Gå til innhold

Smerter etter silikon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nå litt over 4 uker siden jeg la inn silikon i puppene. Jeg vet om mange som har følt seg helt normal igjen etter få uker, men jeg har fortsatt litt smerter og hovenhet igjen, spesielt i høyre bryst. det er ingen voldsomme smerter og mesteparten av tiden kjenner jeg ingenting, men når jeg for eksempel tar på de så svir det litt. er det helt normalt eller burde de føles helt normale ut igjen nå?



Anonymous poster hash: 23529...c0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nå litt over 4 uker siden jeg la inn silikon i puppene. Jeg vet om mange som har følt seg helt normal igjen etter få uker, men jeg har fortsatt litt smerter og hovenhet igjen, spesielt i høyre bryst. det er ingen voldsomme smerter og mesteparten av tiden kjenner jeg ingenting, men når jeg for eksempel tar på de så svir det litt. er det helt normalt eller burde de føles helt normale ut igjen nå?

Anonymous poster hash: 23529...c0b

Helt normalt. Jeg hadde lette smerter frem til ca 6 uke. Husk at huden også er strukket veldig, så mange har en sviende/brennende følelse ganske lenge. Og mange flasser litt.

Hvor lenge man har smerter, hvor store de er samt hevelse har flere faktorer; som snitt, økning (fra cup- til cup), over/under muskel og individuell smerteterskel.

Hvis du syns at du har mer vondt enn du burde, eller egentlig uansett, så ring klinikken. Da vil du enten få svar over telefon eller komme inn så de får undersøkt litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt ja.

Mine var så vonde at jeg kunne ikke ta på dem på 3 mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...