Coconutz Skrevet 17. november 2016 #3941 Del Skrevet 17. november 2016 Hver gang vi blir invitert på middag av naboene sender de meldinger konstant og ringer oss i panikk fordi middagen snart er ferdig og vi må SKYNDE OSSSS!! ...Og så kommer vi over fordi vi tror vi er alt for treige, men de har ikke en gang begynt med middagen... Og så bruker de 2 timer på å lage middag sammen, mens vi sitter i sofa og ser på. Kleint. Og det irriterer meg grenseløst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3942 Del Skrevet 17. november 2016 Her er noe som irriterer meg hver dag, hele året: Min morgenrutine er å ta frem kaffekoppen, slå på pc og se hva som har skjedd i verden siden sist. Så da er det nrk.no, vg.no, dagbladet.no - i den rekkefølgen. Og jeg klikker nærmest i vinkel hver eneste dag! Samtlige sauser sammen viktige nyheter (nasjonalt/internasjonalt) og "nyheter" om c-kjendiser og hva som skjedde i diverse totalt uinteressante realityprogrammer. Og matoppskrifter. Joda, jeg er faktisk interessert i mat. Men har 0 interesse av c-kjendisers gjøren og laden. Så kjære norske nett-aviser: Gjør som mange andre ute i den store verden: Legg alt kjendis-stoffet/matoppskrifter/tv-programgreier ut i en egen spalte (til høyre eller venstre). Slik at det går an å holde seg oppdatert på "ekte" nyheter - uten å måtte scrolle seg nedover og finne nyhetene etter en mengde hjernedød info om Farmen, Skal vi danse og lignende. Det fungerer helt greit ute i den store verden. Store nyhetsnettsider fra mange andre land har samlet "fjas-nyhetene" i egne spalter. Det er mulig! Anonymkode: d8481...354 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3943 Del Skrevet 17. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er noe som irriterer meg hver dag, hele året: Min morgenrutine er å ta frem kaffekoppen, slå på pc og se hva som har skjedd i verden siden sist. Så da er det nrk.no, vg.no, dagbladet.no - i den rekkefølgen. Og jeg klikker nærmest i vinkel hver eneste dag! Samtlige sauser sammen viktige nyheter (nasjonalt/internasjonalt) og "nyheter" om c-kjendiser og hva som skjedde i diverse totalt uinteressante realityprogrammer. Og matoppskrifter. Joda, jeg er faktisk interessert i mat. Men har 0 interesse av c-kjendisers gjøren og laden. Så kjære norske nett-aviser: Gjør som mange andre ute i den store verden: Legg alt kjendis-stoffet/matoppskrifter/tv-programgreier ut i en egen spalte (til høyre eller venstre). Slik at det går an å holde seg oppdatert på "ekte" nyheter - uten å måtte scrolle seg nedover og finne nyhetene etter en mengde hjernedød info om Farmen, Skal vi danse og lignende. Det fungerer helt greit ute i den store verden. Store nyhetsnettsider fra mange andre land har samlet "fjas-nyhetene" i egne spalter. Det er mulig! Anonymkode: d8481...354 VG og dagbladet er jo bare søppel uansett da.... Anonymkode: dc777...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3944 Del Skrevet 17. november 2016 5 timer siden, Linnpinn9 skrev: Enig. Verste må være de som skal skravle kl 8 på morgenen. Jeg er litt morgengretten og tar tid før jeg våkner ordentlig. Derfor vil jeg bare høre på radio tidlig på morgenen. Men vi har noen her med munndiare som ikke klarer å holde munn Jeg irriterer meg over folk som hører på radio. Uansett når på døgnet. Kan ikke fordra radio. Pjatting, reklame, tilfeldig musikk. Jeg liker at man velger sangene man vil høre på. Uten reklame og pjatting. Pjatting fra radioen altså. Om kollegaene mine vil pjatte, så gjør jeg gjerne det så lenge det er rolig på jobb akkurat da. Anonymkode: 1351f...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3945 Del Skrevet 17. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg irriterer meg over folk som hører på radio. Uansett når på døgnet. Kan ikke fordra radio. Pjatting, reklame, tilfeldig musikk. Jeg liker at man velger sangene man vil høre på. Uten reklame og pjatting. Pjatting fra radioen altså. Om kollegaene mine vil pjatte, så gjør jeg gjerne det så lenge det er rolig på jobb akkurat da. Anonymkode: 1351f...b08 Haha du irriterer deg over folk som hører på radio? Sært Greit du synes radio er irriterende, men hvorfor irritere deg over at andre vil høre på radio? Det burde ikke plage deg. Anonymkode: 77144...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3946 Del Skrevet 17. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha du irriterer deg over folk som hører på radio? Sært Greit du synes radio er irriterende, men hvorfor irritere deg over at andre vil høre på radio? Det burde ikke plage deg. Anonymkode: 77144...6ac Jeg mente når jeg blir tvungen til å høre på. For eksempel på kontoret eller i en bil. Hva de gjør når jeg ikke er der bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: 1351f...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3947 Del Skrevet 17. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente når jeg blir tvungen til å høre på. For eksempel på kontoret eller i en bil. Hva de gjør når jeg ikke er der bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: 1351f...b08 Åh men da skjønner jeg mer Anonymkode: 77144...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3948 Del Skrevet 17. november 2016 Folk som skriver f.eks. "gutt, tretti år" eller jente, femti år" Nei, man er faktisk ikke jente eller gutt lenger, når man er godt over tjue år gammel! Da er man faktisk en VOKSEN kvinne eller mann!! Anonymkode: dc777...c02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. november 2016 #3949 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som skriver f.eks. "gutt, tretti år" eller jente, femti år" Nei, man er faktisk ikke jente eller gutt lenger, når man er godt over tjue år gammel! Da er man faktisk en VOKSEN kvinne eller mann!! Anonymkode: dc777...c02 Helt enig. Jeg syns det er greit å kalle seg jente og gutt i 20-årene selv om man strengt tatt er mann og kvinne fra man er 18, men å kalle seg det i 40 og 50-årene er bare fryktelig kleint. Kjenner en på 58 som fortsatt kaller seg gutt og krever å bli kalt gutt, det er rett og slett kvalmt. Heldigvis ikke en jeg har kontakt med da, jeg bare vet hvem han er og kjenner han fra gammelt av siden han er faren til en venninne. Han oppfører seg som en guttunge og fester som en tenåring, men han er en godt voksen mann, enten han liker det eller ikke! Dog er han ikke mye til mann da selv om han er mann av alder. Evig fjortis han der. Venninna mi er rimelig flau over faren sin for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3950 Del Skrevet 18. november 2016 14 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Folk som plutselig slutter å svare deg på Mail trass i at man trodde de var venner... Jeg synes du skal prøve å forstå at de som har tatt deg inn i varmen og har kontakt med deg utenfor forumet, f eks på mail ikke synes at man MÅ skrive frem og tilbake hver eneste dag. Det betyr ikke at man ikke bryr seg lengre, eller at man ikke vil være venner..men det kan bli litt masete. Det er bedre om du tar kontakt en gang i blant istedenfor hver eneste dag, også når noen ikke svarer så blir du fornærma eller tror at de er sinte på deg. Slik er det som regel for alle man har kontakt med, man har ikke kontakt hver dag. Man sender en melding eller mail en gang i blant og hører hvordan det går kanskje, men når du vil ha kontakt hver eneste dag kan det kanskje blir litt mye. Folk flest har tross alt jobb, familie, venner utenfor nettet osv Bare et vennlig råd fra meg Anonymkode: 08ac3...055 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3951 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal prøve å forstå at de som har tatt deg inn i varmen og har kontakt med deg utenfor forumet, f eks på mail ikke synes at man MÅ skrive frem og tilbake hver eneste dag. Det betyr ikke at man ikke bryr seg lengre, eller at man ikke vil være venner..men det kan bli litt masete. Det er bedre om du tar kontakt en gang i blant istedenfor hver eneste dag, også når noen ikke svarer så blir du fornærma eller tror at de er sinte på deg. Slik er det som regel for alle man har kontakt med, man har ikke kontakt hver dag. Man sender en melding eller mail en gang i blant og hører hvordan det går kanskje, men når du vil ha kontakt hver eneste dag kan det kanskje blir litt mye. Folk flest har tross alt jobb, familie, venner utenfor nettet osv Bare et vennlig råd fra meg Anonymkode: 08ac3...055 Slik er det med alle jeg har kontakt med på Mail men fortsatt, man må begynne å tenke om det er verdt å bli venner med folk på nettet når man risikerer å bli såret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3952 Del Skrevet 18. november 2016 1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Slik er det med alle jeg har kontakt med på Mail men fortsatt, man må begynne å tenke om det er verdt å bli venner med folk på nettet når man risikerer å bli såret... Mulig det er meg du sikter til. Jeg har ikke tid og ork til å skrive Mail frem og tilbake hele tiden, dessverre. Det betyr ikke at jeg ikke liker deg, for det gjør jeg. Men det blir litt mye bare. Litt masete. Men jeg liker deg selv om jeg ikke svarer på alt av Mail. Anonymkode: a45c7...d14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3953 Del Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er meg du sikter til. Jeg har ikke tid og ork til å skrive Mail frem og tilbake hele tiden, dessverre. Det betyr ikke at jeg ikke liker deg, for det gjør jeg. Men det blir litt mye bare. Litt masete. Men jeg liker deg selv om jeg ikke svarer på alt av Mail. Anonymkode: a45c7...d14 Hvem er du? Sikter ikke til noen spesielt, bare generelt Har opplevd at jeg har hatt kontakt med folk på Mail i noen måneder (dette har skjedd tidligere i år) og plutselig hører jeg aldri noe fra personen igjen. Det gjør vondt uansett hva årsaken til at personen ikke svarer Har ei jeg hadde kontakt med i nesten et år og så plutselig har jeg nå ikke hørt fra henne på et år og jeg begynner å lure på om personen er død eller noe Ja jeg høres sikkert litt tragisk ut men jeg blir glad i folk jeg chatter mye med 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3954 Del Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Slik er det med alle jeg har kontakt med på Mail men fortsatt, man må begynne å tenke om det er verdt å bli venner med folk på nettet når man risikerer å bli såret... Hva mener du "slik er det med alle"? At alle slutter å svare til slutt? Men du må forstå at du maser på folk, og det er slitsomt. Når du spør " hvordan går det" 10 ganger på rad uten å få svar, så må du ta hintet og skjønne at personen skriver tilbake til deg når det passer. Jeg mener ikke noe vondt med dette, heller tvert imot. Anonymkode: 08ac3...055 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3955 Del Skrevet 18. november 2016 22 timer siden, Coconutz skrev: Hver gang vi blir invitert på middag av naboene sender de meldinger konstant og ringer oss i panikk fordi middagen snart er ferdig og vi må SKYNDE OSSSS!! ...Og så kommer vi over fordi vi tror vi er alt for treige, men de har ikke en gang begynt med middagen... Og så bruker de 2 timer på å lage middag sammen, mens vi sitter i sofa og ser på. Kleint. Og det irriterer meg grenseløst. Kan dere ikke bare si nei til middag neste gang ? Anonymkode: 6dd3d...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 18. november 2016 #3956 Del Skrevet 18. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg irriterer meg over folk som hører på radio. Uansett når på døgnet. Kan ikke fordra radio. Pjatting, reklame, tilfeldig musikk. Jeg liker at man velger sangene man vil høre på. Uten reklame og pjatting. Pjatting fra radioen altså. Om kollegaene mine vil pjatte, så gjør jeg gjerne det så lenge det er rolig på jobb akkurat da. Anonymkode: 1351f...b08 Jeg bruker ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3957 Del Skrevet 18. november 2016 Irritererer meg helt utrolig over noen av brukerne på forumet. Ser en tråd på forsiden som virker interessant, første siden starter med en god diskusjon, så dukker denne brukeren opp, og hele tråden blir ødelagt. Er to stk som irriterer meg utrolig, spesielt den ene... Blir faktisk i dårlig humør hver gang jeg ser brukeren. Anonymkode: 76c90...25a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coconutz Skrevet 18. november 2016 #3958 Del Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke bare si nei til middag neste gang ? Anonymkode: 6dd3d...da1 Ja, vi bruker å gjøre det! Vi har gått på den så mange ganger før. Men nå blir vi kalt "huleboere" fordi vi ikke kommer på middag like ofte. De tror vi stenger oss inne i leiligheta hele tida... Hyggelige folk. Heldigvis flytter de snart. Da slipper vi at de plutselig kommer inn i leiligheta eller ringer og sender sms utallige ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3959 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du "slik er det med alle"? At alle slutter å svare til slutt? Men du må forstå at du maser på folk, og det er slitsomt. Når du spør " hvordan går det" 10 ganger på rad uten å få svar, så må du ta hintet og skjønne at personen skriver tilbake til deg når det passer. Jeg mener ikke noe vondt med dette, heller tvert imot. Anonymkode: 08ac3...055 Hva vet du om jeg maser eller ikke? Hvem er du? Om du er en jeg har hatt kontakt med så synes jeg det er dårlig gjort å begynne å si åpent her slike ting... Endret 18. november 2016 av Kaiser Jacklost XV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #3960 Del Skrevet 18. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irritererer meg helt utrolig over noen av brukerne på forumet. Ser en tråd på forsiden som virker interessant, første siden starter med en god diskusjon, så dukker denne brukeren opp, og hele tråden blir ødelagt. Er to stk som irriterer meg utrolig, spesielt den ene... Blir faktisk i dårlig humør hver gang jeg ser brukeren. Anonymkode: 76c90...25a Hvem daaaa? Har du sagt a får du si b også. Anonymkode: c8ac0...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå