frustrertjente123 Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Hei! Er ei jente her som lurer på noen spørsmål. Jeg tok silikon på torsdag. La inn 325 gram i den ene og 350 g i den andre. Nå når jeg ser på dem synes jeg de er for små og har ikke noe særlig med kløft heller. Har hørt at noen sier de blir større etter noen uker pga at de "dropper" litt og huden har utvidet seg. Stemmer dette? Og når får man tilbake normale nipler? Mine står rett ut så det ser ut som hele puppen er trekantet...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Tok silikon for 10 uker siden nå, og de forander seg støtt og stadig. Vær tålmodig og vent. Man kan ikke se forventet resultat før 9 - 12 mnd etterpå. Anonymous poster hash: 877b3...80d 1
frustrertjente123 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2014 Tok silikon for 10 uker siden nå, og de forander seg støtt og stadig. Vær tålmodig og vent. Man kan ikke se forventet resultat før 9 - 12 mnd etterpå. Anonymous poster hash: 877b3...80d Men blir de større etterhvert? og når blir niplene normale?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Men blir de større etterhvert? og når blir niplene normale? Ja, når hevelsen går ned kan de virke større. Men det kommer helt ann på fra person til person. Niplene kan jeg ikke si så mye om. Jeg har en genetisk misdannelse (tubular breast) som gjør at puppene er veldig trekantet i formen og nipplene er så kalt "puffy". De har blitt litt bedre med tiden, men er fremdeles litt utstående på en måte. Husk det tar lang tid før alt av brystvev og hud ligger ordentlig over protesen. Anonymous poster hash: 877b3...80d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Hva mener du med at brystvortene blir "normale"? Mine brystvorter er de samme som rett etter operasjonen, dog det tok noe tid å få sensititiveten tilbake. Brystene vil forandre seg, det viktigste er at de blir mindre harde og "faller". Mine virker som de er fyldigere enn tidligere, men ikke veldig mye. Implantatene du har lagt inn er jo de samme. 325 og 350 er rikelig, uansett utgangspunkt. Jeg tror det du opplever er litt post-operasjonsangst. Det er vanlig å stresse med slikt rett etter en operasjon da man lurer på om man har gjort noe drastisk med middelmådig resultat. Jeg var også slik, og lurte på om de var for små, men i etterkant er jeg kjempeglad i dem. Anonymous poster hash: e3040...80f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 De forrandrer seg når hevelsen går ned og de har "satt seg". Jeg syns også mine var for små tiden etter operasjon, i ca et år syntes jeg de var små og ville ha større, men det er fordi man ser seg blind og blir vant til de. Jeg syns nå at mine er litt for store egentlig (men kunne ikke hatt mindre uten større inngrep fordi jeg hadde mye hud) så er veldig gla jeg ikke løp tilbake og tok ennå merAnonymous poster hash: dc77a...87c
frustrertjente123 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2014 Håper de blir større! Er ikke så veldig fornøyd slik som det ser ut nå.. Men så er det så rart, har prøvd å måle bh størrelsen, og hvis jeg gjør det via change sine nettsider så blir jeg en 65G, men cubus derimot da blir jeg en 75B/70D.. høres jo helt rart ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Føler med deg! De blir ikke større, men mer "formbare" når hevelsen har gitt seg. Kløft tilsvarende samme størrelse naturlig kan du ikke forvente deg dessverre... Brystvortene kan forandre seg noe, men de blir som regel ikke som før. Jeg kan f.eks ikke gå uten bh i topper fordi brystvorten er "puffy" og utstikkende :-( Føler fortsatt at jeg burde stolt på magefølelsen og tatt større (2.5 år siden jeg tok). Anonymous poster hash: 1b276...f1d
frustrertjente123 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2014 Føler med deg! De blir ikke større, men mer "formbare" når hevelsen har gitt seg. Kløft tilsvarende samme størrelse naturlig kan du ikke forvente deg dessverre... Brystvortene kan forandre seg noe, men de blir som regel ikke som før. Jeg kan f.eks ikke gå uten bh i topper fordi brystvorten er "puffy" og utstikkende :-( Føler fortsatt at jeg burde stolt på magefølelsen og tatt større (2.5 år siden jeg tok).Anonymous poster hash: 1b276...f1d Hvor mye tok du?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Ufattelig at man spør om dette på et forum og ikke tar det direkte med de som har foretatt operasjonen. Anonymous poster hash: 56617...a8a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 De blir mykere etter hvert, ting tar tid. Selv tok jeg 350, og bruker str 65G, på change, og jeg synes jeg har litt for store pupper. Så gi det tid, så blir du sikkert veldig fornøyd. Anonymous poster hash: ee094...8a2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Mine er små og harde. Har 400 cc under muskel. Blir bare mindre etterhvert som hevelsen går ned. I tillegg blir man størrelseblind, jeg synes mine ser mini ut. Anonymous poster hash: 28b58...dae
*Bumblebee* Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 400cc?? Små?? Jeg har 340 (i hver seff)og synes det er perfekt for meg. Hadde jeg hatt større ville det lyyst silikon..var også bekymret i starten for at de var "for små", men nå 12 mnd etter og jeg ser på før/etter resultatet er det stoor forskjell. Bruker 65 F/G hos change. Og får fin kløft om jeg bruker sportsbh eller push-up. :-D
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Hvor mye tok du? Tok 375ml. Halvveis under muskel.Anonymous poster hash: 1b276...f1d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 så mange som har tatt silikon... Anonymous poster hash: 6b004...f6d
*Bumblebee* Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Edit; ikke se/les deg blind ang størrelse. 300 cc feks.kan variere KRAFTIG i resultat fra person til person, kommer helt an på hvordan man er bygget samt puppenes fasong og str fra før. Stol på kirurgen er mitt råd!! De vet hva som vil se pent/naturlig ut på nettopp deg.selv vurderte jeg 400cc men fikk beskjed om at det var aaltfor mye. Idag er jeg veldig glad jeg hørte på kirurgen og ikke tok så mye! Har mer enn nok, de passer meg perfekt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Spørs veeeldig på hvor mye pupp man har fra før av ja. 400 er veldig forskjellig på en som er flatbrystet og en som har pupper fra før. Anonymous poster hash: 5079b...834
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Skal silikonen liksom vokse på magisk vis? Kanskje du skal vente til du blir voksen og smart?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Skal silikonen liksom vokse på magisk vis? Kanskje du skal vente til du blir voksen og smart? Kanskje du skal bli voksen og smart før du kommenterer på ting du ikke har peil på. Når hevelsen går ned og muskelen slapper av så blir de sånn sett større ja. Noen får en større størrelse i bh bare på grunn av "dropp and fluff". Bilde fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: 5079b...834 Endret 16. mai 2014 av Daenerys 1
LukaFrost Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Hvorfor i himmelens navn vil dere ha f/g-cup? Jeg har den den størrelsen naturlig og skulle gjerne ha hatt mindre bryster. Det er jo et helvete å kjøpe bh. Men, nei, jeg har ikke så veldig lyst til å faktisk ta forminskende operasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå