Gå til innhold

Gravid? :O

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en 18 år gammel jente som lurer på om jeg kan være gravid.
Jeg har i den siste uken hatt morgen kvalme hver dag og det er ikke noe unntak i dag heller. Jeg har vært kvalm litt ut på dagen også men mest på morningen.
Jeg har også blitt mer trøtt en det jeg pleier.
Vanligvis så kan jeg være oppe til kl 12 på en skolehverdag uten og være noe trøtt. Nå har jeg lagt meg sånn ca 9 - halv 10 og det er ulikt meg.
Jeg vet at dissse tegene er tegn på å være gravid men jeg vil bare høre hva dere tenker.
Jeg skal få mensen om 2 dager men jeg er veldig redd for at jeg kan være gravid. Jeg går på p piller som skal være veldig sikre og har gått på de en stund.. Men det er sånne mini piller som man tar i 4 uker og det er ikke noe 1 ukers opphold eller noe.

Setter pris på svar
Hilsen bekymret jente

Anonymous poster hash: 06967...9d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test.

Anonymous poster hash: e5e06...114
Gjest Allergikeren
Skrevet

Både kvalme og tretthet kan også være bivirkninger av p-pillene. Bivirkninger kommer ikke nødvendigvis helt i starten, de kan oppstå etter en tids bruk også. Jeg husker en gang jeg gikk på antibiotika; først da jeg var ferdig med kuren, fikk jeg noen helt sinnssyke magesmerter. Jeg tror det var typen som kom på det da vi var på legevakten; "Vent litt nå, du gikk jo på noe antibiotika her om dagen ...". Fram til han sa det, var legen like klok som jeg var, altså ikke i det hele tatt. :P

Sjansen er ganske liten. Men selv om sjansen for å vinne i Lotto er veeeldig liten, er det jo likevel minst en heldiggris som vinner så å si hver lørdag ...

Ta en test. Hvis kvalmen du opplever nå er pga graviditet, bør det vises på en test også. En test kan fortelle deg om du er gravid eller ikke basert på mengden HCG den kan påvise i urinen din. Her inne blir det bare gjetninger på hvisomatte det er en sjanse for at det kanskje er mulig dersomatte, og det hjelper deg ikke noe som helst. ;)

Skrevet

Jeg synes det høres rart ut med morgenkvalme fra uke tre, men for all del - det finnes da de som er så uheldig og.

Lykke til, uansett hva det er :)

Skrevet

-Venter du en guttebaby eller en gjentebaby?

-ja,hvem ellers?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å starte 4 tråder om dette? Du har fått mange svar i de andre trådene dine. Ta en test ingen på kg kan svare på om du er gravid!

Anonymous poster hash: b7797...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...