AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hei, Jeg er inne i et to år lang forhold og nå som økonomien har blitt bra har jeg begynt å planlegge ferie med kjæresten. Jeg har et problem, kjæresten min tørr nesten ingenting. Hun tørr ikke å reise til Oslo eller til utlandet. Jeg har veldig lyst til å reise på opplevelse ferie eller by ferie men hun har kun mest lyst til å Være hjemme å gå den samme "fjell ruta" eller ta en weekend i lokal minibyen som er 2 timer unna.. Noen som har tips som man kan Gjøre. Hun har ingen spesielle hobbyer heller så det blir litt vanskelig. Kan nevne at hun ikke tørr å dra til Kristiansand Dyrepark...Anonymous poster hash: 55cf5...d89
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Hvis hun ikke får behandling for angsten så er vel det et naturlig sted å begynne. Hvis hun allerede er i behandling kan dere kanskje vente med de store turene til hun har blitt litt friskere. Anonymous poster hash: 09116...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Eller så kunne du kanskje tatt deg en tur med kamerater? Anonymous poster hash: b99cc...a92
Gjest Timber Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Går hun til behandling for dette? Om ikke så synes jeg at det kanskje hadde vært greit å ta tak i. Kanskje dere kan gå sammen også? Ellers har Norge veldig mye flott natur å by på. Hva med Jotunheimen eksempel? Besseggen eller Galdhøpiggen. Det er mulig å gå fra hytte til hytte flere steder også. Dovre og Rondane er også flott sted å gå. Eller gå Hardangervidda på tvers med sekk og telt. Nord-Norge, eksempel Lofoten har jo også flott natur. Sjekk eksempel Turistforeningen og se hva som er å tilby i nærmeste område, så får dere i det minste utvidet turområdet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Om hun ikke får behandling for dette, bør hun absolutt oppsøke behandling. Det blir dessverre som regel ikke bedre av selv med tiden. O Anonymous poster hash: 7e619...db2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Inntil hun har fått nyttigjgjort seg behandling, kan sikkert et benzodiazepin skrives ut for en begrenset periode som en ferietur. På den måten får hun oppleve noe positivt uten å ha for store plager. 1-2 uker på et benzodiazepin er ikke vanedannende eller bygger opp toleranse. Mange som får dette utskrevet av legen for en begrenset periode. Jeg ville tatt opp problemet med fastlegen. Som du og hun sikkert vet, begynner også all annen behandling med et besøk hos fastlegen. Lykke til! Anonymous poster hash: 7e619...db2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå