Gå til innhold

Sexfantasi massasje

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer ofte om at en ung og kjekk massør skal sakte men sikkert nærme seg de erogene sonene, og at muligens få en handjob eller mer! Jeg har opplevd det en gang før i utlandet, noe jeg synes var utrolig pirrende og sexy :laugh:

Har noen andre opplevd det eller hørt om folk som har opplevd det? Forstår selvsagt at massør ikke kan gå rundt og pule alle klientene sine, men tror dere det kunne skjedd, dersom jeg hadde sendt de riktige signalene?

Anonymous poster hash: 38d9c...cec
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at jeg er gutt? En handjob behøver ikke være runking. Takk for ekstremt relevant svar forresten

Skrevet

Vil du ha konkrete svar om hvor du kan gå?

AnonymBruker
Skrevet

Svarer ikke på homsesspørsmål.

Anonymous poster hash: 08d3f...45c
  • Liker 1
Skrevet

Svarer ikke på homsesspørsmål. Anonymous poster hash: 08d3f...45c

Det var ikke et homsespørsmål..... Jeg bare lurte siden du hisset deg opp over urelevante svar. Det ER et netforum dette her...

AnonymBruker
Skrevet

Herregud dette var tullete. Jeg er en 19 år gammel jente som fantaserer om å bli tatt av en massør. Ok?

Gi dere med homsekommentarene, man får vondt av ynkelige folk som dere som får et kick ut av å snakke nedverdigende om homofile.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke et homsespørsmål..... Jeg bare lurte siden du hisset deg opp over urelevante svar. Det ER et netforum dette her...

Det var ikke ditt homsespørsmål jeg mente i utgangspunktet...de var ts sitt

Skrevet

Herregud dette var tullete. Jeg er en 19 år gammel jente som fantaserer om å bli tatt av en massør. Ok?

Gi dere med homsekommentarene, man får vondt av ynkelige folk som dere som får et kick ut av å snakke nedverdigende om homofile.

Kan godt gi deg en massasje jeg. Du kan ligge på en benk med bare e pledd over stumpen din, så skal jeg høvle over deg etterhvert :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herregud dette var tullete. Jeg er en 19 år gammel jente som fantaserer om å bli tatt av en massør. Ok?Gi dere med homsekommentarene, man får vondt av ynkelige folk som dere som får et kick ut av å snakke nedverdigende om homofile. Anonymous poster hash: 38d9c...cec

Blir denne tråden moderert uten at jeg får det med meg? Jeg ser bare et spørsmål om homer...? Og ellers er jeg enig. Men jeg tror jo at nyskjerrigheten og trangen til å sjikanere kommer fra undertrykte følelser og fantasier. Tilgi dem. De har en lang vei gå.

Skrevet

Homser* ...ike Homer! Ha!

AnonymBruker
Skrevet

Homser* ...ike Homer! Ha!

ike?

• Liker 1
Skrevet

ike? Anonymous poster hash: 08d3f...45c

Jisses! Jeg gir opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk dette var til stor hjelp folkens :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du kjæreste? Med tanke på beskrivelsen i hovedinnlegget, tror jeg ikke det. Men, om du hadde hatt kjæreste kunne du fått han til å massere deg? Kjæresten min og jeg gjør dette hele tiden. Vi ligger nakne i sengen og gir hverandre massasje, som ender i fantastisk sex! I love it!

Anonymous poster hash: f9496...58c
AnonymBruker
Skrevet

Nei har desverre ikke kjæreste lenger :/ Men en del av spenningen ligger egentlig i at han er en fremmed og at man ikke riktig vet hva som kommer til å skje, imotsetning til en kjæreste som man kjenner inn og ut og vet at man kommer til å ende opp med å ha sex med. (Selv om det også er veldig deilig!) Takk for seriøst svar uansett! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du skal ta runden blant massører i håp om at en av dem griper tak om rumpa di, det kan bli ganske dyrt i lengden. Hvorfor får du ikke tak i en flørt som du ber om massasje? Dersom det er gnister mellom dere fra før er terskelen langt lavere.

Anonymous poster hash: 9d0e3...3d7
Skrevet

Masserer ganske ofte samboeren, hun og jeg elsker det, så jeg skjønner din fantasi...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vi snudd flisa, så det var en gutt som ønsket å bli massert og ønsket å hinte frempå fingring så hadde nok tråden fått en annen vinkling.

Anonymous poster hash: 008c5...4d2
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer ofte om at en ung og kjekk massør skal sakte men sikkert nærme seg de erogene sonene, og at muligens få en handjob eller mer! Jeg har opplevd det en gang før i utlandet, noe jeg synes var utrolig pirrende og sexy :laugh:

Har noen andre opplevd det eller hørt om folk som har opplevd det? Forstår selvsagt at massør ikke kan gå rundt og pule alle klientene sine, men tror dere det kunne skjedd, dersom jeg hadde sendt de riktige signalene?

Jeg har lenge hatt akkurat den samme fantasien, men dessverre aldri opplevd det. Blir veldig tent av tanken på å få en massasje av en massør(kan gjerne være en kvinne;) ) hvor han/hun etterhvert masserer ekstra godt ved halebeinet og så jobber seg høyere og høyere opp på innsiden av låret....

Anonymous poster hash: 7f585...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...