AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 -Når du ikke drar på byen for å sjekke menn/kvinner fordi ingenting dreper sexlysten mer enn dumme mennesker (og alkohol gjør folk dumme). -Når du tar deg selv i å tenke at Ibsen egentlig var ganske sexy. -Når de våte drømmene dine ikke inneholder skolens kjekkas, men den 54 år gamle fysikklæreren din med måne, bestefarstil og mage på størrelse med en badeball. Har dere noen?? For de som lurer, å være sapioseksuell er å tenne på intelligens.Anonymous poster hash: cedce...197 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er med stor sannsynlighet sapiosensuell! 1
Gjest Minpin Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Du ber typen din ha på seg labfrakk og vernebriller på soverommet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Er dette utbredt? Hjernen min er langt mer attraktiv enn kroppen, så dette høres ut som et interessant fenomen... Anonymous poster hash: c1714...42d 4
Justia Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Når du blir tent av at typen snakker om den faglige vanskelige jobben sin som du ikke forstår deg på 1
Gjest Minpin Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Er dette utbredt? Hjernen min er langt mer attraktiv enn kroppen, så dette høres ut som et interessant fenomen... Anonymous poster hash: c1714...42d Det finnes en god del sapioseksuelle (spesielt kvinner), men jeg tror ikke så mange kjenner til uttrykket.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 De fleste kvinner vil ha en mann som er mer intelligent enn dem selv. De fleste finner det også seksuelt tennende, av mange grunner. Jeg tror det ikke er et veldig brukt uttrykk ettersom det er veldig vanlig. Jeg tok en test en gang som sa jeg var sapioseksuell med ganske sterk margin. Men jeg har andre preferanser også - det er ikke slik at jeg dater hvem som helst bare han er intelligent. Så jeg ser ikke på det som noe som definerer meg. Anonymous poster hash: 0bea5...305
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er nok sapioseksuell til en viss grad, men det hjelper ikke hvor smart han er om jeg ikke også finner han fysisk tiltrekkende. Så du ser ikke meg ha seksuelle fantasier om Jarl-Arne på 67 bare fordi han har tre doktorgrader, iallefall ikke så lenge han ser ut som en krysning mellom Hufsa og Dan Børge Akerø. Anonymous poster hash: a070e...d56 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg er nok sapioseksuell til en viss grad, men det hjelper ikke hvor smart han er om jeg ikke også finner han fysisk tiltrekkende. Så du ser ikke meg ha seksuelle fantasier om Jarl-Arne på 67 bare fordi han har tre doktorgrader, iallefall ikke så lenge han ser ut som en krysning mellom Hufsa og Dan Børge Akerø. Anonymous poster hash: a070e...d56 Dette! Flere sapioseksuelle her inne? Anonymous poster hash: 70bfe...083
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Du blir våt i trusa av å snakke med kundesenter, repratør, foredragsholdere eller lignende, fordi de virker så utrolig smarte når de forklarer eller underviser deg - og syntes heite flørtende menn er en turnoff. Anonymous poster hash: 48492...977 1
Gjest Franke Ann Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Du vet du er en overpompøs spradebasse når du omtaler deg selv som "sapioseksuell".
Mona Sax Skrevet 24. oktober 2015 #12 Skrevet 24. oktober 2015 -Når du ikke drar på byen for å sjekke menn/kvinner fordi ingenting dreper sexlysten mer enn dumme mennesker (og alkohol gjør folk dumme). Dette punktet er spot-on. Men resten er så feil som det får blitt, så jeg er nok ikke i faresonen her.
Choclit Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Det er noe helt eget med en fyr som forviller seg inn i fysikkens verden ...
Beach Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg er nok sapioseksuell til en viss grad, men det hjelper ikke hvor smart han er om jeg ikke også finner han fysisk tiltrekkende. Så du ser ikke meg ha seksuelle fantasier om Jarl-Arne på 67 bare fordi han har tre doktorgrader, iallefall ikke så lenge han ser ut som en krysning mellom Hufsa og Dan Børge Akerø. Anonymous poster hash: a070e...d56 Samme her.
Doge Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) -Når du ikke drar på byen for å sjekke menn/kvinner fordi ingenting dreper sexlysten mer enn dumme mennesker (og alkohol gjør folk dumme). -Når du tar deg selv i å tenke at Ibsen egentlig var ganske sexy. -Når de våte drømmene dine ikke inneholder skolens kjekkas, men den 54 år gamle fysikklæreren din med måne, bestefarstil og mage på størrelse med en badeball. Har dere noen?? For de som lurer, å være sapioseksuell er å tenne på intelligens.Anonymous poster hash: cedce...197 Basert på dette er jeg visst 33% sapioseksuell Bare for å ha sagt det, så er det den øverste jeg er enig i Endret 24. oktober 2015 av Doge
tøydokka Skrevet 5. mai 2016 #16 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har ikke tatt noen test, men definerer meg selv som sapioseksuell bl.a. I kombinasjon med dette liker jeg å være underdanig seksuelt. Jeg tror jeg tenner på menn som er overlegne meg både fysisk og mentalt. Det er spennende, utfordrende og pirrende. Men det fordrer selvsagt at mannen har stor selvsikkerhet. Noen ganger kan det til og med være ekstra opphissende dersom han er litt stygg og halvfeit, for da får jeg følelsen av å være ekstremt attraktiv og begjært. Når det er sagt kan jeg også tenne på idiotiske halvaper med bol fordi de er så rå og dyriske av seg. Sex er gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå