Gå til innhold

Leter etter veske..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett liknende på H&M. Jeg har ikke sett noen gå med de før da, hvertfall ikke i og rundt Oslo området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter en veske som ligner på den første her hos Bubbleroom, men jeg ser for meg at den er dyrere/mer eksklusiv siden jeg ser folk gå med den hele tiden..

Noen som vet?

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/08/Veskerskolestart1.jpg

Anonymous poster hash: 0c33a...f80

En celine? https://www.google.no/search?q=celine+purse&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=7U9vU8yMCcalyQOpq4GYAg&ved=0CCsQsAQ&biw=1366&bih=667

Anonymous poster hash: 78d81...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er den første hos Zara, ikke Bubbleroom slik jeg understrekte :)

TS



Anonymous poster hash: 0c33a...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er den første hos Zara, ikke Bubbleroom slik jeg understrekte :)

TS

Anonymous poster hash: 0c33a...f80

Forstår ikke innlegget ditt helt. Vil du ha en mer eksklusiv veske eller mindre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter en spesiell type veske som jeg ser flere folk gå med så derfor antar jeg at den er litt mer "kjent" enn en tilfeldig veske fra kappahl hvis du skjønner, og den ligner veldig på den vesken jeg har linket til fra bubbleroom, men det er altså ikke den..

TS



Anonymous poster hash: 0c33a...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ute etter en spesiell type veske som jeg ser flere folk gå med så derfor antar jeg at den er litt mer "kjent" enn en tilfeldig veske fra kappahl hvis du skjønner, og den ligner veldig på den vesken jeg har linket til fra bubbleroom, men det er altså ikke den.. TS Anonymous poster hash: 0c33a...f80

Jeg er litt forvirret av innlegget ditt, TS.

Men hvis det er den første til Zara du mener så er den en etterligning av Victoria beckham vesken som heter Victoria. Det er veldig mange replica av den her i Oslo.

Anonymous poster hash: a13d4...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, jeg presiserer jo at det er den første fra BUBBLEROOM jeg er ute etter :P Dvs. ikke den, men en type veske som ligner på den og som det virker som er kjent på en eller annen måte.. Jeg har bare aldri før funnet noe godt bilde av en som ligner slik at jeg har fått forklart hva slags veske jeg mener. Jeg bryr meg ikke om veskene fra Asos og Zara i dette tilfellet, men altså den første blant de tre som er listet opp fra Bubbleroom.



Anonymous poster hash: 0c33a...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...