Gå til innhold

Laste ned gratis musikk - hjelp!!


majan

Anbefalte innlegg

hei hei er det noen som kan hjelpe meg???

jeg må først innrømme at jeg ikke er ¨så kjempe flink med data. men øvelse gjør mester!!!

er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg laster ned gratis musikk fra internett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på Kazaa på Google, der får du linker hvor kan laste ned programmet. Bruker Kazaa selv, og er veldig fornøyd. Og ja, det er gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Kazaa på Google' date=' der får du linker hvor kan laste ned programmet. Bruker Kazaa selv, og er veldig fornøyd. Og ja, det er gratis :)[/quote']

hei hei jeg er helt grønn, nå har jeg lastet ned kazaa, men hvor finner jeg musikken der inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du installerer kazaa på pc'en din, åpner programmet, velger "search" og så søker du på artistnavn, tittel osv. så kommer det opp en liste med treff, og du dobbeltklikker på de sangene du vil laste ned. vanskeligere er det ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, og hvis du er så grønn som du virker, så skaff deg en brannmur! Og antivirus. Og sørg for å patche maskinen din. Du er sikkert midt i målgruppen til folk som vil bruke andres maskiner til å lage pøn.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg har brukt kazaa mye før, men nå vil ikke maskinen godta den, ikke imesh eller andre program til å laste musikk med heller, bare LimeWire. Funker helt fint den også. Andre du kan utforske er Morpheus og DC++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tabby

Har prøvd Imesh vi ja, helt grei den også, fant som regel den musikken jeg var ute etter. Den bare sluttet å virke etter et halvt års tid, nektet å slå seg på, men det kan jo være maskina vår som tullet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...