Gå til innhold

P-pille, blod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på Loette, og begynte for nøyaktig 18 dager siden. Har gått på de litt av og på for mange år siden, og da hadde jeg ingen problemer.

Jeg var nettopp på do og så at jeg hadde litt brunt/rosa i trusa og på papiret når jeg tørka meg. Jeg har kjent (ganske sterk) murring i livmora en god ukes tid nå. Er dette farlig? Hvorfor blør det når jeg går på p-piller? Ble veldig stressa nå...

Anonymous poster hash: 68810...25f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bivirkning. Blødde en god del i starten når jeg gikk på loette jeg også. Helt vanlig i starten

Anonymous poster hash: 6774c...110
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymous poster hash: b85f6...665

AnonymBruker
Skrevet

Har enda mer blod og murringer i dag, så det ser rett og slett ut som jeg har fått mensen? Det er vel umulig med alle hormonene i p-pillene? Kan det være bare vanlig blødning, når det kjennes 100% ut som mensen? Blir litt paranoid her :P ts

AnonymBruker
Skrevet

P-piller kan gjøre mensen uregelmessig i starten. Kan godt hende du får en skikkelig blødning nå. Men dette vil stabilisere seg etterhvert. Ingen grunn til å få panikk. Hva er du redd for?

Anonymous poster hash: 667f0...89b
AnonymBruker
Skrevet

P-piller kan gjøre mensen uregelmessig i starten. Kan godt hende du får en skikkelig blødning nå. Men dette vil stabilisere seg etterhvert. Ingen grunn til å få panikk. Hva er du redd for?

Anonymous poster hash: 667f0...89b

Jeg er bare redd for at det skal være noe unormalt eller galt. Bare så rart at man kan få mensen mens man går på hormoner..

Menmen. Jeg og samboer bruker kondom i tillegg, så er ikke _fullstendig_ krise om p-piller ikke er noe for meg, men vil gjerne ha mulighet til å hoppe over mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare redd for at det skal være noe unormalt eller galt. Bare så rart at man kan få mensen mens man går på hormoner..

Menmen. Jeg og samboer bruker kondom i tillegg, så er ikke _fullstendig_ krise om p-piller ikke er noe for meg, men vil gjerne ha mulighet til å hoppe over mensen.

Ta det med ro, det er helt normalt med blødninger de første tre månedene...

Man har foresten ikke ordentlig mensen på p-piller.

Anonymous poster hash: b85f6...665

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...