AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg tror jeg har fått nakkekink nå akkurat. Fikk plutselig strekk på den ene sida av nakken, og nå klarer jeg så vidt snu hodet den ene veien, må snu hele meg hvis jeg skal se til høyre. Klarer heller ikke ligge på den siden. Hvor lenge varer dette? Burde jeg oppsøke lege? Hilsen frisørstudent med kunder i morgen.. Anonymous poster hash: fe7eb...8af
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Har fått det flere ganger, men aldri oppsøkt lege. Hos meg har det forsvunnet like plutselig som det kom. God bedring:)Anonymous poster hash: 5744e...63a
Spaghetti Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Skjedde med meg en del for noen år tilbake. Noen ganger var det til og med så kraftig at det rykket i hele tunga også, faktisk. Jeg tror jeg svimte av en gang i dusjen også, på grunn av det. Vonde saker. Gikk over av seg selv. Aner ikke hvorfor det skjedde. Hvis det skjer ofte burde du nok oppsøke lege.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg fikk det på mandag forrige uke og greide ikke å snu hodet til høyre i det hele tatt. Det tok ca tre dager til jeg kunne snu det men det var enda vondt, og selvom jeg er bra nå er jeg fortsatt øm i musklaturen. Jeg var hos kiropraktor og det hjalp, så anbefaler det. Ellers; ta det rolig og ikke stress hvis du har en tendens til det. Kanskje går det over raskere for deg. God bedring Anonymous poster hash: 417dc...0c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå