Baktus2024 Skrevet 30. januar #15821 Del Skrevet 30. januar hvorfor fore de som hater meg med hva som irriterer meg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #15822 Del Skrevet 30. januar Baktus skrev (6 minutter siden): hvorfor fore de som hater meg med hva som irriterer meg ? Hater noen her på kg deg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar #15823 Del Skrevet 30. januar Baktus skrev (14 minutter siden): hvorfor fore de som hater meg med hva som irriterer meg ? Folk flest hater ikke andre. De driter i dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #15824 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (7 minutter siden): Hater noen her på kg deg da? selv fanden leser bibelen...tror du at det bare er folk som er her som sitter å leser loggen til brukere de er blitt opplyst om ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #15825 Del Skrevet 30. januar Boetica skrev (Akkurat nå): Folk flest hater ikke andre. De driter i dem. gid det var såvel..da hadde vi ikke hatt plaging , stalking og andre uønska oppmerksomheter i samfunnet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar #15826 Del Skrevet 30. januar Baktus skrev (40 minutter siden): gid det var såvel..da hadde vi ikke hatt plaging , stalking og andre uønska oppmerksomheter i samfunnet... Er du virkelig en så viktig person at det er så mange som plager deg? Husk at oppfatningen vår av andre for en stor del er et resultat av våre egne tankeprosesser rundt andre mennesker. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #15827 Del Skrevet 30. januar Voss bibliotek...småbarnsmødre lokker barna sine til å løpe rundt meg og rope...reis herfra...du er ikke ønsket her osv.....jentene i betjeningen maks 10 meter ifra , gjør ingenting , tillater mobbingen og hetsen ... kvinner er de feigeste av alle feige i samfunnet , de er minste motstands vei.. de har ryggrad som en makk... skulle du klage på dem så har de fagbevegelsen du skal kjempe mot.... Norge er i utgangspunktet et kriminelt land 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. februar #15828 Del Skrevet 3. februar (endret) Idioter i middagstråd og frokosttråd. «Folk med fancy frokost er skrytepaver med ræva liv. Det er ikke realiteten!» Hvorfor skulle jeg gidde late som jeg har stekt lapper til frokost. Orker ikke..😫 Endret 3. februar av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #15829 Del Skrevet 3. februar Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Idioter i middagstråd og frokosttråd. «Folk med fancy frokost er skrytepaver med ræva liv. Det er ikke realiteten!» Hvorfor skulle jeg gidde late som jeg har stekt lapper til frokost. Orker ikke..😫 Det må jo være et troll.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. februar #15830 Del Skrevet 3. februar Cid skrev (Akkurat nå): Det må jo være et troll.. Nja.. kjipe folk kaller jeg det. De er nok ekte men teite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #15831 Del Skrevet 3. februar Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nja.. kjipe folk kaller jeg det. De er nok ekte men teite. Hadde ikke likt å hengt med sånne folk i hvert fall utenfor kg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. februar #15832 Del Skrevet 3. februar Cid skrev (Akkurat nå): Hadde ikke likt å hengt med sånne folk i hvert fall utenfor kg 😛 Haha nei. Overser de jeg. Jeg liker mat og er opptatt av det, det skader ingen så tar ikke inn kritikk der☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. februar #15833 Del Skrevet 5. februar Separasjonsangst og hvor lenge reaksjonen sitter i kroppen 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #15834 Del Skrevet 5. februar Titania skrev (4 timer siden): Separasjonsangst og hvor lenge reaksjonen sitter i kroppen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #15835 Del Skrevet 6. februar https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kong-charles-hanes-pa-nettet-etter-kreftdiagnosen/16437082/ Dette gjør jeg meg rett og slett forbannet han har fått grusomme nyheter som enhver person hadde vært i sjokk og vært redd, men han velger å være åpen om det og hva får han igjen for det? At folk begynner å gjøre narr av han, fy flate ass! De som holder på sånn må ta seg en ordentlig titt i speilet, de hadde definitivt ikke vært like spøkefull om det var de som fikk kreft… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #15836 Del Skrevet 7. februar https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/influenser-faket-sin-egen-dod/16437594/ Uforskammede folk som tuller med døde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #15837 Del Skrevet 9. februar Putin og de som støtter han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. februar #15838 Del Skrevet 11. februar Skjelving som bivirkning av medisin 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar #15839 Del Skrevet 11. februar Titania skrev (17 minutter siden): Skjelving som bivirkning av medisin 🙄 Leamus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. februar #15840 Del Skrevet 11. februar Cid skrev (2 minutter siden): Leamus? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå