AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg der mange her som tror dem eier en tråd fordi dem har startet den men det er ikke sant. Tråder er offentlig for alle og alle som vil kommentere der..Anonymous poster hash: f0136...7d8 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Det er i utgangspunktet riktig, men når "noen" er veldig påståelige/kverulerende stadig vekk,blir det litt annerledes å ha dem på besøk i dagbøkene. Dette vet du fra før av. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Det er i utgangspunktet riktig, men når "noen" er veldig påståelige/kverulerende stadig vekk, blir det litt annerledes å ha dem på besøk i dagbøkene. Dette vet du fra før av. Jeg har ikke skrevet i andres dagbøker, men fikk nettopp beskjed av en AB å holde meg til min egen tråd.. . Anonymous poster hash: 3f7e3...6a9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Det er i utgangspunktet riktig, men når "noen" er veldig påståelige/kverulerende stadig vekk,blir det litt annerledes å ha dem på besøk i dagbøkene. Dette vet du fra før av. Hvordan vet du hva jeg vet?Anonymous poster hash: f0136...7d8
Mann 42 Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 En tråd er en dialog, og man kan like lite eie den som man kan eie en samtale. Å "eie en tråd" er som å starte en samtale med en gjeng og bli forurettet over at de har begynt å snakke om noe litt annet enn man selv hadde tenkt, mens man var på do. Det holder ikke. Vil man endre fokus for samtalen, så får man gjøre det gjennom sine egne bidrag. Man kan ikke sitte på sidelinja og irritere seg over at samtalen endrer tema. 1
Gjest Evans Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 KG eier tråden. Du har bare bidratt til å starte den i KG sitt system. Så er det noen som eier KG igjen, og noen som eier de systemene som denne eieren bruker, men er det noen som eier cyberspace?
Tabris Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes det er alminnelig høflighet og folkeskikk at man holder seg til trådens tema. Brenner man for noe som er litt på sidelinjen, så kan man starte egen tråd. 1
Gjest New_Girl Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes det er alminnelig høflighet og folkeskikk at man holder seg til trådens tema. Brenner man for noe som er litt på sidelinjen, så kan man starte egen tråd. Enig i det. Det er jo ts som setter premisset for tråden og man burde holde seg til det. Jeg tipper at ts i denne tråden hadde blitt rimelig irritert om du og jeg nå satte i gang en diskusjon om hvilken pizza vi liker best. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Jeg der mange her som tror dem eier en tråd fordi dem har startet den men det er ikke sant. Tråder er offentlig for alle og alle som vil kommentere der..Anonymous poster hash: f0136...7d8 ja...? Anonymous poster hash: 4e3d8...d66
Gjest Winza Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Om det er en blogg eier man den vell men ikke sikker med tråder
Cordelia Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Er man i en tråd, så skal man gjøre det man kan og holde seg til trådens tema og ikke spore av unødig. En dagbok er derimot opprettet av en bestemt bruker, ergo er det den personens dagbok. KG har nok noe og si der og, men det er så enkelt som at man respekterer at man er på "besøk" der og respekterer "eieren" av dagboka. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Er man i en tråd, så skal man gjøre det man kan og holde seg til trådens tema og ikke spore av unødig. En dagbok er derimot opprettet av en bestemt bruker, ergo er det den personens dagbok. KG har nok noe og si der og, men det er så enkelt som at man respekterer at man er på "besøk" der og respekterer "eieren" av dagboka. Er det ufyselig da om noen stikker innom og avsporer hele tråden? Anonymous poster hash: f0136...7d8
Gjest Sabrina Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 En tråd = en dagbok? Jeg er ikke enig. Med unntak av dem som blottlegger livet sitt i en tråd - dedikert til dem selv.
Cordelia Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Er det ufyselig da om noen stikker innom og avsporer hele tråden? Anonymous poster hash: f0136...7d8 Hvorfor gjøre det i det hele tatt egentlig?Det er jo litt.....frekt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Hvorfor gjøre det i det hele tatt egentlig?Det er jo litt.....frekt.Man burde kunne bestemmer hvem som sksl kunne kommentere på eg tråd Anonymous poster hash: f0136...7d8
skreppamedleppa Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Tråder på kg er etter min mening allemannseie, (med adm og mod som øverste sjef) det er jo en diskusjonsforum for folka på kg og oppretter du en tråd står folk her fritt til kommentere. Om alle skulle bestemt hvilke brukere som skulle få lov til å skrive i tråden du hadde opprettet og ikke minst hva de brukerne skrev i tråden hadde det ikke lengre vært et diskusjonsforum. Endret 14. mai 2014 av skreppamedleppa
Gjest Sabrina Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Hvorfor gjøre det i det hele tatt egentlig?Det er jo litt.....frekt. Av og til havner man gjerne inne på et side-tema som er relevant i begynnelsen. Det skjer faktisk og med mer eller mindre det ender opp med å dominere tråden, så det burde jo ikke være et problem vel? EDIT: skrivefeil Endret 14. mai 2014 av Imelda
Cordelia Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Av og til havner man gjerne inne på et side-tema som er relevant i begynnelsen. Det skjer faktisk og med mer eller mindre det ender opp med å dominere tråden, så det burde jo ikke være et problem vel? EDIT: skrivefeil Problemet er når det faktisk går inn i en diskusjon som ikke har noe med førstinnlegget å gjøre og fortsetter over flere sider. Og man skal jo forsøke det man kan å holde seg til hovedinnlegg. At man kommer med opplysninger som har noe med saken og gjøre er vel greit hvis det er kort. Men sagt er det noen som lar det skli for mye helt av. Vi har vel alle vært skyldige en eller annen gang. Det er jo en grunn til at moddene griper inn iblant. Det er ingen som i og for seg eier en tråd. Men her igjen er det kjekt å holde seg til tema av respekt. Det er vel mer uskrevne regler. Også er det jo dagbøkene som faktisk er personlige. Endret 14. mai 2014 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Problemet er når det faktisk går inn i en diskusjon som ikke har noe med førstinnlegget å gjøre og fortsetter over flere sider. Og man skal jo forsøke det man kan å holde seg til hovedinnlegg. At man kommer med opplysninger som har noe med saken og gjøre er vel greit hvis det er kort. Men sagt er det noen som lar det skli for mye helt av. Vi har vel alle vært skyldige en eller annen gang. Det er jo en grunn til at moddene griper inn iblant. Det er ingen som i og for seg eier en tråd. Men her igjen er det kjekt å holde seg til tema av respekt. Det er vel mer uskrevne regler. Også er det jo dagbøkene som faktisk er personlige.Ikke akkurat personlig når alle kan se tråden Anonymous poster hash: f0136...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Ikke akkurat personlig når alle kan se tråden Anonymous poster hash: f0136...7d8 Jeg mente :tonguone:Anonymous poster hash: f0136...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå