Gå til innhold

Billig ferietips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten min har fått mulighet til å ta en uke ferie...Vi har veldig lyst til å reise bort for å kun koble av.Økonomien er ikke på topp derfor lurer vi på om noen kjenner til noen billige overnattingsmuligheter på strekning Stavanger -Oslo, event Stavanger - Bergen? Kan gjerne vær hytte eller lignende!

Anonymous poster hash: 05997...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere skal kjøre fra Stavanger til Bergen og vil overnatte på turen? Er det for å bli på det stedet noen dager eller er det fordi kjøreturen blir for lang?

Anonymous poster hash: 257dd...918
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan godt være 1 uke på et overnattingssted... Var mente som at oppholdet kunne være et sted mellom Oslo - Stavanger eller Stavanger - Bergen.....kjøringen har ingenting å si var mer opptatt av et billig og greit overnattingssted.....avkobling er fokuset for ferien!

Anonymous poster hash: 05997...075

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å leie en campinghytte i Hardanger? En liten avstikker på turen fra Stavanger til Bergen? Der finner dere mange ulike tilbud. Fint sted å tilbringe en ukes tid. Mye å finne på. Flotte fotturer, fine steder å bade. Mye fint å se.

Kan anbefale steder som Lofthus og Kinsarvik, Eidfjord. Det er også fint å kjøre opp til Hardangervidda (Rv7), finne et sted å parkere og bare traske litt rundt.

Dersom dere reiser til Hardanger og turen er i juli vil dere komme mitt i morellsesesongen, da er det ganske fint der.

Anonymous poster hash: 257dd...918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...