Gå til innhold

Hjelp til ny bukser, ønsker tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Blir ganske lei, til å kjøpe meg nye bukser på Jack&Jones, denne typen, hvor dem har.

Hvor er det mulighet til å kjøpe moderne bukser, hvor det kan brukes på fest og hverdag.

Ønsker helst, å kjøpe de nye buksene, en annen klessbutikk.

Dere kan legge til bilde, gi meg tips, hvilken bukser vil dere anbefale meg!

Kjønn: gutt

Takk



Anonymous poster hash: ec5dc...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips.

klesskapet mitt har jeg lyse, grå-e og svarte bukser.

Hva synes du om andre farger som kan være mulighet til å kjøpe?

Hvis du kan legge til bilde, bare weblink til bilde. Takk

Carlings?



Anonymous poster hash: ec5dc...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hadde vært greit å visst kroppsform og alder på deg før vi kommer med noen tips tenker jeg.

Litt forskjellige modeller som vil passe en trent, slank, muskuløs 40 åring på 190cm mot en 20 åring på 165cm med litt 'slaskefett' rundt livet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alder: 25

kroppsform:har muskler, men har fått liten øl-mage.Vært liten stund syk, så spiste jeg godter osv, holder på å fjerne det.

Hadde vært greit å visst kroppsform og alder på deg før vi kommer med noen tips tenker jeg.

Litt forskjellige modeller som vil passe en trent, slank, muskuløs 40 åring på 190cm mot en 20 åring på 165cm med litt 'slaskefett' rundt livet ;)



Anonymous poster hash: ec5dc...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker Cheap Monday veldig godt hvertfall. Det får du jo kjøpt på Weekdays og sånn. Ellers så har jo Carlings mye fint, ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Chinos i beige vil alltid være en klassiker.

Og det er mange som lager 5 lommers beige chinos, både med rette ben og med smale ben, så du finner garantert en modell som passer deg.

Her er to eksempler:

Ralph Lauren

RLBL095_3_500.jpg

Tiger of Sweden

T48769005_17Z_main_large.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor, er det mulig å kjøpe disse?

butikk?

Må prøve først dem, så skal se om dem passer!

Chinos i beige vil alltid være en klassiker.

Og det er mange som lager 5 lommers beige chinos, både med rette ben og med smale ben, så du finner garantert en modell som passer deg.

Her er to eksempler:

Ralph Lauren

RLBL095_3_500.jpg

Tiger of Sweden

T48769005_17Z_main_large.jpg



Anonymous poster hash: ec5dc...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tiger kan kjøpes på nett.... men, jeg støtter til fulle å prøve dem først :Nikke:

Før i verden hadde Høyer også Tiger i sitt sortement... men der må noen som frekventerer Høyer litt oftere enn meg komme til assistanse.

Ralph Lauren burde du finne i en ungdommelig herrebutikk, - og jeg blir ikke overrasket om også Tiger føres i den samme butikken.

Jeg vet jo ikke hvor du bor, så nærmeste butikk kan bli mer enn bare 'litt' vanskelig å hjelpe deg med å finne... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Fredrikstad.

Tiger kan kjøpes på nett.... men, jeg støtter til fulle å prøve dem først :Nikke:

Før i verden hadde Høyer også Tiger i sitt sortement... men der må noen som frekventerer Høyer litt oftere enn meg komme til assistanse.

Ralph Lauren burde du finne i en ungdommelig herrebutikk, - og jeg blir ikke overrasket om også Tiger føres i den samme butikken.

Jeg vet jo ikke hvor du bor, så nærmeste butikk kan bli mer enn bare 'litt' vanskelig å hjelpe deg med å finne... :fnise:



Anonymous poster hash: ec5dc...fc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skal vi se.... jammen godt å ha litt lokalkunnskap også om steder jeg ikke lenger bor like nært.... :fnise:

Polo Ralph Lauren føres fremdeles Ferner Jacobsen ;)

Chinosutvaget deres på nett er her. Det gir et lite inntrykk av hva de har.

Gant er forøvrig ikke like 'oppbrukt' som Polo Ralph Lauren, men kan noen steder fort bli koblet til menn på alder med faren din.

Men.... jeg sender deg mye heller til Boomerang som fører begge merkene, og som forhåpentligvis ikke oppleves like 'posh' :)

- håper det er en overkommelig avstand (de holder til i Nygaardsgata 36/38)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...