Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3961 Del Skrevet 18. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irritererer meg helt utrolig over noen av brukerne på forumet. Ser en tråd på forsiden som virker interessant, første siden starter med en god diskusjon, så dukker denne brukeren opp, og hele tråden blir ødelagt. Er to stk som irriterer meg utrolig, spesielt den ene... Blir faktisk i dårlig humør hver gang jeg ser brukeren. Anonymkode: 76c90...25a Er det meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3962 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er meg du sikter til. Jeg har ikke tid og ork til å skrive Mail frem og tilbake hele tiden, dessverre. Det betyr ikke at jeg ikke liker deg, for det gjør jeg. Men det blir litt mye bare. Litt masete. Men jeg liker deg selv om jeg ikke svarer på alt av Mail. Anonymkode: a45c7...d14 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du "slik er det med alle"? At alle slutter å svare til slutt? Men du må forstå at du maser på folk, og det er slitsomt. Når du spør " hvordan går det" 10 ganger på rad uten å få svar, så må du ta hintet og skjønne at personen skriver tilbake til deg når det passer. Jeg mener ikke noe vondt med dette, heller tvert imot. Anonymkode: 08ac3...055 Jeg synes det er feigt av dere å poste som anonym når dere skriver slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3963 Del Skrevet 18. november 2016 14 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg synes det er feigt av dere å poste som anonym når dere skriver slike ting... Det er veldig vanskelig å si fra til deg om slike ting. Vi er redd du skal bli lei deg, fordi det er egentlig godt ment. Du er veldig snill og jeg tror de fleste synes det er koselig å ha kontakt med deg, men du burde gi folk litt pusterom, ikke skrive hver dag. Da skal du se at folk faktisk tar kontakt med DEG. Det er viktig å ikke slite ut de man har rundt seg som bryr seg om en, det gjelder for alle. Anonymkode: 08ac3...055 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3964 Del Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanskelig å si fra til deg om slike ting. Vi er redd du skal bli lei deg, fordi det er egentlig godt ment. Du er veldig snill og jeg tror de fleste synes det er koselig å ha kontakt med deg, men du burde gi folk litt pusterom, ikke skrive hver dag. Da skal du se at folk faktisk tar kontakt med DEG. Det er viktig å ikke slite ut de man har rundt seg som bryr seg om en, det gjelder for alle. Anonymkode: 08ac3...055 Jeg tar ikke daglig kontakt med folk på Mail, heller en gang i uka og noen ganger 1-2 ganger på en måned. Så dette høres rart ut Hvem er du? Er du en jeg ikke har kontakt med lenger på Facebook eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3965 Del Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg tar ikke daglig kontakt med folk på Mail, heller en gang i uka og noen ganger 1-2 ganger på en måned. Så dette høres rart ut Hvem er du? Er du en jeg ikke har kontakt med lenger på Facebook eller? Ja. Anonymkode: 08ac3...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3966 Del Skrevet 18. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 08ac3...055 Å da så, men da går det greit. De på Facebook som har sluttet kontakten har jeg kommet over, savner de fortsatt men er over den sorgen og jeg har skjerpet meg med masingen de siste månedene Jeg tror jeg vet hvem du er men det får gå, jeg har nok av nettvenner nå så de som har sluttet å ha kontakt med meg vil ikke bli plaget av meg på noen måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3967 Del Skrevet 18. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 08ac3...055 Men om jeg var veldig masete så beklager jeg det virkelig Jeg har mast vekk venner fra Facebook og det angrer jeg bittert på Men jeg har bedret meg mye og har mange flere nettvenner nå Men jeg kommer aldri til å glemme de jeg hadde kontakt med og som jeg rotet bort vennskapet til Bruker det som en påminning og lærepenge framover i framtiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3968 Del Skrevet 18. november 2016 At bøker som blir oversatt til norsk, så får de fleste karakterene norske navn. For eksempel fra Harry Potter-bøkene, hvor Hogwartz plutselig blir til Galtvort. Eller Dumbledore, som blir forvandlet til Humlesnurr.... Det hadde vært langt mer lettvint dersom alle karakterene hadde samme navn, på alle språk. Anonymkode: 625e4...0c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3969 Del Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At bøker som blir oversatt til norsk, så får de fleste karakterene norske navn. For eksempel fra Harry Potter-bøkene, hvor Hogwartz plutselig blir til Galtvort. Eller Dumbledore, som blir forvandlet til Humlesnurr.... Det hadde vært langt mer lettvint dersom alle karakterene hadde samme navn, på alle språk. Anonymkode: 625e4...0c5 Humle-snurr Galtvort Hermine osv liker jeg men humlesnurr er en ganske sær og artig oversettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 18. november 2016 #3970 Del Skrevet 18. november 2016 Det irriterer meg at det er 3 km til butikken. Jeg vet 3 km ikke er langt. Men noen ganger skulle jeg ønske den var nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3971 Del Skrevet 18. november 2016 Folk som stadig oppretter nye tråder, om ting som det allerede finnes minst en tråd om fra før! Anonymkode: dc777...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3972 Del Skrevet 18. november 2016 Reklame! Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3973 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanskelig å si fra til deg om slike ting. Vi er redd du skal bli lei deg, fordi det er egentlig godt ment. Du er veldig snill og jeg tror de fleste synes det er koselig å ha kontakt med deg, men du burde gi folk litt pusterom, ikke skrive hver dag. Da skal du se at folk faktisk tar kontakt med DEG. Det er viktig å ikke slite ut de man har rundt seg som bryr seg om en, det gjelder for alle. Anonymkode: 08ac3...055 Akkurat derfor jeg også skrev som anonym. Jeg syns du er en herlig fyr @Kaiser Jacklost XV, men det ble litt intenst bare. Jeg har ikke tid til så mye mailskriving heller og heller ikke ork siden jeg har sosial angst og depresjon og sliter veldig med å fungere i hverdagen. I tillegg er jeg introvert. Jeg er veldig glad i deg, men jeg tar kontakt når det passer meg. Mas gjør meg bare sliten. Det skjer veldig mye akkurat nå og mye bekymringer, men jeg lover å ta kontakt når ting roer seg litt. Klem til deg, du er fantastisk! <3 Anonymkode: a45c7...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3974 Del Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Akkurat derfor jeg også skrev som anonym. Jeg syns du er en herlig fyr @Kaiser Jacklost XV, men det ble litt intenst bare. Jeg har ikke tid til så mye mailskriving heller og heller ikke ork siden jeg har sosial angst og depresjon og sliter veldig med å fungere i hverdagen. I tillegg er jeg introvert. Jeg er veldig glad i deg, men jeg tar kontakt når det passer meg. Mas gjør meg bare sliten. Det skjer veldig mye akkurat nå og mye bekymringer, men jeg lover å ta kontakt når ting roer seg litt. Klem til deg, du er fantastisk! <3 Anonymkode: a45c7...d14 Håper du er den jeg tror du er 😊 Håper ting blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3975 Del Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Håper du er den jeg tror du er 😊 Håper ting blir bedre Jeg tror jeg er den du tror jeg er. Stikkord mjau? Jeg kommer tilbake, jeg lover. Vet ikke helt når, blir når jeg er klar for det. Men tenker masse på deg. Lei for at jeg ikke har svart på så lenge, jeg er så innmari sliten bare i tillegg skjer det mye om dagen. Glad i deg! Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. november 2016 #3976 Del Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, Eugene Onegin skrev: Det irriterer meg at det er 3 km til butikken. Jeg vet 3 km ikke er langt. Men noen ganger skulle jeg ønske den var nærmere. Neste gang du skal flytte, sjekker du på finn.no sitt kart. Der står det hvor alle butikker (og busstopp og flere ting) er, så slipper du samme problemet igjen. Den siden er uvurderlig for meg på mange ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3977 Del Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg er den du tror jeg er. Stikkord mjau? Jeg kommer tilbake, jeg lover. Vet ikke helt når, blir når jeg er klar for det. Men tenker masse på deg. Lei for at jeg ikke har svart på så lenge, jeg er så innmari sliten bare i tillegg skjer det mye om dagen. Glad i deg! Anonymkode: a45c7...d14 Bare et siste spørsmål hadde vi sist kontakt for et år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3978 Del Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Bare et siste spørsmål hadde vi sist kontakt for et år siden? Jeg husker ikke, tiden går så fort, men er nok ca et år siden, ja. Anonymkode: a45c7...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3979 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke, tiden går så fort, men er nok ca et år siden, ja. Anonymkode: a45c7...d14 Glad du er i godt behold Begynte å tro at det verste hadde skjedd O: Jeg er glad i deg og 😊 Du er en av mine første nettvenner og en av de første jeg chattet med på kg når jeg ble medlem over 2 år siden. Jeg ser fram til når jeg hører fra deg igjen en gang Endret 18. november 2016 av Kaiser Jacklost XV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. november 2016 #3980 Del Skrevet 18. november 2016 Det irriterer meg på det voldsomste at Vondten ikke ser ut til å slippe med det første. 😠 - ...og at "noen" fotfølger meg fra tråd til tråd med stikk og ukvem... ...og det irriterer meg at jeg svarer, for da blir jeg rapportert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå