AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hei. Ikke les om du er veldig "ømfintlig".. Setter stor pris på svar da, selv om jeg vet man faktisk må til legen og få det endelige svaret. Saken er den at jeg har slitt utrolig mye med blodklumper fra skjeden den siste uka.. Det begynte nøyaktig forrige fredag. Det er små og mellomstore seige klumper som er helt svarte. Henger ofte sammen. Lukter ingenting spesielt og jeg har ikke særlig vondt, bare litt mer sår enn vanlig. Noen som har erfart det samme og har noen aning om hva det kan være? Anonymous poster hash: fb51d...e1a
Blackbird Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Har du menstruasjon? Da vil jeg anta det er rester av slimhinner/levret blod. Jeg har pco-s som gjør at jeg har sjeldne og store blødninger. Der første dagene kommer det mye blod og ofte slike mørke slimklumper du beskriver. Gynekologen sa at det pga de sjeldne blødningene så bygger slimhinnene seg opp og blir store/tykke. Kan det være noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Koagulert blod.Anonymous poster hash: 83ee7...823 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg skal ikke ha mensen før tidligst neste lørdag er det vel.. Er ikke noe vanlig blod, bare dette koagulerte blodet(?). Jeg må gå med tamponger og bruke bind nå, har måttet gjøre det hver dag den siste uka. Er veldig mye som kommer.. Går på p-piller og har aldri hatt uregelmessig menstruasjon heller. Men siden AB over her visste hva det var, noen som vet hva som kan forårsake dette? Anonymous poster hash: fb51d...e1a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Koagulert blod er ikke uvanlig ved menstruasjoner, men dette er forskjeller fra kvinne til kvinne. P-piller kan jo ha tullet med hormonene dine, så det må ikke være noe galt. Har du tatt en graviditetstest? Anonymous poster hash: 4b769...2b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå