Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2023 #15441 Del Skrevet 6. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sukker er noe herk 😕 Det syns jeg ikke er vanskelig, så er litt heldig kanskje sånn sett😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. desember 2023 #15442 Del Skrevet 7. desember 2023 Når jeg våkner alt for tidlig, og ikke får sove igjen. Selv om jeg fremdeles er trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #15443 Del Skrevet 7. desember 2023 StinkySocks skrev (3 timer siden): Når jeg våkner alt for tidlig, og ikke får sove igjen. Selv om jeg fremdeles er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #15444 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Bruker av ordet "ærlig" når man ikke kan vite om vedkommende har vært ærlig. F.eks om en anmelder skriver "Olas selvbiografi er en ærlig bok om sin oppvekst". Men anmelderen kan jo ikke vite om Ola snakker sant, anmelderen har jo kun fått versjonen til Ola. Endret 7. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 7. desember 2023 #15445 Del Skrevet 7. desember 2023 SVK skrev (3 timer siden): Bruker av ordet "ærlig" når man ikke kan vite om vedkommende har vært ærlig. F.eks om en anmelder skriver "Olas selvbiografi er en ærlig bok om hans oppvekst". Men anmelderen kan jo ikke vite om Ola snakker sant, anmelderen har jo kun fått versjonen til Ola. Haha! Jeg tror anmelderen tar det for gitt at "opprørende" betyr "sant". (Men det er han/hun vel ikke alene om?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #15446 Del Skrevet 7. desember 2023 At jeg aldri vinner i Lotto!! F@en altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #15447 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): At jeg aldri vinner i Lotto!! F@en altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #15448 Del Skrevet 7. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen takk @Ciaran og Ciara. Jeg trengte den virtuelle klemmen ❤️💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #15449 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Tusen takk @Ciaran og Ciara. Jeg trengte den virtuelle klemmen ❤️💙 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene gir klemmer til våre venner vi.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. desember 2023 #15450 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): At jeg aldri vinner i Lotto!! F@en altså! Jeg vinner i Lotto hele tiden, men bare 30-50 kroner 😜 Man må spille for å vinne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 7. desember 2023 #15451 Del Skrevet 7. desember 2023 Fame skrev (På 10.11.2023 den 13.58): Enda et tilfelle hvor to stk bak meg i butikkø springer til neste kasse når den åpnes, mens jeg står der høygravid og vil hjem JEG VAR FORAN DERE I KØEN Uæh! Jeg husker godt da en "sullik" bante seg vei foran meg på den måten, på Kiwi. Han hadde oversikten rett og slett fordi han sto bak meg, og fikk overtaket på meg selv om jeg var både rask og rørig. Dobbeltuæh! Nå lurer jeg på om jeg gjør det samme selv?? Jeg kan ikke huske at jeg har gjort det, men kanskje det betyr at jeg har gjort det uten å være klar over det? Hvis jeg har reagert før personen foran meg, vil denne personen nå være bak meg, og jeg kan ikke lenger se ham/henne, og jeg vil ikke ense noe om han/hun ikke sier noe. Og folk sier sjelden noe. (Jeg hveste bare noe mellom tennene.) Men hvordan skal det fungere, hvor skal vi sette et cutoff? Personen foran meg i køen er jo nærmere til å bli ekspedert, der han/hun er, enn meg. Det er ikke noe fungerende system på kassekøer i Norge. Det burde vært 1 kø, og så går man til første ledige kasse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #15452 Del Skrevet 7. desember 2023 sofie777 skrev (2 minutter siden): Jeg vinner i Lotto hele tiden, men bare 30-50 kroner 😜 Man må spille for å vinne Med fare for å gjøre meg til et mål for gullgravende supermodeller, så kan jeg fortelle deg at jeg vant faktisk 1345,- på Eurojackpot forrige uke.. Men det er liksom ikke helt på nivå med mine planer om en privat øy i Stillehavet, der jeg vagge rundt uten bukser og bekymringer.. Jeg fortjener det, for faen!! 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2023 #15453 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Med fare for å gjøre meg til et mål for gullgravende supermodeller, så kan jeg fortelle deg at jeg vant faktisk 1345,- på Eurojackpot forrige uke.. Men det er liksom ikke helt på nivå med mine planer om en privat øy i Stillehavet, der jeg vagge rundt uten bukser og bekymringer.. Jeg fortjener det, for faen!! 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. desember 2023 #15454 Del Skrevet 7. desember 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Med fare for å gjøre meg til et mål for gullgravende supermodeller, så kan jeg fortelle deg at jeg vant faktisk 1345,- på Eurojackpot forrige uke.. Men det er liksom ikke helt på nivå med mine planer om en privat øy i Stillehavet, der jeg vagge rundt uten bukser og bekymringer.. Jeg fortjener det, for faen!! 🥺 Hehe, jeg vant 1000 kroner på Flax når jeg var på mitt aller fattigste for mange år siden. Det ble gatekjøkkenmat den dagen og litt dyrere mat et par uker etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. desember 2023 #15455 Del Skrevet 7. desember 2023 sofie777 skrev (2 minutter siden): Hehe, jeg vant 1000 kroner på Flax når jeg var på mitt aller fattigste for mange år siden. Det ble gatekjøkkenmat den dagen og litt dyrere mat et par uker etterpå. Det er en booster av lykke indeed når sånt skjer ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2023 #15456 Del Skrevet 7. desember 2023 1 hour ago, Pringle said: Haha! Jeg tror anmelderen tar det for gitt at "opprørende" betyr "sant". (Men det er han/hun vel ikke alene om?) Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #15457 Del Skrevet 8. desember 2023 Når noen spør om du har gjort oppgave X og du svarer ja. Også viser det seg at du ikke har gjort den selv om du var sikker på at du hadde gjort den oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. desember 2023 #15458 Del Skrevet 8. desember 2023 KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Med fare for å gjøre meg til et mål for gullgravende supermodeller, så kan jeg fortelle deg at jeg vant faktisk 1345,- på Eurojackpot forrige uke.. Men det er liksom ikke helt på nivå med mine planer om en privat øy i Stillehavet, der jeg vagge rundt uten bukser og bekymringer.. Jeg fortjener det, for faen!! 🥺 Privat øy stinker litt, da … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. desember 2023 #15459 Del Skrevet 8. desember 2023 Boetica skrev (7 timer siden): Privat øy stinker litt, da … Min øy er ikke en sånn en... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. desember 2023 #15460 Del Skrevet 8. desember 2023 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Min øy er ikke en sånn en... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå