyttår og da var det ikke noe problem.

Men det passer bare så ufattelig dårlig med disse mellomblødningene nå! Jeg er på siste innspurt av russetiden noe som tilsier mye drikking og lite gunstige toalettforhold.. Frister rett og slett ikke å stå på en liten og kronglete utedass og skifte tampong. I tillegg er ikke kjæresten min særlig fornøyd med dette heller.

Noen som aner hvor lenge det kan vare? Vi snakker ikke sånn mensen-mengde med blod, men det er nok til at jeg må ha tampong/bind på(unnskyld for detaljer).

Er det noen måte å stoppe det på?

Tør ikke begynne på hvite piller for å "blø ut", for jeg er da redd for at jeg ikke er trygg mot graviditet lenger, ettersom jeg da ikke er beskyttet(tror jeg?)

Hjelp!

Anonymous poster hash: b3f04...bbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke hoppe over mens mer enn enn to ganger når jeg gikk på Loette. Jeg forsøkte et par ganger, men da fikk jeg alltid blødning etter ca en uke på brett 3. Men jeg blødde aldri så kraftig som ved bortfallsblødning.

Jeg fortsatte bare å ta pillene, ville ikke lage mer kluss i systemet.

Det er ikke så mye å få gjort med nå som blødningene er begynt, Og du gjør nok lurest i å ta pillene som du skal.

Anonymous poster hash: 72b86...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...