Gå til innhold

Sjekket opp på Rema ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat vært innom og handlet på min faste Rema butikk.

I dag valgte jeg kassen til en som jeg har betalt hos et par ganger før. Kan virke som om hun er relativt ny da jeg ikke ser hun så ofte. Velger alltid etter hvem jeg tror er den hyggeligste eller er søtest. :fnise:

Etter å ha betalt spør hun om jeg vil ha kassalapp. Jeg sier selvfølgelig ja takk. som jeg alltid gjør. Raskt tar hun frem en kulepenn og skriver noe på lappen og gir meg et lite smil....

På lappen stod det telefon tlf nr og fornavn, pluss et smilebilunkefjes.....

Hva betyr dette ? Jeg er 38, og tipper hun er et sted mellom 19-20 til 25 !!!!

Har jeg akkurat blitt sjekket opp av den søte kassajenten på Rema ?

(Har sjekket at navn og tlf nr stemmer så tror ikke det er en spøk...)

Hva gjør jeg nå ? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1c42e...23e
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar kontakt om du er intr eller så dropper du det :D

• Liker 15
Gjest Blyanten
Skrevet

Go for it om du er interessert. Synes du hun er for ung, eller at du ikke er interessert er det bare å skrive en melding og si du dessverre er opptatt eller noe.

Skrevet

Jeg syns du burde sende henne en melding om du er interessert, så ser du hvor det går derfra!

Lykke til :biggrin:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende hun ser mye yngre ut enn det hun er (: Jeg jobber med ei som er utrolig søt, pen, rett og slett vakker, ser ut som 19-20 , men hun er faktisk 28. :) Jeg er 22, og blir tatt for å være 18 ofte. Jenter i 20 årene er vanskelig å tippe alderen på, selvom jeg selv er en jente i 20årene. Søk henne opp på skattelistene? :):)

Anonymous poster hash: 2cb40...56c
  • Liker 2
Skrevet

Billigst i landet? :)

• Liker 10
Skrevet

Send henne en melding, kan være hun er eldre enn hun ser ut til. Uansett, alder er bare et tall :D

Vil gjerne høre om hvordan det går om du sender en melding!

Skrevet

Aww.. Du er heldig! Skulle ønske det var meg

• Liker 2
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

TS: Heldiggris, go for it :)

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hva betyr dette sier du?

Det betyr selvsagt at hun vil bli mor til dine barn. Send henne en melding!

Enkelte menn er rett og slett heldige. Hvor ofte skjer det at kvinner tar initiativ på denne måten?

Nå spør jeg alle som leser faktisk.

Jeg skal vel ikke klage, da jeg faktisk har fått to lapper på lesesalplassen min dette året, men har aldri opplevd det i noen annen setting og begge disse kvinnene var av utenlandsk opprinnelse, så jeg lurer på om det kan være kulturelt betinget.

:)

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr dette sier du?

Det betyr selvsagt at hun vil bli mor til dine barn. Send henne en melding!

Enkelte menn er rett og slett heldige. Hvor ofte skjer det at kvinner tar initiativ på denne måten?

Nå spør jeg alle som leser faktisk.

Jeg skal vel ikke klage, da jeg faktisk har fått to lapper på lesesalplassen min dette året, men har aldri opplevd det i noen annen setting og begge disse kvinnene var av utenlandsk opprinnelse, så jeg lurer på om det kan være kulturelt betinget.

:)

Jeg tror du har rett i at det kan være kulturet betinget.

Jeg er en av de norske damene som ikke tørr å ta initiativ selv, og gjerne venter på at guttene skal ta det første steget. Har vel noe med at jeg er redd for å bli avvist. Selv skulle jeg ønske jeg kunne være litt tøffere :-)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg blir faktisk også sjekket opp på Rema av en fyr som jobber der fast. Har endt med at jeg går dit veldig sjeldent da det er ganske kleint.

Hva skjer med de ansatte på Rema? :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Update :)

Sendte henne en melding for noen timer siden hvor jeg spurte henne om det var vanlig å skrive navn og telefon nr på kundenes kvittering. Hun svarte " bare når man har så kjekke kunder..."

Etter litt sms frem og tilbake ble vi enig i å finne på noe hjemme hos henne. (Hun vil ikke "sløse tid med å gå ut"..... )

Hun skrev jeg skulle stikke innom i 22 tiden... og komme som jeg er....

Noen gode tips til å få en fin kveld ? Nå har jeg jo sagt ja, så jeg må jo møte.... gleder og gruer meg :)

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker tråder som dette! :strix:

Anonymous poster hash: f1057...eb1
  • Liker 8
Skrevet

Haha, hvis hun skriver det der, tror jeg ikke du trenger å gjøre noe særlig for at det skal bli en minneverdig kveld. Jeg tror hun kommer til å sørge for det. :P

AnonymBruker
Skrevet

Wæh!

Ta med vin? :D

Anonymous poster hash: 2864b...203
  • Liker 2
Skrevet

Wow, så kult! Det var skikkelig rett frem. Uredd jente :)

Ta med en flaske vin og vær avslappet og kul. Hun virker trygg på seg selv og lite sjenert, så jeg tror dette går veldig fint.

Lykke til!

Ikke glem å gi oss enda en update ;)

• Liker 4
Gjest alegria
Skrevet

Ts her. Update :)

Sendte henne en melding for noen timer siden hvor jeg spurte henne om det var vanlig å skrive navn og telefon nr på kundenes kvittering. Hun svarte " bare når man har så kjekke kunder..."

Etter litt sms frem og tilbake ble vi enig i å finne på noe hjemme hos henne. (Hun vil ikke "sløse tid med å gå ut"..... )

Hun skrev jeg skulle stikke innom i 22 tiden... og komme som jeg er....

Noen gode tips til å få en fin kveld ? Nå har jeg jo sagt ja, så jeg må jo møte.... gleder og gruer meg :)

Jippi!! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...