Gå til innhold

største turn-off på ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

siden vi er så godt i gang.. hva er det verste du opplever når du har tatt med deg en parner på soverommet?

Anonymous poster hash: aac37...749
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett de samme tingene jeg ellers synes er turn off...Dårlig hygiene,eller å oppdage at han er "varulv" med ekstremt mye kroppshår...

Gjest Chloe87
Skrevet

Når personen plutselig prøver å stikke staken i ræva!..

Gjest KrissyHart
Skrevet

ditto, eller enda verre når de bommer og tror det er foran og det gjør grisevondt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dunno. Har aldri ONS. Det er nasty.

Anonymous poster hash: d4ffb...716
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Stram fittelukt

Anonymous poster hash: ec830...e06
Skrevet

Bitteliten penis.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Dårlig hygiene, merkelig skitprat.

Skrevet

Har i hvertfall lært min lekse. Aldri gå ned på noen med danse-mus. Lukter helt jævlig, så jeg ble nødt til å kaste hu inn i dusjen før jeg gadd gjøre noe.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jenter som lukter bæsj når man slikker henne

Anonymous poster hash: 65ea7...18b
AnonymBruker
Skrevet

Slikker dere gutta jenter på ONS? Hadde jeg aldri gjort.

Anonymous poster hash: 38cbb...1d7
Skrevet

Har ingen grusomme opplevelser, men ser for meg at dårlig selvtillit, stygg lukt og pels hadde vært kraftig turn-off :fnise:

Gjest Hyssingen
Skrevet

Gir ikke oralsex på ons :sjokkert:

største turn off er nok dårlig hygiene, og dårlig oppførsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har i hvertfall lært min lekse. Aldri gå ned på noen med danse-mus. Lukter helt jævlig, så jeg ble nødt til å kaste hu inn i dusjen før jeg gadd gjøre noe.

hva er dansemus?

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

hva er dansemus?

Jeg tolket det som musa til en jente som har dansa ute på byen hele kvelden, sikkert blitt svett osv. Også drar han med seg disse hjem for å slikke dem og blir sjokkert over at det ikke lukter intimsåpe :P

Skrevet

Dårlig hygiene, mas om oralsex og analsex, overdrevent mye svette, at han ikke får den opp grunnet alkohol (altså, vi kom hit for en ting)..

AnonymBruker
Skrevet

dro hjem til han etter byen, og satt en liten stund og drakk litt mere vin og skravlet. plutselig ble han borte, så jeg gikk for å se etter han. da hører jeg han rope fra soverommet ''hvis vi skal knulle så må vi gjøre det nå''. tenkte jaja, får vel gå inn. der lå han kliss naken og klar. ingen forspill og han tok meg i misjonær. noe jeg syns er drit kjedelig....da jeg spurte om vi kunne ta andre stillinger så sa han bare ''nei, syns dette er greit jeg''. kjedeligste sexen jeg har vært borti. og midt i det hele så lå han oppå brystet mitt mens han dyttet den lille inn og ut, så jeg omtrent ikke fikk puste. dette gjorde han under hele den festlige akten. han kom etter 5 minutter, og da klarte han og si: '' jeg hørte at du kom flere ganger''. Yeah right, var vel bare lyden av pusteproblemer i den akten der. har aldri løpt så raskt ut av ett soverom før som jeg gjorde da. DET var turnoff det.....

Anonymous poster hash: a109f...4b8
  • Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

Når dama drar på seg strap-on og prøver å ta deg bak!

Det er det verste jeg aldri har opplevd! ;-)

Basert på hva dere skriver, så lurer jeg litt på hvorfor dere i det hele tatt gidder å ha ONS? Dere må være jævlig gærne etter mannfolk hele gjengen!! ;-)

Skrevet

Strap-on er jo gøy, men det må jo være frivillig

Gjest Svampebob1
Skrevet

Strap-on er jo gøy, men det må jo være frivillig

Hæhæ! Ja, det hadde vel vært noe ;-). Sannsynligvis kommer jeg nok til å stå over neste gang det blir foreslått også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...