Gå til innhold

Min mann var utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og gjett åssen jeg fant det ut - drittsekken la historien ut på kvinneguiden! En ting er å være gift med en jævla horebukk, en helt annen ting er å være gift med en så komplett idiot.


Anonymous poster hash: 910b4...9db



Anonymous poster hash: 910b4...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så leit.. :( Kan skjønne du ikke har det noe godt nå.. :/



Anonymous poster hash: a4347...016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot! Link til innlegget..?



Anonymous poster hash: a4347...016
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vel ikke nok «omsorg» hjemme da... ;)

Det må være kjipt å være så slem som deg.

Anonymous poster hash: a4347...016

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg kjente igjen historiene han hadde postet på samme brukernavn. Og jeg gjettet passordet, ikke vanskelig. Et par nokså hjelpeløse forsøk på å nekte, så kom sannheten.



Anonymous poster hash: 910b4...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot! Link til innlegget..?

Anonymous poster hash: a4347...016

TS Veit ikke åssen j linker... bare en historie fra en guttetur. Føler meg bra dust som sendte ham avgårde uten å frykte noe som helst... En ting er å gjøre en tabbe. Men nesten 50 år gammel, sammen med en kompis på samme alder - og jenta var 20??? Stakkars jente.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så leit.. :( Kan skjønne du ikke har det noe godt nå.. :/

Anonymous poster hash: a4347...016

Nei,ikke videre godt nå... det verste er at jenta var 20. Syns synd på henne, jeg tror hun ble skjenka full. Min mann heiv seg på da kompisen hadde tatt henne med på hotellrommet. To gamle griser på nærmere 50 og ei lita jente på 20. Veit ingenting om henne - heldigvis, hun er ikke ei jeg treffer på i byen lissom. Men jeg vet hvem hun er, hvor hun bor og hvem som er samboer. Bør jeg kontakt henne? Mitt problem er å vite alt som skjedde. Har han fortalt meg alt? Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gjett åssen jeg fant det ut - drittsekken la historien ut på kvinneguiden! En ting er å være gift med en jævla horebukk, en helt annen ting er å være gift med en så komplett idiot.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Det jeg vil ha svar på er om jeg bør ta kontakt med dama det gjelder. Skjedde i utlandet men hun er norsk. Dette skjedde for to år siden, hun har samme samboer nå som da. Har ingen dårlige følelser overfor henne, er man 20 år så tar man for seg det som er... jeg vil bare vite om min ektemann har sagt sannheten om hva som skjedde.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Det jeg vil ha svar på er om jeg bør ta kontakt med dama det gjelder. Skjedde i utlandet men hun er norsk. Dette skjedde for to år siden, hun har samme samboer nå som da. Har ingen dårlige følelser overfor henne, er man 20 år så tar man for seg det som er... jeg vil bare vite om min ektemann har sagt sannheten om hva som skjedde.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Det kommer an på om du har god grunn til å ta kontakt med henne. For hennes del, og ikke din.

Det finnes et fåtall gode grunner. F.eks mistanke om at hun har fått en kjønnssykdom av mannen din. Alle grunner som handler om deg og at du skal få svar synes jeg ikke er gode nok til å rippe opp i en gammel hendelse til en 20årig jente som sikkert ikke visste nok om mannen din til å vite at han var utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil ha svar på er om jeg bør ta kontakt med dama det gjelder. Skjedde i utlandet men hun er norsk. Dette skjedde for to år siden, hun har samme samboer nå som da. Har ingen dårlige følelser overfor henne, er man 20 år så tar man for seg det som er... jeg vil bare vite om min ektemann har sagt sannheten om hva som skjedde.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Hvis utroskapen skjedde for to år siden og dere fortsatt er sammen, da synes jeg du skal la det ligge. Skal dere fortsette sammen, bør dere lukke denne døren for godt og verken du eller han må ha noe kontakt med henne eller samboeren hennes.

Oppsøk hjelp hvis dere ikke klarer dette på egen hånd.

Anonymous poster hash: 359f9...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du har god grunn til å ta kontakt med henne. For hennes del, og ikke din.

Det finnes et fåtall gode grunner. F.eks mistanke om at hun har fått en kjønnssykdom av mannen din. Alle grunner som handler om deg og at du skal få svar synes jeg ikke er gode nok til å rippe opp i en gammel hendelse til en 20årig jente som sikkert ikke visste nok om mannen din til å vite at han var utro.

Jeg kan ikke vite om hun har fått noen kjønnssykdom av mannen min. Det er vel heller motsatt. Jo, hun visste at han var gift. De tre hadde en "pause" på terrassen hvor det ble utvekslet info om sivilstand og jobb osv. Deretter gikk de inn i senga og fortsatte. Så det visste hun veldig godt. Men det dreier seg overhodet ikke om hva HUN gjorde, herregud - jeg har vært 20 sjøl. Det som gjelder er at jeg har et bunnsolid ekteskap, en mann jeg er ekstremt glad i, men for å komme over denne oppdagelsen er jeg HELT nødt til å vite HVA jeg skal komme over. Jeg MÅ vite at han har fortalt alt. Jeg vil selvsagt ikke ødelegge noe som helst for henne, som sagt - jeg har vært der sjøl.. men trenger å vite at jeg vet alt...

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heihade

Jeg kan ikke vite om hun har fått noen kjønnssykdom av mannen min. Det er vel heller motsatt. Jo, hun visste at han var gift. De tre hadde en "pause" på terrassen hvor det ble utvekslet info om sivilstand og jobb osv. Deretter gikk de inn i senga og fortsatte. Så det visste hun veldig godt. Men det dreier seg overhodet ikke om hva HUN gjorde, herregud - jeg har vært 20 sjøl. Det som gjelder er at jeg har et bunnsolid ekteskap, en mann jeg er ekstremt glad i, men for å komme over denne oppdagelsen er jeg HELT nødt til å vite HVA jeg skal komme over. Jeg MÅ vite at han har fortalt alt. Jeg vil selvsagt ikke ødelegge noe som helst for henne, som sagt - jeg har vært der sjøl.. men trenger å vite at jeg vet alt...

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Da kommer det helt an på jenta, egentlig. Er hun moden og voksen av seg og ikke føler seg angrepet av at du stiller noen spørsmål er det jo uproblematisk. Hvis du ikke har noen problemer med henne og bare ønsker å stille noen nøytrale spørsmål så synes jeg ikke det er noe problem at du gjør det. Det er jo opp til henne om hun vil svare eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det helt an på jenta, egentlig. Er hun moden og voksen av seg og ikke føler seg angrepet av at du stiller noen spørsmål er det jo uproblematisk. Hvis du ikke har noen problemer med henne og bare ønsker å stille noen nøytrale spørsmål så synes jeg ikke det er noe problem at du gjør det. Det er jo opp til henne om hun vil svare eller ikke.

Takk, det var et fornuftig svar. Jeg vet hvem hun er, bor på en helt annen kant av landet... Kjenner henne ikke. Dermed vet jeg jo ikke hvor moden eller fornuftig hun er. Er det farlig å sende en litt "anonym" melding på facebook? hun er der nemlig..Tror ikke det er noen fare å spørre henne, men jeg vet jo ikke om samboeren har tilgang til hennes facebook Og det ønsker jeg ikke, å involvere ham. Ingen grunn til det. Hun har jo ikke gjort noe som helst galt. Alt jeg trenger er å vite sannheten om hva min mann har gjort.

Anonymous poster hash: 910b4...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags svar er det du er usikker på? Høres jo ut som du har fått en ganske detaljert versjon siden du vet alt om hvem hun er og at de tok en pause på terrassen. Jeg ser ikke helt poenget med å kontakte henne.



Anonymous poster hash: a33dc...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke poenget med å kontakte henne. Hun har sikkert glemt hele greia.



Anonymous poster hash: 53a91...2b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du håndterer dette på en fin måte hvertfall. Hadde dama mi vært utro hadde hadde jeg mest sannsynlig kuttet ut hele forholdet. Det spiller ingen rolle hvor mye du elsker mannen din, for det har du jo bevist. Det er litt mer sketchy hvor mye han egentlig elsker deg. Utroskap er det verste jeg vet i forhold.. Tilliten blir aldri den samme. Kjenner flere som har prøvd å tilgi det men det varte ikke lenge. Om du klarer å tilgi dette elsker du mannen din VELDIG MYE. Du har all rett til å spørre hu jenta ja. Det skulle bare mangle!;) Dette er opp til deg hva som må til for at du skal kunne prøve å tilgi det hele:)

Anonymous poster hash: d1b28...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du vet at de to 'hadde seg', siden du sier han var utro.

Spør deg selv hva gevinsten ved å spørre henne om detaljer vil være.

Vil du kanskje etterpå gå og tenke på at hun sugde din mann bedre enn du selv mener du gjør?

- sier dette fordi det faktisk ikke trenger å være gunstig for deg selv å 'bade' i detaljene som forgikk da de to hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...