Summers Skrevet 11. november 2015 #1721 Del Skrevet 11. november 2015 Professorer som setter professortittelen sin på kronikker som bare er deres personlige politiske meninger. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1722 Del Skrevet 11. november 2015 Folk som går tur med hunden, hunden bæsjer, de plukker den og meg pose, pakker den inn, også kaster de posen på bakken igjen!!! Blir så sinna når jeg ser disse posene ligge rundt på bakken! Hallo, den bæsjen hadde tatt en uke å bli borte, men nå så bil den jo ligge der i så lang tid det tar for plast å bryte ned, som jeg ikke husker akkurat nå, men det er nok mye lenger enn en uke! Hvorfor gjøre en større innsats på å forsøple mer?? Også i skogen til og med? Du trenger ikke en gang plukke opp i skogen! Anonymkode: ddf4c...47b 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1723 Del Skrevet 11. november 2015 Ignorante mennesker som med deres uvitenhet og fordommer feier over alle mennesker med en kam.De som tror de har greie på noe de ikke harFolk som smatter med tyggis Anonymkode: a0fbc...73d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1724 Del Skrevet 11. november 2015 Naboer som smeller noe helt fryktelig med dørene når jeg omsider får lagt meg etter nattskift. Høres veldig trivielt ut men det er nesten så jeg er redd jeg skal få taklampa i hodet eller vinduene skal ramle ut. Og hadde det nå holdt med en gang, men tror en nabo må ha OCD eller noe, for det er alltid tre ganger:P Anonymkode: e5ab5...c76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 12. november 2015 #1725 Del Skrevet 12. november 2015 Å skylle Biola kartonger eller annen syrnet melk. De blir jo ikke rene, så må åpne de helt. Faen til arbeid. Bråkete barn som springer ut forbi vinduene mine, roper og skråler. Av og til må jeg sjekke at de ikke har vandalisert bilen min, da det i blant høres ut som en krigssone der ute. Er glad det er vinter nå. Da er de mer inne. Kolleger som må ha alt inn med teskje. Og kolleger som ikke følger retningslinjer eller bestemmelser som er tatt, men bare kjører sitt eget løp fordi "sånn har vi alltid gjort det" og de tror alltid at de vet best. Smuler eller annet matavfall som er på gulvet. Kan ikke fordra det hos meg selv eller hos andre. Og det er sykt ille om jeg får det fastlimt under en sokk. Å ikke få sove, å vri seg så mye at lakenet blir helt krøllete. Hater krøllete laken. Sure folk som ikke hilser tilbake når jeg hilser til de. Eller sure blir vel feil ord. Tenker vi heller kaller de bitchy. Å skulle ha noe spesifikt og viktig på butikken som du tror du husker. Du kommer endelig til kassa, dritsliten etter jobb, har en overstimulert og sliten 5-åring med deg som ikke hører etter, det er din tur i køen og du oppdager at du har glemt det viktigste du skulle ha. Og alt du ville var å betale, hoppe i bilen og låse deg inn i ditt eget hus så du kan være sliten i joggebuksa di. Andre bilister. Og syklister. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2015 #1726 Del Skrevet 12. november 2015 folk som tygger isbiter. jeg hater den lyden intenst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2015 #1727 Del Skrevet 12. november 2015 Å skylle Biola kartonger eller annen syrnet melk. De blir jo ikke rene, så må åpne de helt. Faen til arbeid. Bråkete barn som springer ut forbi vinduene mine, roper og skråler. Av og til må jeg sjekke at de ikke har vandalisert bilen min, da det i blant høres ut som en krigssone der ute. Er glad det er vinter nå. Da er de mer inne. Kolleger som må ha alt inn med teskje. Og kolleger som ikke følger retningslinjer eller bestemmelser som er tatt, men bare kjører sitt eget løp fordi "sånn har vi alltid gjort det" og de tror alltid at de vet best. Smuler eller annet matavfall som er på gulvet. Kan ikke fordra det hos meg selv eller hos andre. Og det er sykt ille om jeg får det fastlimt under en sokk. Å ikke få sove, å vri seg så mye at lakenet blir helt krøllete. Hater krøllete laken. Sure folk som ikke hilser tilbake når jeg hilser til de. Eller sure blir vel feil ord. Tenker vi heller kaller de bitchy. Å skulle ha noe spesifikt og viktig på butikken som du tror du husker. Du kommer endelig til kassa, dritsliten etter jobb, har en overstimulert og sliten 5-åring med deg som ikke hører etter, det er din tur i køen og du oppdager at du har glemt det viktigste du skulle ha. Og alt du ville var å betale, hoppe i bilen og låse deg inn i ditt eget hus så du kan være sliten i joggebuksa di. Andre bilister. Og syklister. Bruk en app.Syklister er plassert ut i trafikken av noen som vil andre vondt. De og mopedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. november 2015 #1728 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Å skylle Biola kartonger eller annen syrnet melk. De blir jo ikke rene, så må åpne de helt. Faen til arbeid. Bråkete barn som springer ut forbi vinduene mine, roper og skråler. Av og til må jeg sjekke at de ikke har vandalisert bilen min, da det i blant høres ut som en krigssone der ute. Er glad det er vinter nå. Da er de mer inne. Kolleger som må ha alt inn med teskje. Og kolleger som ikke følger retningslinjer eller bestemmelser som er tatt, men bare kjører sitt eget løp fordi "sånn har vi alltid gjort det" og de tror alltid at de vet best. Smuler eller annet matavfall som er på gulvet. Kan ikke fordra det hos meg selv eller hos andre. Og det er sykt ille om jeg får det fastlimt under en sokk. Å ikke få sove, å vri seg så mye at lakenet blir helt krøllete. Hater krøllete laken. Sure folk som ikke hilser tilbake når jeg hilser til de. Eller sure blir vel feil ord. Tenker vi heller kaller de bitchy. Å skulle ha noe spesifikt og viktig på butikken som du tror du husker. Du kommer endelig til kassa, dritsliten etter jobb, har en overstimulert og sliten 5-åring med deg som ikke hører etter, det er din tur i køen og du oppdager at du har glemt det viktigste du skulle ha. Og alt du ville var å betale, hoppe i bilen og låse deg inn i ditt eget hus så du kan være sliten i joggebuksa di. Andre bilister. Og syklister. Hvis det er for miljøet sin del, så tror jeg det er like greit å bare kaste de kartongene. Vannforbruket+plast+papir sammen virker ikke som en spesielt rasjonell måte å kildesortere på.Anbefaler tøfler.Anbefaler handlelapp. Bruk evt mobilen. Endret 12. november 2015 av Pringle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1729 Del Skrevet 12. november 2015 all reklamen som er overalt på Internett! hvis jeg for eksempel har lyst til å se resultatene fra en ishockey-kamp, hvor det ble scoret fire mål. Hos nettavisene (eller andre steder) så er disse fire målene delt opp i fire forskjellige video-snutter. Før hver eneste lille video, så er det minimum to reklamer, om ikke flere. I tillegg er hver eneste reklame minst like lang som selve klippet som jeg har lyst til å titte på! og hvis jeg skal titte innom alle videoene for å få sett alle målene, så må jeg først se minimum åtte reklamer. Men det er alltid de samme to-tre reklamene som dukker opp rett før hver eneste video! Så med fire mål under en kamp, så må jeg se nøyaktig den samme reklamen, fire ganger! Anonymkode: 625e4...0c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1730 Del Skrevet 14. november 2015 nysgjerrighet. de som spør alle om alt angående andre mennesker de ikke kjenner spesielt godt. Anonymkode: 12ccc...cc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 14. november 2015 #1731 Del Skrevet 14. november 2015 Klokker som tikker, spesielt på nattenFolk som sier "Det gledes"OrddelingsfeilFolk som ikke svarer på meldinger selv om de har lest dem, men krever at du svarer med en gangFolk som absolutt skal presse seg inn på bussen før folk har fått gått av.Folk som må gå to-tre-fire personer i bredden på fortauet, så de hindrer folk i å gå forbiFolk som ikke kan regelen i rulletrappen, man står til høyre og går til venstreNår noen ringer på natten for så å spørre "Vekket jeg deg? Det var ikke meningen, bare sov videre du"Dem som må oppdatere statusen sin på facebook hver gang de har vært å trent eller legge ut bilde av middagenÅ glemme hodetelefonene hjemmeÅ ikke få soveFolk som smatter når de spiserFolk som ikke vasker fingrene når de har vært på doMatbutikker som kun har en kasse åpen når det er lang køFolk som starter rådene sine "Men det er jo bare å....." 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1732 Del Skrevet 14. november 2015 Barn som hyler og gråter på fly.Folk som skal blande inn noen engelske ord når de snakker norsk. Anonymkode: cb3c2...cd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. november 2015 #1733 Del Skrevet 14. november 2015 Folk som snakker med mat i munnen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1734 Del Skrevet 14. november 2015 Folk som snakker med mat i munnen! Ikke snakk til meg når jeg spiser, da! Føler meg uhøflig om jeg ikke svarer Anonymkode: 91e1d...d77 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. november 2015 #1735 Del Skrevet 14. november 2015 Ikke snakk til meg når jeg spiser, da! Føler meg uhøflig om jeg ikke svarer Anonymkode: 91e1d...d77Da kan du holde en hånd foran munnen mens du svarer. Syntes det er motbydelig når folk tygger med munnen åpen Og... ja! Smatting!!! Jeg hater smatting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. november 2015 #1736 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.11.2015 den 0.17): Folk som går tur med hunden, hunden bæsjer, de plukker den og meg pose, pakker den inn, også kaster de posen på bakken igjen!!! Blir så sinna når jeg ser disse posene ligge rundt på bakken! Hallo, den bæsjen hadde tatt en uke å bli borte, men nå så bil den jo ligge der i så lang tid det tar for plast å bryte ned, som jeg ikke husker akkurat nå, men det er nok mye lenger enn en uke! Hvorfor gjøre en større innsats på å forsøple mer?? Også i skogen til og med? Du trenger ikke en gang plukke opp i skogen! Anonymkode: ddf4c...47b . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2015 #1737 Del Skrevet 14. november 2015 Programmet Sofa på NRK. Hva slags folk er det som ser på et program om andre som ser på TV?? Hva er greia? Dummeste, meste hjernedøde og mest tragiske realityprogram noensinne! Dette går lisenspengene til! Blir flau! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. november 2015 #1738 Del Skrevet 14. november 2015 Programmet Sofa på NRK. Hva slags folk er det som ser på et program om andre som ser på TV?? Hva er greia? Dummeste, meste hjernedøde og mest tragiske realityprogram noensinne! Dette går lisenspengene til! Blir flau!De kopierer en type program som har blitt veldig populær i mange land og så håper de at det blir populært her også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1739 Del Skrevet 16. november 2015 At det ikke sendes noen fleire nye episoder av TV-serien NCIS. Det sendes bare noen idiotiske spin-off greier, som ikke rekker den opprinnelige NCIS-serien opp til ankelen en gang.... Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1740 Del Skrevet 16. november 2015 (Husker ikke om jeg har skrevet noe av dette før.)-Folk som bruker masse utropstegn(!!!) eller masse spørsmålstegn(???) Samme med de som har utropstegn etter hver setning i en tekst. Ok,generell overdreven tegnsetting.-Og da kom jeg på de som skriver smilefjesene slik : )))))-Og over til noe helt annet:folk som mener at det er greit å være overvektig for de "har jo kjæreste",og da er det jo helt greit å ikke prøve lenger og bare la seg forfalle. Merkelig holdning må jeg si. Anonymkode: 64ffb...899 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå