Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. oktober 2015 #1621 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. oktober 2015 #1622 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hva sier du da? BrystVORTER kanskje..? Nippeler er finere ord...Anonymous poster hash: 7803d...59b Brystvorter er et helt greit og vanlig ord. Nippler er ikke en gang et ord, og er et så utrolig pretesniøst ord. Ler av de unge i dag som er så fine at de ikke kan kalle kroppen sin for det den er! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1623 Del Skrevet 6. oktober 2015 At datamaskinen ikke går automatisk i hvilemodus / dvalemodus hvis jeg legger ned lokket på maskinen. Selv om jeg har forandret på disse innstillingene i kontrollpanelet, så fungerer det liksom ikke uansett hva jeg gjør. Dermed må jeg jo skru den på hver eneste gang jeg skal bruke maskinen til noe... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. oktober 2015 #1624 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 7. oktober 2015 #1625 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) . Endret 7. oktober 2015 av 123Sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 8. oktober 2015 #1626 Del Skrevet 8. oktober 2015 Folk som forteller "morsomme" observasjoner som ikke er sanne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 8. oktober 2015 #1627 Del Skrevet 8. oktober 2015 At datamaskinen ikke går automatisk i hvilemodus / dvalemodus hvis jeg legger ned lokket på maskinen. Selv om jeg har forandret på disse innstillingene i kontrollpanelet, så fungerer det liksom ikke uansett hva jeg gjør. Dermed må jeg jo skru den på hver eneste gang jeg skal bruke maskinen til noe... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Du vet at du kan sette den i hvilemodus manuelt? På windows 7: Start-knappen -> Pilen ved avslutt -> Hvilemodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1628 Del Skrevet 8. oktober 2015 lisamari, on 08 Oct 2015 - 08:17, said: Du vet at du kan sette den i hvilemodus manuelt? På windows 7: Start-knappen -> Pilen ved avslutt -> Hvilemodus. Dette er så forbaska tungvint. Det hadde vært mye enklere å bare smekke ned lokket. Anonymous poster hash: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 8. oktober 2015 #1629 Del Skrevet 8. oktober 2015 # Barnehager som skal på utflukt og gjerne presser seg sammen på den eneste 31 bussen jeg må ta, for å komme meg til jobb. Det går to busser, en 5 minutter før, eller 5 minutter etter som stopper der dere skal av. # Kunder generelt. (Pst, dere med folkeskikk og er hyggelige mot oss butikkansatte, jeg forguder dere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. oktober 2015 #1630 Del Skrevet 8. oktober 2015 Akkurat nå: svigermor som skravler i ett sett, samtidig som hun spiser. Og hun slafser noe så innmari, tygger med åpen munn og suger matrester som sitter fast i tennene med en slurpende lyd... Puster dypt inn og teller til ti, dama er langt over 80. Dessuten skal vi hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 8. oktober 2015 #1631 Del Skrevet 8. oktober 2015 Å kjede seg så syyykt på jobb og ikke kunne gjøre noe med det! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1632 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette er så forbaska tungvint. Det hadde vært mye enklere å bare smekke ned lokket. Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Herreguuuud, stakkars vårs som må flytte musepekeren hele 20 cm og utføre TO MUSEKLIKK før vi trygt kan avslutte internettsurfingen Anonymous poster hash: f092b...c39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. oktober 2015 #1633 Del Skrevet 8. oktober 2015 Brystvorter er et helt greit og vanlig ord. Nippler er ikke en gang et ord, og er et så utrolig pretesniøst ord. Ler av de unge i dag som er så fine at de ikke kan kalle kroppen sin for det den er! Nipler:https://www.google.no/search?q=nipler&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIvOiBmf2yyAIV45xyCh32AAHv#imgrc=cxQOB_KkTKjCHM%3A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #1634 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg hater når folk skriver på dialekt og folk som har åpenbare skrivefeil. Jeg kan selv ha skrivefeil når ting går litt fort, men jeg hater når folk mikser og/å eller staver ord på en helt latterlig måte. Vær så snill! Hold dere til nynorsk eller bokmål... ikke en eller annen obskøn dialekt. Jeg gidder ikke svare folk når jeg må bruke 10 min på å tolke hva som står foran meg. Folk som ikke vet hva avsnitt er, er også en gjenganger som irriterer meg grønn! Av andre ting som irriterer meg, så er det mødre med spedbarn som er med i bryllup og andre tilstelninger. Jeg har ikke noe imot små barn, men når de begynner å skrike midt under en tale, da tar du dem for pokker med deg ut av lokalet!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1635 Del Skrevet 8. oktober 2015 Brystvorter er et helt greit og vanlig ord. Nippler er ikke en gang et ord, og er et så utrolig pretesniøst ord. Ler av de unge i dag som er så fine at de ikke kan kalle kroppen sin for det den er! Jeg klarer ikke å bruke ord med vorte i seg... jeg sier nippeler. hva er pretensiøst med nippeler? Anonymous poster hash: 7803d...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #1636 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg klarer ikke å bruke ord med vorte i seg... jeg sier nippeler. hva er pretensiøst med nippeler? Anonymous poster hash: 7803d...59b Jeg syntes navle er et grusomt ord... i hvert fall når engelskmennene sier bellybutton... det er så koselig! Navle høres ut som en eller annen sær sykdom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. oktober 2015 #1637 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dobbel varsling når noen skriver noe på Facebook. Kan godta den interne i Fb, men nå har Google kommet med sin egen som legger seg oppå og man MÅ krysse vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #1638 Del Skrevet 8. oktober 2015 Troll.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #1639 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg forstår ikke hvorfor folk så lett ignorere vestlig hykleri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2015 #1640 Del Skrevet 8. oktober 2015 Menn som trakasserer kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå