Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordomsfulle mennesker. Folk som stikker hodet i sanden.

Anonymous poster hash: 12ccc...cc2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna frisør som alltid klipper for kort. Hva slags målesystem er det de har inni hodet sitt, egentlig. 2 cm = 20 cm?

Anonymous poster hash: 97c14...307
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna frisør som alltid klipper for kort. Hva slags målesystem er det de har inni hodet sitt, egentlig. 2 cm = 20 cm?

Anonymous poster hash: 97c14...307

Ja,generelt irriterer jeg meg over dårlige frisører. Det er så vanskelig å finne frisører som kan klippe og hvor jeg blir fornøyd hver gang.

Mange har ingen egne meninger hvis du søke dem om noe,og står der og bare jatter med eller sier at "det må du bestemme". Skulle jo tro at de kunne komme med noen råd og se hva jeg kler.

Det er jo lov å si ifra hvis det en kunde ønsker ikke er en god idé,men det er det ikke alle som gjør. De klipper også for mye eller for lite.

Man må nesten være frisør selv for å gå til frisør. Ikke alle selvsagt,men mange nok.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,generelt irriterer jeg meg over dårlige frisører. Det er så vanskelig å finne frisører som kan klippe og hvor jeg blir fornøyd hver gang.

Mange har ingen egne meninger hvis du søke dem om noe,og står der og bare jatter med eller sier at "det må du bestemme". Skulle jo tro at de kunne komme med noen råd og se hva jeg kler.

Det er jo lov å si ifra hvis det en kunde ønsker ikke er en god idé,men det er det ikke alle som gjør. De klipper også for mye eller for lite.

Man må nesten være frisør selv for å gå til frisør. Ikke alle selvsagt,men mange nok.

"Mange har ingen egne meninger og hvis du spør dem om noe så står de bare og jatter med.." skulle det stå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært uten matlyst i snart 6 uker så slår den til på en Søndag. Har så klart ikke kjøpt inn mat på flere uker, for jeg har ikke klart å spise mer enn en liten danonion yoghurt annen hver dag. 

J har bokstavelig talt ingenting i skapene. Har lasagne, men mangler melk, kjøttdeig og ost. Har pasta og pastasaus, men ikke melk, smør eller noe fyll. Fryseren er også tom, har en rull med VOM til katten, jeg og mamma skal ta en hastetur til Sverige i morgen, hun skal hente meg i 8 tiden, for vi skal spise frokost hos IKEA for nærbutikken åpner ikke før 10! Så da blir det frokost hos IKEA også Sverige. 

Helt utav det blå kom appetitten tilbake. Tårene triller, har aldri vært så sulten før! Siste yoghurten jeg spiste var på Torsdag!! 

Skal koke meg pasta og ha på dressing, for det er alt jeg har. 

Hvorfor kunne ikke sulten og appetitten vente en dag til?!!!! 

Så til det som irriterer meg, butikker som er stengt på søndager! I dag irriterer det meg grenseløs!!! 

Anonymous poster hash: 54d98...82d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært uten matlyst i snart 6 uker så slår den til på en Søndag. Har så klart ikke kjøpt inn mat på flere uker, for jeg har ikke klart å spise mer enn en liten danonion yoghurt annen hver dag. 

J har bokstavelig talt ingenting i skapene. Har lasagne, men mangler melk, kjøttdeig og ost. Har pasta og pastasaus, men ikke melk, smør eller noe fyll. Fryseren er også tom, har en rull med VOM til katten, jeg og mamma skal ta en hastetur til Sverige i morgen, hun skal hente meg i 8 tiden, for vi skal spise frokost hos IKEA for nærbutikken åpner ikke før 10! Så da blir det frokost hos IKEA også Sverige. 

Helt utav det blå kom appetitten tilbake. Tårene triller, har aldri vært så sulten før! Siste yoghurten jeg spiste var på Torsdag!! 

Så til det som irriterer meg, butikker som er stengt på søndager! I dag irriterer det meg grenseløs!!! 

Det irriterer meg også, men hadde jeg vært uten mat så hadde jeg kjøpt inn noe på et gatekjøkken eller matvarer på en søndagsåpenbutikk/7eleven

Anonymous poster hash: aed2f...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg også, men hadde jeg vært uten mat så hadde jeg kjøpt inn noe på et gatekjøkken eller matvarer på en søndagsåpenbutikk/7eleven

Ringte pappa nå, han skal kjøre innom bensinstasjonen å kjøpe med noe til meg, det her går ikke. Er så ufattelig sulten!! Det er et lite stykke unna, men for han så er det på vei hit. Klarer ikke å sove når jeg er så sulten. Aldri vært så sulten før. 

Har seriøst vært uten noen form for sult i flere uker på grunn av medisiner jeg går på. Helt utav det blå ble jeg skrubbsulten, blodsukkeret er så lavt nå sikkert, for jeg skjelver. Hele kroppen rister. En slik barne yoghurt er jo ingenting, to-tre teskjeer i en kopp. 

Har ikke bil så kommer meg ingen vei, og bussen går ikke så sent, siste bussen går fra sentrum snart nå. Takk og pris for at pappa ikke skal på jobb i morgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt du har spist på 6 uker er en  skje yougurt annenhver dag burde du gå til lege.  Det er ikke mulig å leve på så lite mat.  Du er jo både underernært og feilernært. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt du har spist på 6 uker er en  skje yougurt annenhver dag burde du gå til lege.  Det er ikke mulig å leve på så lite mat.  Du er jo både underernært og feilernært. 

Har lege time på Tirsdag, har snakket med psykolog og fastlege om det og fikk "haste time" til fastlegen, eneste de hadde ledig var førstkommende Tirsdag. 

Fikk spist litt nå i kveld, spart resten i tilfelle jeg blir sulten i løpet av kvelden, og skal prøv å legge meg nå. Er stappmett, måtte vente til kvalmen ga seg, har spist en halv osteloff bare. Men det er mye med tanke på hvor lite jeg har spist de siste ukene. 

Har tatt vitamintabletter de siste to ukene og jern, så går greit med tanke på energi og slikt. Har så klart vært i kontakt med fastlege og psykolog, sluttet med medisinene på Onsdag fordi jeg ble akutt svimmel og kastet opp flere ganger. Før det fikk jeg beskjed om å holde ut til bivirkningene ga seg, noe som ikke har skjedd før i dag. Bivirkningene jeg fikk var mangel på apetitt og mistet sulthetsfølelsen fordi jeg spiste så lite. En vanlig tine yoghurt ble for mye, begynte å kaldsvette, svimmel, kvalme og oppkast fordi jeg var så sulten og fikk da for mye mat i meg på en gang. Har vært kvalm og svimmel i en time nå, men er ihvertfall ikke skrubbsulten :) 

Har som sagt time til førstkommende Tirsdag og da skal jeg ta flere prøver og få nye medisiner. 

Så det går greit altså! 

Bare litt frustrerende at apetitten og sulten kom på en Søndag når alt er stengt :P Men det ordnet seg, for snille pappa kom med mat og satt her med meg i en liten stund. Nå skal jeg gå å legge meg og samle krefter til mathandling i morgen. 

Skal spise lite, men ofte i morgen, slik at magen ikke får sjokk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollektivtrafikk. Når jeg ved en sjelden anledning bestemmer meg for å ta bussen, blir jeg raskt minnet på hvorfor jeg som regel tar bilen... 

Anonymous poster hash: 933af...5a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket mye brus og kaffe, det er bokstavelig talt det eneste som har holdt meg i live. Men skal til lege, og tror nå at ting har løsnet litt, siden jeg følte sulthetsfølelsen i dag og faktisk klarte å spise mer enn jeg har gjort på flere uker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende med alle de ledige stillingene som bedrifter ifølge retningslinjer og lovverk skal legge ut. Selv om en intern søker (som allerede arbeider innenfor den aktuelle bedriften) med 99,99 prosent sannsynlighet kommer til å få den ledige stillingen..

Dette er ingenting annet ekstrem sløsing med tid. Både for bedriften som må bruke tid på å skrive (og legge ut) stillingsannonser. Men også for alle de som faktisk er kvalifiserte til denne stillingen, og som bruker masse tid og krefter på å skrive ein kjempe bra jobb-søknad..

Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som lar kjæresten flytte inn på rommet sitt når de bor på hybel. Kjæresten tar jo plass fra oss andre med tanke på kjøkken, bad og stue.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager meg kaffe/te og glemmer den, så jeg kommer tilbake til kald/sur/stram drikke  :rolleyes:

Slår opp varmen og glemmer å slå den ned igjen, og må sitte i "badstu" en stund  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "psyk" om ting.

Naboer som er mer i gangen enn i sin egen leilighet. Det er ikke alltid jeg har lyst til å slå av en prat.

Når man har kommet for langt i en kjedelig bok til at man vil slutte å lese. Man vil gjerne vite hva som skjer, men det er et slit å pine seg gjennom de siste 300 sidene.

Edit; og folk som snakker om "nippler", grøss..

Hva sier du da? BrystVORTER kanskje..?

Nippeler er finere ord...

Anonymous poster hash: 7803d...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...