Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man der? Det er snakk om dagstur dit fra London.

Stranden og Brighton Pier er notert.

Er det noen gater, steder, butikker, kafeer, restauranter o.l. man bare må få med seg? Og jeg har hørt at Brighton er den "homofile hovedstaden" i England, så er det noe spesielt innenfor det man bør få med seg?

Anonymous poster hash: 34709...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun vært i Brighton i omtrent 3 timer, og all den tiden ble brukt på stranden og Brighton Pier så jeg har dessverre ingen anbefalinger. Det er utrolig flott der. Misunner deg! :) God tur.

Skrevet

Følger med her :)

Skrevet (endret)

Brighton pier og stranden var veldig fint. Likte kjøpesenteret og, men det er nokså lite så kanskje ikke noe spesielt å få med seg der om du reiser fra London. Spiste skikkelig god fish and chips på en restaurant der i fjor, skal se om jeg klarer å finne navnet på den. På Jamies italian var det og god mat, men det finner jo du i London og. Hold deg unna fish and chips bodene ved piren, ikke godt!

Merket ikke noe til flere homofile der, men virket som det var en plass det var vanlig å dra på helgetur for å feste, så spesielt mange utdrikningslag.

Det mest spesielle må være naken-sykkelparaden gjennom hovedgaten, men vet ikke om den er hvert år. Kanskje ikke akkurat noe å få med seg heller, jeg havnet helt uvitende plutselig midt oppi den :P

Endret av venus_
AnonymBruker
Skrevet

Takker ja til tips om god fish and chips :)

Naken-sykkelparade hadde jo vært artig... :fnise:

Skrevet

Takker ja til tips om god fish and chips :)

Naken-sykkelparade hadde jo vært artig... :fnise:

The Regency het den, i 131 King' Road :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset. Sjekket menyen deres og maten der er jo ganske rimelig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...