Gå til innhold

Hvit/lys bukse -> appelsinhud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen med dette problemet funnet en bukse som ikke viser hele fruktkurven?

Har så lyst på en lys bukse denne sommeren!

Anonymous poster hash: 78114...9fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Hvite jeans/bukser i litt stødig/tykkere stoff, med litt stretch i. Alternativt en videre modell i lin/bomull. Det er bare hvis buksene er veldig ettersittende og i tynt stoff at appelsinhuden vises :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over - en god jeans i vanlig/tykt jeansstoff med mye strech. Altfor ofte lages de lysere buksene i tynnere stoff, og er ikke jeans. Trikset er altså å gå for hvite jeans, og når det er dette du spør i butikkene etter så skal ikke være vanskelig å finne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Ja, har kjent på bukser rundt omkring, og noen er jo så tynne i stoffet at selv noen hårstrå ville gitt bulker.

Skal prøve på noen hvite jeans. Men jeg synes jeans blir så varmt om sommeren, så jeg drømmer jo selvfølgelig om bukser jeg jo egentlig ikke kan ha... Tynne, tighte hvite bukser :(

Anonymous poster hash: 4a93d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

TS

Ja, har kjent på bukser rundt omkring, og noen er jo så tynne i stoffet at selv noen hårstrå ville gitt bulker.

Skal prøve på noen hvite jeans. Men jeg synes jeans blir så varmt om sommeren, så jeg drømmer jo selvfølgelig om bukser jeg jo egentlig ikke kan ha... Tynne, tighte hvite bukser :(

Anonymous poster hash: 4a93d...55f

Er det virkelig slik at alle andre enn du selv ser det du kaller cellulittene dine gjennom hvite, tynne sommerbukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Tror meg, jeg er 44 år, gått kraftig opp og ned i vekt flere ganger, huden har sagt "jeg gir opp"... :D

Anonymous poster hash: 4a93d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

TS

Tror meg, jeg er 44 år, gått kraftig opp og ned i vekt flere ganger, huden har sagt "jeg gir opp"... :D

Anonymous poster hash: 4a93d...55f

Point taken!

Kunne et par tynne, lyse bukser med litt videre ben vært et alternativ?

For eksempel i lin?

Selv synes jeg det er deilig med litt luft mot huden også på en knallvarm sommerdag :)

Her er noen eksempler på lyse (hvite) linbukser av litt ulike modeller.

Edit: Finpusset sorteringskriteriene i lenken.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus hadde (hvertfall før) noen fine. Litt stretch og litt tykkere enn de helt tynne.

Anonymous poster hash: 4f030...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BikBok har noen som er litt tykkere nå :) Hvite jeans er jo sinnssykt populært i år!



Anonymous poster hash: b5410...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Litt videre bukser hadde jeg noen år tilbake, og er enig i det, deilig med lift lufting. Men det er jammen meg lite av det rundt omkring i butikkene for tiden. Det meste er tight, sikkert derfor jeg ser for meg det nå, siden det er "trenden" og man blir ltt hjernevasket av det.

Skal legg inn videre bukser i den mentale shopping-listen min. Vanskelig med sko da, til vide bukser, eneste jeg synes fungerer er helt flate sandaler, så blir det en relaxed look. Men noe med kilehæl synes jeg blir så voksent og pyntet. Det kunne man fint ha til trange bukser. Rart hva man trnker er snålt eller ikke :)

Anonymous poster hash: 4a93d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Får jeg da strekke litt i den mentale strikken og slenge ut sandaler som disse?

- ikke så alt for høye. Solide hæler som tåler å gås på lenge.

For meg er det penest med litt hælhøyde til vide buker.... så artig å bytte litt tanker og mentale idèer om hva hver og en av oss synes passer best :)

WOWFHD850005KHA_1_large.jpg

WOJK4M840002BKW_1_large.jpg

WOWFHD850005BRO_1_large.jpgWOS04M840002WHI_1_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...