AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Nå må jeg bare spørre ass. Jeg trakk to tenner da jeg skulle ha tannregulering, var 13-14 år. Og siden jeg endte opp delvis i sjokk over hvor brutalt det var å trekke tenner, og skalv slik at jeg knapt klarte å stavre meg ut til busstoppet, så har det hendt at jeg har fortalt det som en "morsom" historie. Hver gang har jeg imidlertid fått reaksjoner på at det var så brutalt, at det ikke skal foregå slik. Så nå begynner jeg å lure på om jeg fikk dårlig behandling. Jeg hadde jo aldri trukket tenner før så jeg har alltid trodd det skulle være sånn. Fikk bedøvelse, og tannlegen tar tak i tanna med en tang og begynner å vrikke hardt til begge sider, sliter, vrir og drar, og han drar så hardt at jeg kommer jo opp av stolen. Han må fysisk holde meg nede med en hånd på panna mens han røska og sleit, og satte beinet mot stolen. Fikk helt bakoversveis over at det var så brutalt og var jo litt i små-sjokk etterpå. Var ikke vondt, bevares! Men er så mange som reagert på det at jeg må spørre. Leita opp denne på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Bbl4ZOd6Khs Og den ser jo ikke brutal ut i det hele tatt! Anonymous poster hash: 5c3b4...10d
Gjest Gjest_Erica Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Jeg må si at jeg også har tenkt på det samme. Jeg trakk også to tenner hos skoletanlegen i 13-årsalderen pga. tannregulering, og han var like brutal ot meg... Nå er dette 18 år siden Jeg har nylig trukket to visdomsjeksler, og det var ikke mye draing og vrikking for å få ut de. Kanskje man har fått bedre utstyr og kunnskap?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg må si at jeg også har tenkt på det samme. Jeg trakk også to tenner hos skoletanlegen i 13-årsalderen pga. tannregulering, og han var like brutal ot meg... Nå er dette 18 år siden Jeg har nylig trukket to visdomsjeksler, og det var ikke mye draing og vrikking for å få ut de. Kanskje man har fått bedre utstyr og kunnskap? Er en 12-13 år siden jeg trakk, men tenker nå som så at de fremdeles må trekke med tang jeg da:P Æsj, er det ingen tannleger her inne? Anonymous poster hash: 5c3b4...10d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå