Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg ekstremt over den overdrevne mengden reklame på visse (norske) tv-kanaler. Det går jo ikke an å kose seg foran tven når programmet eller filmen du ser på blir avbrutt i de mest spennende scenene!

[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 49dfbeb08769a0daa523a7abc5fcfc32"] 49dfb...c32 [/acronym] [/i]

dette er vel nærmest et utrydningstruet problem mtp streametjenester og opptaksmuligheter. Men joda, enig i irritasjonen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere på KG som hele tiden skal spekulere i motiver til trådstarter eller andre debattanter.

Brukere som skal poste "morsomme" innlegg i alle trådene de svarer i stedet for å holde seg til tema.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så møkk lei folk som tar kontakt. Men gjør overhode ikke en innsats med å holde liv i samtalen.
Jeg gidder ikke å være han som alltid stiller spm men ikke får noe som helst tilbake. Da kan dere like godt bare la være å ta kontakt med meg!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg, jo nå skal du høre. Hele dagen er det mas og kjas, bråk og rot. Hund og katt som finner på de merkeligste ting. De har gnagd i stykker mobilladeren, bitt i stykker puten min, revet opp alle brødposene jeg kjøpte i forrige uke. Åpnet alle skuffer og skap, og dører! Skyllemiddel på hele gulvet, for katten veltet ned flasken slik at toppen sprakk. 
Så er det stille og jeg tenker "Gud hvor stille det er, herlig... FAEN!", Så er det bare å løpe rundt i hele leiligheten, for her er det alt for stille og ingen hund eller katt å se. Finner hunden og katten under sengen min.. de ligger der å knasker på penner. Jeg kjøpte nettopp en helt ny pakke med penner, for valpen spiste i stykker de siste jeg hadde. 

Katten har åpnet skuffen og hentet pakken. :bond: Nå må jeg kjøpe meg nye, igjen. Fader er det mulig. 
Sender de vekk snart, finner på sprell hele tiden! Aldri fred å få, og når det er stille, da er det noe faenskap på gang. 

Anonymkode: 54d98...82d

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Valpen skjønner jeg, men katten? Huff, dyreelskeren i meg syns at dette både var søtt og morsomt men hadde nok ikke hatt samme mening hadde jeg vært eier :fnise: 

Kanskje katten prøver å herme etter valpen :rodmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Valpen skjønner jeg, men katten? Huff, dyreelskeren i meg syns at dette både var søtt og morsomt men hadde nok ikke hatt samme mening hadde jeg vært eier :fnise: 

Kanskje katten prøver å herme etter valpen :rodmer:  

Katten er synderen, han lærer opp valpen! 
Han åpner skuffer og skap, tar ut alt som er morsomt å ødelegge og gir det til valpen. Valpen står for biting og ødeleggelser, katten fôrer han med byttet! I går kom de seg inn i boden og ødela 2 ruller med toalettpapir. Så måtte ringe mamma i morges slik at hun kunne komme innom med toalettpapir til meg. 

Akkurat nå sitter valpen midt på stuebordet!!! 
For to sekunder siden lå han på fotstøtten min.. vips så var han oppå bordet 
:bond: Det er ikke første eller siste gangen valp eller katt sitter på stuebordet for å si det sånn. 
Jeg blir sprø snart. Full fart fra morgen til kveld. 

Vet ikke om noen husker det.. men jeg hadde en tråd om denne katten, monsteret skulle han ha hett. 
Men han heter Malvin, og han er slitsom. Mindre mjauing nå enn før da, men han må finne på sprell hele tiden. Tråden het noe med "pest og en plage", for tro meg, noen dager er han ekstremt plagsom. Nå har han en valp å lære opp, heldige meg. 

Anonymkode: 54d98...82d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker jeg-form om ting de egentlig ikke mener, men de regner med at andre mener.

Eksempel: Om en homofil mann sier "Hun har drømmekroppen, skulle likt å fått med henne hjem".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg skal laste ned ett eller annet program til datamaskinen. Så står det "Programmet lastes ned, 10 % ferdig"

og så står det 50 % 80 % og så videre. Men selv om det står nøyaktig 100 % ferdig nedlastet, så kan det likevel ta fem-seks minutter før programmet faktisk har blitt lastet helt ferdig og jeg kan komme meg videre.....  :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på KG som åpenbart ikke en gang har lest første innlegg. Og de som spør etter ting TS har svart på flere ganger (les, folkens les!)

Anonymkode: c98a8...99f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som bruker ordet "kvinnehater" om andre menn. Det blir som om en kvinne skulle brukt feminist som skjellsord om en annen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som bruker ordet "kvinnehater" om andre menn. Det blir som om en kvinne skulle brukt feminist som skjellsord om en annen kvinne.

Hæ? 

Å hate halve menneskeheten er åpenbart en negativ egenskap. Å være for likestilling er derimot ikke noe negativ.

Og, ja. Det finnes kvinner som bruker ordet "feminist" som et negativt ord. De har da en fullstendig feilaktig oppfattning om hva ordet faktisk betyr. Akkurat som deg. Skaff deg en ordbok eller bruk en på nett. Så slipper du å fremstå totalt uten kunnskaper.

Anonymkode: c98a8...99f

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet i noe gammelt skrot, og fant en tom flaske med tennvæske fra grillsesongen i sommer, og det slo meg med en gang at dette er noe som irriterer ganske mye. Ikke tomme flasker med tennvæske (ok, det også men), men mere designet til disse. I tuppen av disse flaskene sitter det en liten plastplate med et lite hull i, denne fungerer som en enkel dyse. Problemet er bare at denne plastplata har en stygg tendens til å løsne, og lirke seg fast i korken istedenfor. Man kan jo tenke seg til hva som skjer, når man skrur av korken og klemmer på tennvæskeflaska som om den er en en nyåpnet majonestube..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...