Gå til innhold

Til småbarnsforeldre- kjøp av ny bil- skoda eller volvo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

iom at vi skal ha barn trenger vi ny bil! De vi har tenkt på er skoda octavia 2014 mod. Eller volvo v60 2014 mod.

Er det noen her inne med disse bilene? Vil dere dele deres erfaringer med de? Mtp plass til barnevogn + bagasje og bilstol plass bakovervendt opp til 18 kg..

Anonymous poster hash: 9df45...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om Volvo kanskje er mer spennende å kjøre så er Skoda bedre med tanke på bagasjerom og barneseter. Du får faktisk mye bil for pengene når du velger Skoda. Kjedelig, jeg vet. Men av og til må man la spennende ligge og satse på kjedelig for familiens skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Volvo kanskje er mer spennende å kjøre så er Skoda bedre med tanke på bagasjerom og barneseter. Du får faktisk mye bil for pengene når du velger Skoda. Kjedelig, jeg vet. Men av og til må man la spennende ligge og satse på kjedelig for familiens skyld.

ja vi liker skodaen, og vil helst ha en bil med størrelse.. kjører nå en range rover evoque hvor det ikke finnes bagasjerom selvom det er en supergod bil gjør det ikke noe å gå ned i standard. TS

Anonymous poster hash: 9df45...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Skoda stort sett består av VW-deler og at den derfor ikke har det øst-europeiske preget den hadde for mange (alt for mange) år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt V60, den er stor nok for 1 barn... Men tenker dere å ha stor plass er Skoda Superb overlegen faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Skoda er kjedelig. De har fine biler, praktisk utnyttet med hensyn til plass og de har bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...