Chiroptera Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har i flere år tenkt på brystforstørring. Nå har det seg slik at jeg er noe overvektig så jeg jobber med dette i første omgang. Men dette tar dessverre litt tid, så jeg tenkte og starte litt forberedelser. Er det noen som vet om overvekt har noe å si for resultatet dersom jeg gjør en brystforstørring og siden går mer ned i vekt? Vil resultatet av forstørringen bli dårligere? Og eg kikker jo på priser her v.s. i utlandet men er meget skeptisk til utlandet i forhold til komplikasjoner. Man hører jo alle disse skrekkhistoriene. MEn er det noen som har utført dette på klinikker i utlandet så vil jeg gjerne høre fra dere. Gjerne på PM eller som anonym dersom dette er ønsket. Noen kan jo skilte med nesten halve prisen. Er det noen der ute som kan gi meg tips, eller hint til hvordan man bør gå frem?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Ja, det har stor betydning. Som legen din sikkert vil si til deg også, så må du miste all vekt først. Mine ble helt ødelagt under graviditet, ikke helt det samme, men jeg la på meg 30 kg. Så bra ut med kiloene, når jeg mistet dem, så ikke implantaten ut. Anonymous poster hash: a2d3f...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå