Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
35 minutter siden, The Silence skrev:

Så enig i siste punkt. Før vi fikk hund har jeg ikke tenkt så mye over det, men heregud så mange aggressive småhunder som er ute å går! Jeg hater å møte på disse små "nusselige" hundene i flexibåndsom fyker rett mot oss og knurrer, flekker tenner og bjeffer som bare det. Jeg er også blitt veldig skeptisk til små hunder nå. Jeg har aldri opplevd det samme med større hunder.

Samme her, faktisk!

Jeg behøver ikke å gå tur med en hund en gang, for å få noen temmelig irriterende  bittesmå dritt-hunder løpende (og  glefsende) etter meg!

Bare for ett par dager siden, møtte jeg ett kvinnfolk som gikk tur med ett par slike små "veske-hunder" - og hun måtte faktisk løfte dem opp (og bære en hund, under hver arm) for å unngå at de små og nusselige dritt-hundene skulle løpe og glefse innbitt etter folk.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 4/6/2016 at 19.54, AnonymBruker skrev:

Folk som skriver med dialekt!

Folk med mange skrivefeil, i nærmest hver eneste setning!

Folk som bruker utropstegn bak hver eneste setning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hundeeiere som ikke har forståelse for at ikke alle er komfortable med hunder (eller ser på dem som mennesker...).

nei, jeg syns ikke det er OK at den svære hunden din  få lov til å sleike meg i ansiktet eller lukte meg i skrittet "bare fordi han vil hilse på". Jeg har et vennepar som også lot hunden sin sitte like ved siden av middagsbordet og stirre meg i øynene mens vi satt og spiste middag (tigget etter mat). Kommentarer som at jeg er litt redd eller ikke er vant med hunder bare smiler og ler de av. Hvorfor kan ikke hundeeiere forstå at hunder kan være ganske skumle og ekle for andre mennesker? - Hvertfall når man prøver å si fra om det på en fin måte!

Anonymkode: 52345...d46

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At nettaviser og TV-stasjoner i Norge rett og slett ikke gidder å nevne noe som helst fra ishockey (eller fra NHL, for den saks skyld) med mindre de kan dra frem han Zuccarello-fyren. De aller, aller fleste har vel ikke en gang peiling på hvor mange lag / klubber som egentlig er med i NHL en gang. De bare drar frem New York Rangers - hver gang det foregår ett eller annet med Zuccarello..

I tillegg fremstår det faktisk som om alle mulige slags  prestasjoner som Rangers har fått til, utelukkende er på grunn av denne ENE idrettsutøveren - og at alle andre spillere, trenere og så videre er tydeligvis fullstendig ubetydelige....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skader andres eiendom uten å ta ansvar. 

Har TRE ganger på halvannen måned opplevd å komme ut på parkeringsplassen utenfor blokken og finne bilen min bulket og ripet. To av gangene lå det ingen lapp, tredje gangen hadde vedkommende lagt igjen en lapp hvor han beklaget så meget, men det var ingen kontaktinformasjon, så det hjalp meg jo midt i toeren. GRRR!!! 

Totalt har jeg måttet punge ut 30 000 for å ordne skadene! Tre ulike skader, altså tre forsikringssaker, og ingen av skadene har vært så store i seg selv at det har svart seg å ta det på forsikringen (med bonustap og egenandel, etc). 

MØKKFOLK!

Anonymkode: 88084...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som skader andres eiendom uten å ta ansvar. 

Har TRE ganger på halvannen måned opplevd å komme ut på parkeringsplassen utenfor blokken og finne bilen min bulket og ripet. To av gangene lå det ingen lapp, tredje gangen hadde vedkommende lagt igjen en lapp hvor han beklaget så meget, men det var ingen kontaktinformasjon, så det hjalp meg jo midt i toeren. GRRR!!! 

Totalt har jeg måttet punge ut 30 000 for å ordne skadene! Tre ulike skader, altså tre forsikringssaker, og ingen av skadene har vært så store i seg selv at det har svart seg å ta det på forsikringen (med bonustap og egenandel, etc). 

MØKKFOLK!

Hva med å henge opp noen overvåkningskamera, utenfor der du bor?

Iallfall noen lapper hvor det står at området blir kamera-overvåket.

http://gdx.no/skilt-omradet-er-tv-overvaket-107901.html

Kanskje idiotene  begynner å oppføre seg litt bedre, hvis de tror at de blir overvåket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å henge opp noen overvåkningskamera, utenfor der du bor?

Iallfall noen lapper hvor det står at området blir kamera-overvåket.

http://gdx.no/skilt-omradet-er-tv-overvaket-107901.html

Kanskje idiotene  begynner å oppføre seg litt bedre, hvis de tror at de blir overvåket?

Det er ulovlig. I tillegg er det snakk om en gedigen borettslagsparkeringsplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror at fordi de gjør noe, så gjør alle andre det også. Feks: "Jeg trodde alle spiste fisk 2 ganger i uka jeg, det er vel noe alle gjør? *sjokk*" arrrrrgghh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så forbanna godtesyk for tiden og ikke klarer å gå butikken uten å handle med sjokolade og smågodt! Håper dette kikket snart går over.Får så dårlig samvittighet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som svarer seg selv i tråder.

Hva er poenget med det? Man kan faktisk se at det er samme person,men kanskje noen ikke har forstått at det er en kode helt nederst på innlegget som viser hvem du er.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som avbryter! 

Samboeren min har en utrolig irriterende vane med å skulle gjette hva jeg holder på å si, så jeg aldri får sagt det jeg skal. Blir sprø av det. Han stiller et spørsmål, jeg prøver å svare "nei, <forklaring på hvorfor nei>", men i det jeg begynner på forklaringen avbryter han med å gjette på hvorfor nei, som "å, så <alternativ>". Og dette gjentar seg gjerne lenge, etter som han gjetter feil. ARG!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bortskjemte idioter som ikke gidder å gjøre noe som helst for andre - med mindre dem får noe igjen for det selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer "first world problem" enn noe annet, men at forumoppdateringer blir lagt til om dagen istedenfor natta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg får telefoner fra ukjente og tar dem, men så sier de ingenting eller bryter oppringingen før jeg i det hele tatt får tatt telefonen fra rett ved siden av meg. Gjør ikke lysten til å ta sånne telefoner større. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, tussi680 skrev:

Enig med sofie777. Ellers liker jeg ikke ukjente tlf fra utlandet!

Sikkert bare svindel, eller telefon-undersøkelser uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Brukere som skal trolle og ødelegge tråder. Det er så kjedelig. De som triller og sporer av helt. Få dere et liv a!

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man har lyst til å se ett eller annet spennende TV-program (som kanskje aldri blir sendt i reprise, seinere) og så kommer det en eller annen sullik som setter på en DVD-film.  :murvegg:

Altså en DVD kan man jo faktisk få sett når som helst, men det kan man ikke med vanlige TV-programmer..... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjæresten. Han er så utrolig barnslig. Jeg er barnslig jeg og, men noen ganger får jeg nok og blir irritert. Da sier jeg hysj, snakk til meg på en ordentlig måte.Da blir han som regel snurt. (Han synger og traller og sier ting som pussy linker yeeeaah HELE tiden) nå gikk han og la seg uten ett ord, fordi jeg ba han hysje.

Anonymkode: f59a8...ae2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som prater om x-er eller andre menn på date. Jeg sverger på at jeg kommer til forlate neste date der skjer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...