Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når jeg ser noen av de jeg har "godtatt" (som DFDS), så søker jeg på det, passer på at det ikke følger med noen andre, krysser av for Slett og "Velg andre som samsvarer med søket", da får jeg i hvert fall renset mailen litt. Går dessuten sjelden inn i Spam-boksen, for det er jo ikke meningen at man skal gå dit. Det er bare når jeg venter på en viktig mail. Da finner jeg som regel noen mailer jeg skulle hatt i den vanlige boksen og krysser den over dit

Kom forresten på noe som irriterer grenseløst: Når musepekeren bare forsvinner mens jeg holder på med noe!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk som sitter i ett annet rom og overhører samtaler man har med noen andre, og så sprer de samtaler de hører videre ved å baksnakke til andre de kjenner. Da kan de selvfølgelig fortelle ord for ord hva man har snakket om, og så snakke om hvor stor idiot de mener at man er. Men de må jo være temmelig KØRKA i hodet, hvis de virkelig ikke forstår at det å overhøre samtaler faktisk kan gå begge veier! 

Hvis noen for eksempel overhører en samtale som jeg har med noen andre, så kan jeg selvfølgelig  overhøre dem når de sprer dritt om samtaler jeg hadde med noen andre. Enten er de fullstendig IDIOT i hodet, og forstår ikke at det å høre ting faktisk kan gå begge veier. Eller kanskje de er såpass drittsekk at de rett og slett ikke bryr seg. I så fall har de vel ikke noen problem med at noen overhører at de blir kalt for blant annet idiot / tulling / fjols og så videre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke folk hvordan man skal bruke oppvaskmaskin? Jeg har fatigue og da er det husvasken som lider mest. Jeg hadde nye folk inne i går og jeg ba dem om å ikke sette i maskinen, men det hadde de gjort og de hadde satt alt hulter til bulter. Om ikke det var nok, hadde de også satt inn stekepanner og tre-ting som ALDRI skal inn i oppvaskmaskinen, inkludert et skjærebrett!! Skjønner ikke folk at de spilene er der av en grunn? Hadde skjønt det om brødkniven ble lagt inn og litt sånn, men når ingenting står på rett plass, da er det noen som ikke har lært noe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et tilfelle hvor to stk bak meg i butikkø springer til neste kasse når den åpnes, mens jeg står der høygravid og vil hjem :gråter:

JEG VAR FORAN DERE I KØEN

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 timer siden):

Enda et tilfelle hvor to stk bak meg i butikkø springer til neste kasse når den åpnes, mens jeg står der høygravid og vil hjem :gråter:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dårlig til beins og taper også sånne kamper. 😢Karma tar de, i himlen har de sikkert aldri penger på kortet😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Rett og slett dårlig folkeskikk. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (6 timer siden):

Boetica skrev (35 minutter siden):

At det går an. Rett og slett dårlig folkeskikk. 

Frøkenfryden skrev (37 minutter siden):

Jeg er dårlig til beins og taper også sånne kamper. 😢Karma tar de, i himlen har de sikkert aldri penger på kortet😁

Rolig nå, jenter. 

Det er jo sånn loven er. Når ny kasse åpnes, er det de bakerst i eksisterende kø som har førsterett. :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Rolig nå, jenter. 

Det er jo sånn loven er. Når ny kasse åpnes, er det de bakerst i eksisterende kø som har førsterett. :nikke:

😲 ikke ring meg om du trenger psykolog. Jeg stryker deg fra ventelista du snek i😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

😲 ikke ring meg om du trenger psykolog. Jeg stryker deg fra ventelista du snek i😉

Men det kan du da ikke gjøre...? Hvordan skal Dr.Brille ellers få betalt avdragene på Bentleyen?! :hæ:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Men det kan du da ikke gjøre...? Hvordan skal Dr.Brille ellers få betalt avdragene på Bentleyen?! :hæ:

Haha hææ?😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (19 minutter siden):

Rolig nå, jenter. 

:gråter:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Haha hææ?😂

Hva jeg prøver å si, er at jeg er selve "oljen" i Norges mentale helsesystem. Uten meg hadde dere vært på trygd alle mann :opplyser:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Jo, ta ham inn og føkk opp hodet hans 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Hva jeg prøver å si, er at jeg er selve "oljen" i Norges mentale helsesystem. Uten meg hadde dere vært på trygd alle mann :opplyser:

Haha😂 notert

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 hours ago, Fame said:

Det der er en uting. Noen folk eier ikke sosiale antenner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...