AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde sex forrige helg og tok angrepille.. Sex igjen i går og jeg vet faktisk ikke om vi brukte kondom :-/ Kan jeg ta angrepille på nytt eller er ikke det bra?Anonymous poster hash: 11622...ab4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde sex forrige helg og tok angrepille.. Sex igjen i går og jeg vet faktisk ikke om vi brukte kondom :-/ Kan jeg ta angrepille på nytt eller er ikke det bra?Anonymous poster hash: 11622...ab4 angrepille ER IKKE PREVANSJONSMIDDEL!!! skaff deg p piller eller noe! nei, det er ikke bra med angrepille igjen! det er tøft for kroppen. men for all del. Anonymous poster hash: 487d4...b61 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 angrepille ER IKKE PREVANSJONSMIDDEL!!! skaff deg p piller eller noe! nei, det er ikke bra med angrepille igjen! det er tøft for kroppen. men for all del. Anonymous poster hash: 487d4...b61 Jeg er fullt klar over det! Jeg har p-piller, men jeg sliter med hodepine så legen min ville sjekke om det kunne være pga p-pillene, så akkurat nå går jeg ikke på dem.. Men takk for svar. Da er ikke angrepille et alternativ.. :-( Min egen feil!Anonymous poster hash: 11622...ab4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Ta angrepille. Med mindre du har lyst på barn. Anonymous poster hash: 89486...9da
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 http://www.vitusapotek.no/Resept-og-medisin/Medisin/Prevensjon1/Nodprevensjon-angrepillen/ Anonymous poster hash: 487d4...b61
Vinduskarmen Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Det går nok helt fint å ta en angrepille til. Heller det enn å bruke abort som prevensjon. Videre vil jeg anbefale deg å bruke kondom nå dersom du i en periode ikke kan gå på p-piller.
Irovar Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Inget problem, man driter seg ut. Folk gjør feil, no stress. Du kan ta angrepille! Regner med du forstår du må være mer forsiktig, og at det ikke gjentar seg En annen ting er hvis du tar angrepille hele tiden! Bruk kondom, og vær forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Jeg vil råde deg til å bruke p-piller selv om du ikke har fast partner. Du bør også bruke kondom utenom forhold. Men dersom det skulle skje at kondomet sprekker - ikke alltid man oppdager det - så er det veldig greit å være sikret med p-piller. P-piller er jo også mye billigere enn disse angrepillene. Anonymous poster hash: fdd17...f69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå