AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Har lest noen tråder og ser at damene sier at det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den som teller. Har vært engstelig for at damene ikke skal like meg. Har selv en på 6 cm er det et problem og er jomfru og 25 år? Anonymous poster hash: e2862...78c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Hvordan bruke den er spørsmål som har holdt meg våken siden jeg har vært 16 år. Er nå over 30 og har ennå ikke fått et fullgodt svar fra jentene. Anonymous poster hash: 6397c...84d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 For å si det sånn: selv om 90% av alle jenter ikke vil være tilfreds, vil det likevel være flust av dem som synes du er ok! Ei lita, nett jente vil kanskje være glad for at du ikke er så stor. Hvis du er overvektig og har liten tiss, kan det være et godt tips å prøve å slanke deg. Får du bort underhudsfettet rundt penisroten, kan du øke lengden med flere cm! Og en stor hengemage får selv den stolteste kuk til å se stusselig ut! Men hvis dette virkelig ødelegger for deg meg å kontakt med kvinner, skal du snakke med en psykolog eller sexolog.Anonymous poster hash: 9c128...0f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå