Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal tatovere noe med en slags 3D-effekt, i tillegg til noe skrift.

Ønsker derfor tips til tatovør som er FLINK til realistisk bilde med 3D, og som lager jevne (!) linjer både på liten skrift og selve bildet.

Helst i oslo-området, men kan dra mot Østfold/Vestfold om nødvendig.

La denne først under Generelt, men det er vel her den hører hjemme :)

Anonymous poster hash: 4d4e4...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet om en flink?

AnonymBruker
Skrevet

Portrett? Lettere å gi tips om du sier litt mer om hva slags motiv. Noen er ekstra flinke med ansikter, noen er spesielt dyktige på dyr osv osv. Selv går jeg til Kai Ree Verås på Timeless Tattoo i Pilestredet(Oslo), han kan portrett! Pawel på samme studio er også god mann! Du finner de på FB og IG om du vil se litt på hva de har gjort av jobber.

Anonymous poster hash: 8edd3...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det er ikke portrett, men en gjenstand, ala instrument osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det klarer de fint på Timeless :) Vil anbefale deg å finne et, eller helst flere, bilder av lignende tatoveringer(gjerne av samme instrument), sånn at det ikke er noen tvil om hvordan du ønsker at den skal se ut. Er forøvrig ikke alltid det fungerer med nøyaktig det motivet, eller den plasseringen og størrelsen man har sett for seg, så om du er villig til å gi tatovøren du velger deg litt frie tøyler, og stoler på at han/hun vet hva h*n driver med, så blir resultatet ofte enda bedre! Lykke til!

Anonymous poster hash: 8edd3...5f2

Skrevet

Leila på Black Cat Ink i Krokstadelva rett utenfor Drammen! Hun er dritflink og den eneste jeg lar tattovere meg! Har tatt noen flotte realistiske tatoveringer på flere venner av meg og de ser virkelighetstro ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...