AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3981 Del Skrevet 18. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem daaaa? Har du sagt a får du si b også. Anonymkode: c8ac0...1d0 Er jo ikke lov til å henge ut brukere da, men jeg kan si at den ene personen har veldig mange brukere hvert fall 6 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Er det meg? Nei, er ikke deg Anonymkode: 76c90...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. november 2016 #3982 Del Skrevet 19. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanskelig å si fra til deg om slike ting. Vi er redd du skal bli lei deg, fordi det er egentlig godt ment. Du er veldig snill og jeg tror de fleste synes det er koselig å ha kontakt med deg, men du burde gi folk litt pusterom, ikke skrive hver dag. Da skal du se at folk faktisk tar kontakt med DEG. Det er viktig å ikke slite ut de man har rundt seg som bryr seg om en, det gjelder for alle. Anonymkode: 08ac3...055 Jeg hadde ikke tenkt å si noe mer på dette men jeg må bare få sagt det. Jeg syntes ikke det var greit av deg å skrive at jeg maser og spør hvordan folk har det 10 ganger på rad (Noe som er langt i fra sannheten) Jeg føler meg outa nå og har sittet med en uhyggelig følelse inni meg siden du skrev det. Jeg synes du kunne holdt deg for god til å begynne å nevne slike ting og heller tatt det opp med meg personlig istedenfor å fortelle hele kg at jeg er en masekopp.. Og det at du er anonymbruker gjør det enda verre, at du sier dette anonymt slik ingen kan knytte deg til det mens jeg blir sitrendes igjen med stemplet på meg som en som maser på alle! Det verste med dette er at du er en jeg har hatt kontakt med og det står bare mellom 3 stykker og uansett hvem du er så var dette veldig sårendes... Måtte bare få det ut av meg, det har plaget meg i hele dag og jeg hadde bare tenkt å ignorere det men jeg hadde et sterkt behov for å fortelle hva jeg syntes. Jeg er ikke sint på deg men skulle bare ønske at vi kunnet snakket sammen om det på privaten istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3983 Del Skrevet 19. november 2016 5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg hadde ikke tenkt å si noe mer på dette men jeg må bare få sagt det. Jeg syntes ikke det var greit av deg å skrive at jeg maser og spør hvordan folk har det 10 ganger på rad (Noe som er langt i fra sannheten) Jeg føler meg outa nå og har sittet med en uhyggelig følelse inni meg siden du skrev det. Jeg synes du kunne holdt deg for god til å begynne å nevne slike ting og heller tatt det opp med meg personlig istedenfor å fortelle hele kg at jeg er en masekopp.. Og det at du er anonymbruker gjør det enda verre, at du sier dette anonymt slik ingen kan knytte deg til det mens jeg blir sitrendes igjen med stemplet på meg som en som maser på alle! Det verste med dette er at du er en jeg har hatt kontakt med og det står bare mellom 3 stykker og uansett hvem du er så var dette veldig sårendes... Måtte bare få det ut av meg, det har plaget meg i hele dag og jeg hadde bare tenkt å ignorere det men jeg hadde et sterkt behov for å fortelle hva jeg syntes. Jeg er ikke sint på deg men skulle bare ønske at vi kunnet snakket sammen om det på privaten istedenfor Ja, kjipt for deg at hun tok det opp selv om det sikkert ikke var vondt ment fra henne. Men nå skrev du jo selv at du maste bort vennene dine fra facebook og du har sagt du har mistet alle vennene dine som du har mailet med. Godt mulig det er andre grunner enn at du er masekopp som gjør at du har mistet vennene du har mailet med, men har det noe å si? Synes du det er bedre om folk tror det er andre grunner til at du har mistet mailvennene dine? Anonymkode: aed2f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. november 2016 #3984 Del Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, kjipt for deg at hun tok det opp selv om det sikkert ikke var vondt ment fra henne. Men nå skrev du jo selv at du maste bort vennene dine fra facebook og du har sagt du har mistet alle vennene dine som du har mailet med. Godt mulig det er andre grunner enn at du er masekopp som gjør at du har mistet vennene du har mailet med, men har det noe å si? Synes du det er bedre om folk tror det er andre grunner til at du har mistet mailvennene dine? Anonymkode: aed2f...1ec Alle? Det er 3 stykker jeg mistet kontakt med på Mail men jeg har mange Mail venner fortsatt og en god del kg venner på Facebook Jeg maste mye før men ikke nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3985 Del Skrevet 19. november 2016 21 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg hadde ikke tenkt å si noe mer på dette men jeg må bare få sagt det. Jeg syntes ikke det var greit av deg å skrive at jeg maser og spør hvordan folk har det 10 ganger på rad (Noe som er langt i fra sannheten) Jeg føler meg outa nå og har sittet med en uhyggelig følelse inni meg siden du skrev det. Jeg synes du kunne holdt deg for god til å begynne å nevne slike ting og heller tatt det opp med meg personlig istedenfor å fortelle hele kg at jeg er en masekopp.. Og det at du er anonymbruker gjør det enda verre, at du sier dette anonymt slik ingen kan knytte deg til det mens jeg blir sitrendes igjen med stemplet på meg som en som maser på alle! Det verste med dette er at du er en jeg har hatt kontakt med og det står bare mellom 3 stykker og uansett hvem du er så var dette veldig sårendes... Måtte bare få det ut av meg, det har plaget meg i hele dag og jeg hadde bare tenkt å ignorere det men jeg hadde et sterkt behov for å fortelle hva jeg syntes. Jeg er ikke sint på deg men skulle bare ønske at vi kunnet snakket sammen om det på privaten istedenfor Anonymkode: 7a46e...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. november 2016 #3986 Del Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 7a46e...2f0 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3987 Del Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Alle? Det er 3 stykker jeg mistet kontakt med på Mail men jeg har mange Mail venner fortsatt og en god del kg venner på Facebook Jeg maste mye før men ikke nå lenger Det var ikke vondt ment fra AB. Prøv å ikke bruk så mye energi på det. H*n sa bare fra på en helt saklig og grei måte. Var ingenting stygt ment. Helt sikker på at du er en fin fyr, men noen ganger har man ikke tid eller ork til å skrive hver dag og da oppleves mange meldinger på rappen som mas. Anonymkode: 7a46e...2f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3988 Del Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Alle? Ja. Alle: 20 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Slik er det med alle jeg har kontakt med på Mail. Men fint om det ikke stemmer og du fortsatt har mange mailvenner. Anonymkode: aed2f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3989 Del Skrevet 19. november 2016 Drittbikkjene til naboene. Anonymkode: b4f71...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 19. november 2016 #3990 Del Skrevet 19. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: At bøker som blir oversatt til norsk, så får de fleste karakterene norske navn. For eksempel fra Harry Potter-bøkene, hvor Hogwartz plutselig blir til Galtvort. Eller Dumbledore, som blir forvandlet til Humlesnurr.... Det hadde vært langt mer lettvint dersom alle karakterene hadde samme navn, på alle språk. Anonymkode: 625e4...0c5 Det er jo barnebøker? Når mange av navnene er basert på ting, dyr, puns gir det mening å oversette disse slik at barn skal se noe av sammenhengen. Personlig forholder jeg meg ikke til de norske navnene, men jeg synes det gir totalt mening. Det er ikke slik at Pippi Långstrumps navn ikke blir oversatt når boka blir oversatt. Det gjør man med de fleste barnebøker hvor det gir mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida-Marie Skrevet 19. november 2016 #3991 Del Skrevet 19. november 2016 Folk som ikke kan se ting fra andre synspunkt enn sitt eget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 19. november 2016 #3992 Del Skrevet 19. november 2016 Dagbladet som har begynt å sette inn twitterkommentarer i nyhetsartiklene sine. «Dette er ikke bare et bilde. #Ivanka #Trump Det er å gi demokratiet langefingeren», skriver en twitterbruker http://www.dagbladet.no/nyheter/dette-bildet-av-trumps-datter-skaper-storm/65360031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3993 Del Skrevet 19. november 2016 Nyfrelste veganere er ca det mest irriterende som finnes. Jeg var ikke klar over hvor slitsomme de er før en nær venninne plutselig ble veganer. Jeg tror ikke hun har snakket om noe annet enn veganertemaer siden, jeg tror faktisk ikke hun tenker på noe annet. Alt handler om veganer og veganer og veganer. Så presterte jeg å begynne å date en fyr som etter et par dates viste seg å være veganer. Og da var det i gang. Lange taler om hvorfor vi alle bør være veganere, dokumentarfilmer, youtubeklipp osv. Uansett hva vi pratet om fikk han vinklet det inn til å snakke om at han er veganer. Altså hva i all verden?! Anonymkode: b60f3...e28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3994 Del Skrevet 19. november 2016 At en viss bruker skal trolle og kverulere på alt i tråder. Folk fortsetter å kverulere med personen. Kan ikke folk bare la hver?! Det er jo akkurat det personen vil. Hadde alle bare oversett h*n , så hadde h*n gått lei og sluttet! Jeg har nå blokkert brukeren nå. Orket ikke å at h*n skulle kuppe tråder! Anonymkode: fc315...b90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3995 Del Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At en viss bruker skal trolle og kverulere på alt i tråder. Folk fortsetter å kverulere med personen. Kan ikke folk bare la hver?! Det er jo akkurat det personen vil. Hadde alle bare oversett h*n , så hadde h*n gått lei og sluttet! Jeg har nå blokkert brukeren nå. Orket ikke å at h*n skulle kuppe tråder! Anonymkode: fc315...b90 Dette irriterer meg også! Kommentarer som er helt åpenbart troll, men idioter svarer disse forbanna trollene uansett! I steden for å bare overse alt tullet. Anonymkode: dc777...c02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3996 Del Skrevet 19. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette irriterer meg også! Kommentarer som er helt åpenbart troll, men idioter svarer disse forbanna trollene uansett! I steden for å bare overse alt tullet. Anonymkode: dc777...c02 Nemlig! Så blir det flere sider med bare kverulering og krangling med trollet Anonymkode: fc315...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 19. november 2016 #3997 Del Skrevet 19. november 2016 Det at jeg overtenker så sinnsykt mye når det kommer til viktige ting (ikke følelsmessig altså); er et mesterskap å komme seg ut på hovedveien, gjørme og spor og regn og alt bare baller på seg på veien ut av boligfeltet, bilen mister jo selvfølgelig grep, men så sitter jeg å tenker; var bilen slik før? Å nei! jeg kjører så sakte, må slippe forbi bilen bak, blinket han på meg? hvorfor blinker han?! Det ender jo med at jeg går ut av bilen for å sjekke, alt er helt topp, men ser blinken fordi det var en ujevnhet i veien. Helvete at jeg mister selvtillit på noe jeg vet jeg kan godt. Og for å være inne på temaet bilkjøring, jeg nevner det igjen; DET ER UTDELT TO SETT BLINKLYS PÅ BILER, SE FAEN TIL Å BRUK DEM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 19. november 2016 #3998 Del Skrevet 19. november 2016 - Såkalte "sterke personligheter" - Veganere ala Samuel(hvis du ser på farmen) som ikke klarer å sitte ved bordet i fem sekunder før han må braste ut med at han er veganer og lage en sak ut av hver minste ting som har med dyr å gjøre. - De aller fleste bloggere, særlig de tre som for tiden troner øverst på blogg.no - Hvordan VG og andre jeg trodde var seriøse aviser skriver om og skaper oppmerksomhet rundt f.eks Sophie Elise. - Nordlendinger som alltid har "bein i nesa" og aldri er redd for å si hva de mener. - Mindre oppegående mennesker som uttaler seg i diverse kommentarfelt på Facebook. - Mennesker som drar sjalusikortet så fort de/noen andre får kritikk. - Paradise Hotel og alle som noen gang har deltatt eller følger med på programmet. - Riiiiiicoooolaaaaaaaaaa reklamen - Fotballsupportere som til stadighet oppdaterer facebook - Unge jenter som av en eller annen grunn skal "stå frem" i media med sine grusomme og sterke historier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. november 2016 #3999 Del Skrevet 19. november 2016 Aviser som ofte har artikler om bloggere som Anna Rasmussen og Sophie Elise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 19. november 2016 #4000 Del Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Aviser som ofte har artikler om bloggere som Anna Rasmussen og Sophie Elise. Såååå enig! Jeg er så lei av å se trynet til disse bloggerne overalt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå